Hoe kom ik nou ook in de vliegtuig? Hier nog geen tekenen van..... Alleen wel een soort tja kramp aan de zijkanten bij mijn lies. Van de week had ik al steeds menstruatiekrampjes en die heb ik nu heel soms. Nog een paar nachtjes slapen. Manlief kan ook niet wachten, maar ja... Ik hou er rekening mee dat het nu niks is, zijn tenslotte nog niet zo lang bezig. Maar ik kan niet wachten om te testen, maar ik weet dat die teleurstelling ook om de hoek meekijkt....
Ik kom ook even mijn NOD-hyperites wegschrijven. Het lijkt wel of de laatste wachtdagen elke maand steeds erger worden. Op het werk had ik het erg druk vandaag dus kon ik de aandacht goed op iets anders richten. Maar de hele avond ben ik al hyper en er valt niets tegen te beginnen. En dan te bedenken dat mijn NOD pas zaterdag is en ik mezelf heb voorgenomen om niet eerder dan maandag te testen... Iemand nog goede tips om jezelf niet zo gek te maken de laatste dagen voor de NOD en/of de eerste dagen overtijd? Iedereen die ook nog in de wachtspanning zit: sterkte ermee. Voor wie door is naar de volgende ronde, ook sterkte en hopelijk volgende keer wel geluk. En de anderen, de gelukkigen onder ons, gefeliciteerd! groetjes, Pooltje
Hee Nynke, Jij ook veel sterkte, misschien spreek ik je morgen weer ! En alle andere meiden natuurlijk ook ! Ga maar slapen, want dat vind ik een goede manier om die wachttijd door te komen ! liefs kadetje
Aah ik word zenuwachtig van dat wachten. Mocht het niks zijn deze maand. Dan ga ik mijzelf drie weken bannen van hier, wordt alleen maar erger. Als k hier ergens een symptoon lees, blijk ik er zogenaamd ineens last te van hebben. Vrouwelijk lichaam K heb eigelijk weinig verschijnselen heel licht af en toe wat steekjes in mijn buik meer niet.
vreselijk dat wachten... wrom duurt deze cyclus ook zo lang... herken dat goed sousa, verbeeld me soms ook dingen ben ik nou wel of niet misselijk etc... klinkt stom maar voelt wel zo...
Nou ik ben dus zwanger, maar ik voel ook helemaal niks hoor. Alleen een vaag ongi gevoel heel laag in mijn buik en soms links of rechts.
Goedemorgen meiden! Aan alle meiden waar die kloten duivels toch door zijn gebroken; dikke knuffels erg kloten allemaal. Meiden die net als mij nog op de wachtbank zitten; heel veel succes! Hier nog steeds geen duivels en laat ze ook maar lekker wegblijven! Tegen beter weten in heb ik vanmorgen wéér een test gedaan en je raad het al; nog steeds negatief! Snap er alleen niks van. Heb toch wel het gevoel dat ik symptomen heb nl. ben soms heel erg wee op de maag en nog steeds zere (.)(.)! Aan de andere kant misschien wordt ik toch wel ongi maar is mijn cyclus ineens in de war. Beetje vreemd want de afgelopen keren was mijn cyclus precies 29 dagen. Wanneer raden jullie mij aan om opnieuw te testen? Begin toch steeds meer te stressen en wanhopig te worden... pffffffffff.. Liefs
meiden, mag ik in het blauw? Vanochtend een testje gedaan, en een heel heel licht streepje. Ik durf niet eens te denken (en hopen) dat het écht een streepje is. Maar mijn temp is nog hoog (37.2) en er is nog geen bloed te bekennen, dus het ziet er wel goed uit. Dit weekend oppassen op 4 neefjes/nichtjes, dus ik zie mezelf niet weer testen voor maandag. En dan is het dag 16 dpo, dus als het raak is zal het dan hopelijk van de test afknallen.
Oeh dat klinkt spannend Marieke15! Kun je geen foto plaatsen in je album dan kunnen we met je meekijken.
