NOD Oktober 2007

Discussie in 'NOD forum' gestart door Beastie, 24 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kadetje

kadetje Lid

10 sep 2007
    44
    0
    0
    Hee Meiden,

Het valt me op dat er nu veel meiden in hetzelfde schuitje zitten als ik !
    Een aantal dagen over tijd en een nega test.
    Ooooooohhhh het is zo spannend !
    Van de ene kant heb ik het gevoel dat ik zwanger ben en van de andere kant heb ik ook wel een ongi - gevoel !
    Ben nog steeds met vlagen misselijk, mijn (.) (.) doen pijn en mijn temp. is nog steeds hoog !
    Ik heb net tampontest gedaan, maar geen spoortje bruin of rood te bekennen.
    Ik zit de wijzers van de klok vooruit te kijken en ga om de 10 minuten naar de wc. Dat komt ook omdat ik herfstvakantie heb. Als ik gewoon aan het werk zou zijn dan zou ik er ook niet zoveel tijd voor hebben om te zenuwen.
    Ik ga morgen testen als ik dan nog niet ongi ben.
    Meiden met :evil: :evil: kop op he ! Alles komt goed.
    Meiden in hetzelfde schuitje als ik: toi toi toi

veel liefs Kadetje

2. Gezond

Gezond Niet meer actief

@Arianne... balen meid! Beginnen met temperaturen doe je op cyclusdag 1... Als het goed is doorgebroken vandaag... vandaag dus ;)
    Succes in de volgende ronde meid... Kom je naast me zitten op het wachtbankje voor in de ferrari? Kzit mooi vooraan in de bocht.. Kheb goed zicht op de ferrari vanaf hier ;)

@Pooltje - Als je temp gezakt is, kun je er helaas inderdaad vanuit gaan dat je ongi wel zal komen. Balen!

@goudvis 22 - Enorm zachte borsten kan een zwangerschapssymptoom zijn... dus ja... tzou kunnen...

3. goudvis22

goudvis22 Fanatiek lid

15 sep 2007
    1.984
    0
    0
    Als ik de 31ste nog niet ongesteld ben ga ik testen, vorige maand had ik ook een langere cyclus.
    Maar deze maand had ik duidelijk vruchtbaar slijm en beetje steken en dan zou ik dus uitkomen op een cyclus van 30 dagen maar goed nog ff paar dagen wachten.

4. Opening

Opening Niet meer actief

tuurlijk kom ik naast je zitten therese ik hou wel van vooraan zitten

5. Gezond

Gezond Niet meer actief

@goudvis - Heeel verstandig om dan nog even te wachten met testen inderdaad... Ik hoop voor je dat je dat gaat lukken en dat ie dan positief is..
    Succes!

@Arianne - Gezellig meid! En niet voor de auto springen als ie langskomt he ;) Hij rijdt nl. behoorlijk hard ;)

6. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Gefeliciteerd Niesje en Marieke alvast voorzichtig.

Eimat jammer zeg, ik werd ook een paar uur na negatieve test ongi.

7. dionne84

dionne84 Actief lid

1 mei 2007
    404
    0
    0
    culemborg
    hallo meiden ik ben ff weg geweest en heb nu vliegensvlug wat berichtjes door genomen..
    ik weet dat ik hier niet meer thuis hoor maar vind het zo gezellig en vertrouwd hier!

ik wil iedereen die nog moet testen voor deze maand heel veel succes wensen en de meiden die helaas ongi geworden zijn veel succes wensen in de nieuwe ronden.

liefs dionne

8. Bojenna

Bojenna Actief lid

25 okt 2007
    120
    0
    0
    Eindhoven
    Hoi allemaal,

Ik ben nieuw hier en zou het leuk vinden als ik mee mag kletsen in ''deze spannende" tijden.
    Mijn nod is asl het goed is as maandag. ben zo benieuwd al denk ik zelf dat ik gewoon ongi wordt. tenminste zo voelt het voor mij. Het is pas de eerste ronde zeg maar dus is ook weer niet zo'n ramp. Maar goed ik ken er verschillende waarbij het de eerste ronde meteen raak was.

