NOD Oktober 2007

Discussie in 'NOD forum' gestart door Beastie, 24 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jessy2403

Jessy2403 Lid

24 jun 2007
    67
    0
    0
    leerlingadministratrice/applicatiebeheer
    Winschoten
    Man o man..... pffffffffffff spanning ten top hier hoor. Nog geen duivels te bekennen hier maar heb sinds vanmiddag soms steken in mijn buik en soms een wat zeurderig gevoel. Ik denk dat het de duivels zijn maar hoop het niet natuurlijk. Het enige wat ik kan doen is afwachten maar ow wat is dat moeilijk!

Kan er ook een testmarathon voor de 27ste aangemaakt worden dan ga ik ( en volgens mij meer meiden) opnieuw testen. Tenminst als ik nog niet ongesteld ben geworden natuurlijk.

Wish me luck!

2. kadetje

kadetje Lid

10 sep 2007
    44
    0
    0
    Hee meiden,

Bedankt voor jullie steun !
    Ik weet het echt niet meer!
    Van de ene kant heb ik het gevoel dat ik ongi ga worden, van de andere kant heb ik ook nog steeds die zwangerschapssymptomen !
    Als ik dan toch ongi moet worden heb ik liever dat het nu doorzet ! grrr..... Het rare is en blijft dat mijn temp. nog steeds hoog is. oooohhhhh... ik word echt niet goed van die spanning !
    Ben ik vanmiddag met mijn schoonmoeder en neefje ook nog naar de speeltuin geweest, allemaal moeders en vaders, kinderen, kinderwagens en dikke buiken. Daar ben ik wel wat extra depri van geworden !
    Nou afwachten dan maar weer net als nog een aantal andere meiden hier. Jullie ook heel veel sterkte !

veel liefs,
    kadetje

3. lobj

lobj Actief lid

27 jun 2007
    270
    0
    0
    o-vl
    Oke damens, ik denk dat m'n duivels nu echt gaan door komen, ik begin plots sterke krampen te krijgen, net of ik m'n duivels ga krijge, ik ben het natuurlijk niet zeker maar ik heb nu nog heel weinig hoop dat het dit X raak is ...

4. klavertje44

klavertje44 Bekend lid

31 jul 2007
    648
    0
    0
    Jemig de pemig....zit hier met zweethandjes! Heb ontwenningsverschijnselen want ik kon me niet aanmelden. Gelukkig is het opgelost en ben ik er weer. Pfff niet leuk :evil:

Hier nog steeds niks aan de hand. We wachten (on)geduldig af!

5. dib

dib Fanatiek lid

11 sep 2007
    2.153
    1
    0
    Nederland
    Hier ook nog niets maar wel krampjes, maar die heb ik al zeker 10 dagen! Dat zegt dus niet zo veel. Nog steeds zere (.)(.) en ze jeuken soms.
    Ook soms een raar spierpijn gevoel in mijn buik?!

Nog even en dan testen(zaterdag). :D

6. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    hihihihihi goed uitgedrukt ontwenningsverschijselen, als wij ergens op vakantie zijn lig ik ook direct te zoeken naar een wifi zone

7. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    wij mogen op rood.... :(

voor iedereen die nog moet SUCCES!
    alle zwangeren... GEFELICITEERD!

Liefs Roshi

8. Marieke15

Marieke15 Actief lid

11 jul 2007
    281
    0
    0
    Gelderland
    Vandaag mijn NOD, en vanochtend even een testje gedaan. Ik had wat vage klachtjes gehad, en had nog wat van die matcare-sticks liggen dus ik dacht "ach, waarom niet". Drie minuten gewacht .... negatief. Ik dus douchen en me aankleden, en toen ik weer keek (20 minuten na de test) was daar opeens een licht streepje. Aaaargh, ik kan mezelf wel voor mijn kop slaan dat ik weer gekeken heb. Want ik WEET dat na 20-25 min. de test niet meer betrouwbaar is (op de bijsluiter staat dat je binnen 15 minuten moet aflezen). Een streepje zegt dan dus niks. Maar dan zie je zo'n streepje staan en ga je - tegen beter weten in - toch een beetje hopen. Aan de ene kant denk ik 'nee, dat kan niet, het is al 5 rondes niets geworden, waarom nu dan wel?' maar ergens in het achterhoofd blijft het toch hangen.... er was een streepje .... en op mijn tampon zit nog helemaal geen bloed .... mijn temperatuur was hoog .... en ik was vanmiddag na het eten misselijk.

NEE NEE NEE, ik ga mezelf niet gek maken! Als ik nog niet ongi ben, ga ik zaterdag weer testen. Pfffffffffffff.