Passagierslijst voor het roze vliegtuig 01: Pipo1973 & Diana81 & Bianca24 & Racebabe & Eevitaa & Vlinder79 & Marieke15 & Zoe10 & Fientje26 & Mad & Muuske64 & Yvett 02: Jusi & Djam & Aleida & SheDevil & Silvana81 03: Azeb & Marrie28 & Sunnycloud & MarielleB & Blondie 04: Sann & Claire & marleentje26 & Mss Ace 05: Pluisje79 & Morgaantje & Coco & MissPuma & Hanna1974 & Pas getrouwd & PinkieWinkie & Rach84 & Lautje24 & Monique1983 & Krokus 06: Daantjuh & Daantje82 & Xanado83 & Miepie80 & Beastie & Nina1983 & Diva 07: Marieke74 & Zazaziezo & Marjolein79 & Charlie01 & Sanoo & Nickyz & Tinus1979 08: Nikkie80 & Boogschutter78 & Maria79 & FreeWilly8 & Manny82 & Dimmel & Wies31& Ijsbeertje & Mariek 09: Yvetje1982 & Newstepinlife & Shraron & Barbeestenboel & April & linda78 & anno103 & Wiesje & LindaM 10: Yuna28 & Tijgertje23 & Madeliefjuh & Afina80 & dayenne & roosje1201 11: Marieke21 & Stef & Fairy Tale & Mieke74 & Teunisje & Visjes & Enise 12: Julita & Snoozie & Tatty Teddy & Loesjuh & Aagje1 & Libra & Prismeis & Mayo1982 & Verhip & Lievemama18 13:QueenBee & Heidi77 & Jessica83 & Zoe1976 & Shartje & Bimba & Wens3 14: Anouk1974 & Butterfly1 15: Pendrag & Naomi33 & Hster & Jas 16: Steffel & Anne79 & MenM & Marieke1610 17: Kirstenvf & Mamajanneke & Weethetwel & Arbo1978 18: Sablovesgeof & Batchie & LadyZorra & Droppie123 19: Roxanne & Lautjuh 20: Lola1982 & Serden & Bianca75 Cynthia26 & Sjarlottuh & Roos80 & mamainwording & Naatje82 & Arianne22 21: Manon F & Yustin & Puzzcat24 & Essiee & judith3101 22: Imafo & Trust1 & Go4baby & Maudi & Truus1980 & Nin0 & Ellenk & Natas1 & Poeki & Diddl9 & Lique80 23: Nikkijane & Lafemme & Dib & Claud27 & Sam8 & MupKUH & Leentje79 24: Jessy2403 & Sann & Therese & Eimat & Nieuwbegin 25: Kadetje & Noukie & YAYA1 & Meisje1988 & Marieke15 & Poeki & Yvon26 & Eef76 & Droom & lobj 26: Tezzz & SanneMart & Biancatje & Marrie28 & Roshi & Phemme & Lise & Nynke1980 27: Niesje1980 & Zico & Dani86 & Kareltje & Silvana81 & Bienie 28: Shirbeuk & Susanbenjamins & Marin & Lientje10 & Rainstarrr & Sunnycloud & Daydreamy & Sjolie & smallgirl77 29: MarielleB & Marina99 & Racebabe & Mss Ace & Diana81 30: Pipo1973 & Taby & Ijsbeertje 31: Visjes & Klavertje44 & Marieke74 & Vlinder79 & Aleida & Soussa 198 passagiers voor de super snelle roze Airline. 127 Ongi.....24 Zwanger.... 9 Negatief......1 Twijfel.... 4 Onbekend.... 2 MK..... Testmarathon 25 Oktober: 1. Jessy2403 2. Noukie 3. Yustin 4. Therese 5. Arianne22 6. Droom ZWANGER!!! 7. Manon F Testmarathon 27 Oktober: 1. Jessy2403 2. Arianne22 3. Eimat 4. Kadetje 5. Dib Testmarathon 29 Oktober: 1. Lique80 Testmarathon 30 Oktober: 1. Susanbenjamins 2. Meisje1988 3. Lientje10 4. Diana81 Update!
ik mag in het groen...vanmorgen getest en echt compleet negatief maar nog geen ongi. dan zal het vast vandaag wel komen...heb je vaak na een nega test
Hoi Eimat, wat jammer meis! En inderdaad heel vaak stel je het testen uit en als je er dan toch voor gaat komen de er vlak achteraan. Verder veel wachters nog hier, ik ben er 1 van. Geen symptomen zoals vorige maand, dus ik stel me er maar niks bij voor. Ook al wat bloed gezien maar dan uit mijn neus! Ben behoorlijk verkouden en mijn dichte oor is nu een pijnlijk oor geworden. Ik hoop dat ik niet ziek wordt... Liefs, Lientje
Jammer Eimat, maarja, geen bloed geeft moet. Tis hier netzo... heb vanmorgen ook weer negatief getest. Ik had woensdag ook al getest.
nou testen is niet meer nodig ben net ongie geworden terwijl ik naar de wc ga wil deze maand beginnen met temperaturen maar dat kan dan het beste morgen zeker
Hier nog geen maar mijn temperatuur is wel wat gezakt. Nog boven de horizontale streep maar ik hou maar weer ernstig rekening met de die vandaag of morgen dan toch zullen komen... 't is kl te! Volgende ronde beginnen met IUI.
Voor de ongie meiden sterkte volgende ronde hoop dat het dan raak is. hier nog steeds helemaal niks, niks lichamelijks en niks te zien. Zelfs waar ik normaal last van heb voor ongie nu niet... Enorm zachte borsten weet niet of iemand dat herkend vind hetwel vaag.