Ik heb eigenlijk meteen een vraagje als het mag. Als we geklust hebben ben ik gewend om meteen naar het toilet te gaan en te wassen is nu niet zo'n slim idee of wel?

Groetjes en alvast bedankt

9. Gezond

Gezond Niet meer actief

Eigenlijk hoor ik hier niet meer.. maar ik las je berichtje Bojenna...

Als je gemeenschap gehad hebt is het het beste om een minuut of 10 te blijven liggen... Je kan er dan het best even een handdoek onder leggen. Daarna kan je gerust naar het toilet gaan.. Niets aan de hand... Als voelt dat je vocht verliest, is dit alleen vocht van je partner waar de zaadcellen in zaten. De zaadcellen zijn al hun reis in jouw lichaam begonnen....

Succes meid!

10. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    36
    Bij Emmen
    Hoi meiden,
    Mag ik in t rood?
    Ik ga door naar november. Vermoedelijke ongie datum is 23 november. Ik hoop jullie daar natuurlijk niet te zien.
    Met frisse zin op naar ronde 2.
    Dikke knuffel

11. Marieke15

Marieke15 Actief lid

11 jul 2007
    281
    0
    0
    Gelderland
    Ik heb zojuist twee foto's van de test in mijn album gezet. De foto's zijn niet erg scherp en het lijntje is echt maar heel vaag te zien. hopelijk is het maandag duidelijker!

@kadetje en goudvis, spannend. Ik duim voor jullie!

12. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Ik zie een tweede streepje hoor! Ik heb heel vaak van deze testen gehad toen ik niet zwanger was die helemaal spierwit bleven! Duim voor je! ;)

13. kadetje

kadetje Lid

10 sep 2007
    44
    0
    0
    Hee Meiden,

Hier in de verste verte nog geen :evil: :evil: te zien !
    Ik had gisteren eigenlijk de moed al opgegeven, maar nu begint het toch wel weer heel erg te kriebelen. Zou het dan toch........
    aaaahhhhh, ik word niet goed van de zenuwen ! :(

liefs kadetje

14. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

21 sep 2007
    6.596
    0
    0
    Noord Holland
    Nou ik zie het streepje wel hoor Marieke!

dus een (voorzichtige) felicitatie!

15. Jessy2403

Jessy2403 Lid

24 jun 2007
    67
    0
    0
    leerlingadministratrice/applicatiebeheer
    Winschoten

16. Jessy2403

Jessy2403 Lid

24 jun 2007
    67
    0
    0
    Winschoten
    Ach meissie ik kan je echt de hand schudden. Hier ook in geen velden of wegen duivels te bekennen. Heb inmiddels al twee negatieve testen achter de rug. Vanmorgen heb ik omdat ik het niet meer trok de huis arts gebeld. Die zegt dat ik minstens tien dagen moet wachten voor ik ga testen. DAT HOUDT TOCH GEEN MENS VOL! Of ligt dat aan mij.... wordt hier ook knettergek. Nog steeds marathon wc-lopen dus..
    Het is ook zoooooooooo spannend!

17. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

21 sep 2007
    6.596
    0
    0
    Noord Holland
    Links onder alle berichten zie je album staan, dat is je eigen album zeg maar waar je foto's kunt uploaden en anderen het kunnen bekijken.

18. Jessy2403

Jessy2403 Lid

24 jun 2007
    67
    0
    0
    Winschoten
    Dankje niesje maar had het stiekem zelf al gevonden. Gefeliciteerd trouwens meid, geniet ervan!

19. Eimat

Eimat Niet meer actief

Hier ook niet maar wel een negatieve test van vanmorgen...ik weet het ook niet meer

20. klavertje44

klavertje44 Bekend lid

31 jul 2007
    648
    0
    0
    Spannend allemaal meiden. Meiden die ongi zijn geworden: flink klote weer!
    En voor de zwangeren: gefelciteerd!

Nou hier weinig nieuws. 2 Vriendinnen van me zijn zwanger en dat is natuurlijk ontzettend leuk voor ze! Maar ik ben poepie jaloers :( Wanneer mag ik nou?
    Nog een week geduld hebben. Mennnnn wat duurt dat lang!

Deel Deze Pagina