@Seilenna - over het gelig worden van de afscheiding... Het kan zijn inderdaad dat het niet raak is, maar dat hoeft niet... Ik persoonlijk heb vaak dat het geliger wordt en dan bruin en dan rood... Maar dat is wat ik vaak zelf heb... Je kan pas iets zeker zeggen als je echt rood bloed hebt... Zolang je dat nog niet hebt is alles nog mogelijk in principe...
@Therese; meid, onze tijd komt nog wel! Fijn trouwens dat we bij jou voor bepaalde vragen terecht kunnen! Nou, ik ga mijn bedje opzoeken, morgen weer vroeg dag, in elk geval nog 1 dag werken en dan alweer weekend voor mij Meiden, zie jullie morgen weer! X Lise
@lise - Je kan me zoveel vragen als dat je wilt... en ja... onze tijd komt nog wel! Welterusten en werk ze morgen!
Dames ik kom wat hcgtjes strooien! Ik duim voor jullie! **************************** ***************************** *****************************
Plots last van rugpijn, komen ze er dan tog door? Ben ook hartstikke missleijk! nie nomraal! Ik hoop echt dat het dit maal raak is!
bannercheck. Tjonge het is hier nog steeds marathon wc-lopne. Nog steeds geen duivels te zien en hoop ook absoluut niet dat ze nog komen. Misschien helpen de gestrooide hcgeetjes wel hihi... En maar wachten en maar wachten....pffff [-o<
Het is weer spannend hier op de lijst hoor! Ik duim voor jullie allemaal. Tezzz fijne vakantie! Pooh bedankt! Ik heb er een paar gevangen, je weet maar nooit. Hier begint de spanning ook weer te stijgen. Ik voel nog niet echt iets. Al een paar dagen ongi krampen af en toe, maar verder noppes. Groeten, Lientje
hier nog niks... had vanochtend wel buikpijn, maar dat zou ook kunnen komen doordat ik het avond eten had overgeslagen.. net dacht ik dat ik ong was geworden, dus naar de wc gerend.. maar het was wat witte afscheiding vanoachtend ook misselijk geweest eventjes (paar min) en als ik hoest krijg ik een beetje dat kokhals gevoel.. zwaar irritant..
Wie wil er in mijn album kijken en zeggen wat ze zien? Hopelijk hetzelfde als mij, namelijk positief. Het is nog aan de vroege kant om te testen, maar had zo'n rare droom, ik droomde dat ik testte en dat het dus positief was dus ik kon het niet langer meer afwachten. Ohhhh i hope so!
wat is een kruisje? is dat zwanger? ik heb geen ervaring met zulke testen maar ik zie wel een kruisje
@Lola1982, wat erg. Eerst de blijdschap en dan dit.... Heel veel sterkte, ik hoop dat je mensen om je heen hebt nu die je de komende tijd lekker gaan vertroetelen.
Ongesteld geworden.... Was ook gewoon de bedoeling aangezien we de eerste natuurlijke cyclus wilden afwachten. Wel precies een cyclus van 28 dagen en dat meteen na het stoppen met de pil....dus mijn banner klopt Nog even en we gaan voor het echie...spannend