9. kadetje

kadetje Lid

10 sep 2007
    44
    0
    0
    Ooh Marieke ik leef met je mee !
    Ik zit in hetzelfde schuitje !

10. Diana81

Diana81 Bekend lid

4 mrt 2007
    881
    0
    0
    Goudsmid
    Weert
    Het komt mij ook heel bekend voor!
    Ik heb me gelukkig ditkeer wel in kunnen houden om al te testen, maar je moest eens weten hoeveel testen ik al verspild heb dit jaar.

11. SanneMart

SanneMart Fanatiek lid

26 nov 2005
    1.307
    0
    0
    Ik mag in het rood. Tis weer een teleurstelling ....

12. lobj

lobj Actief lid

27 jun 2007
    270
    0
    0
    o-vl
    Na drie minuten al onder de douche gegaan, en denken dat die negatief was, je was beter nog even blijven kijken naar je test... en pas na 15 min onder de douche geweest!

Dit is zoo moeilijk , ik zou het ook hebben hoor...

13. Marieke15

Marieke15 Actief lid

11 jul 2007
    281
    0
    0
    Gelderland
    je hebt gelijk, maar er staat in de bijsluiter dat na 3 minuten het resultaat af te lezen valt. Dus ik dacht dat het negatief was. Maar dit was een wijze les: niet meer op mijn NOD testen, niet meer na 3 minuten al weglopen en óók niet een 2e keer kijken (na 20 minuten).

14. nynke1980

nynke1980 Actief lid

25 okt 2007
    481
    0
    0
    Friesland
    Hallo allemaal,

Ik ben nieuw op dit forum en vroeg me af of ik nog in kan stappen op dit onderwerp?
    Ik ben nu 1 dag over tijd, en net getest... maar negatief.
    Verder nog geen ongi signalen.

15. kadetje

kadetje Lid

10 sep 2007
    44
    0
    0
    Hoi Nynke,

Welkom. Natuurlijk kun je nog instappen. Wat leuk, je zit in hetzelfde schuitje als ik. Ik heb ook vandaag getest en... ook negatief. Maar ik heb nog wel steeds het gevoel dat ik zwanger ben. De ongi is er ook nog niet dus.... i keep hoping !
    Ben je al lang bezig met kinderen krijgen ?

liefs kadetje

16. nynke1980

nynke1980 Actief lid

25 okt 2007
    481
    0
    0
    Friesland
    Hoi Kadetje,

Jee, we hebben echt precies hetzelfde! Ik snap er ook niks van, ben er echt van overtuigd dat ik zwanger ben. Maar ja, het lichaam kan soms erg vreemd zijn...
    Ik hoop voor ons beide dat de ongi uitblijft en dat we over een paar dagen wel positief testen!
    Hoe lang wacht jij voor je weer gaat testen?
    Oh ja, dit is voor ons ronde 3 en jullie?

Groetjes

17. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

21 sep 2007
    6.596
    0
    0
    Noord Holland
    Meiden bedankt voor de felicitaties!
    Jammer genoeg nog helemaal geen roze!?!

18. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Ik 'hoor' eigenlijk niet meer in dit topic, maar wil de wachtenden onder ons veel succes wensen!
    De ongi-dames veel sterkte, en de zwangere dames van harte gefeliciteerd!

Wij hebben afgelopen weken bijna elke dag geklust, dus we hopen zooo erg dat het deze keer raak mag zijn. Nu nog een tijdje wachten. :(

19. kadetje

kadetje Lid

10 sep 2007
    44
    0
    0
    hee Nynke,

eigenelijk zijn we al een dik jaar bezig, maar mijn man is tussendoor ziek geworden, waardoor we het een half jaar stil hebben moeten leggen. We zitten nu dan weer in de eerste ronde, maar het voelt dus al als ronde 13 ! Hier nog steeds geen ongi te bekennen !
    Geen bloed geeft moed ! maar jah, ik wil ook nuchter blijven, ik denk dat ik gewoon naar november ga binnen nu en een aantal dagen. We will see.......

liefs

20. nynke1980

nynke1980 Actief lid

25 okt 2007
    481
    0
    0
    Friesland
    Hee Kadetje,

Wat vervelend dat je man ziek was. Hoop dat het nu allemaal goed met hem gaat.
    Kan me voorstellen dat het voelt als ronde 13. Dat is wel een heel verschil met ons in ronde 3.
    Daar ben ik me ook erg bewust van. Het is en blijft toch een wonder om zwanger te worden.
    Veel succes de komende dagen!

Groetjes

Deel Deze Pagina