Daantje SUPER GEFELICTEERD! Geweldig nieuws! Esther, ik heb geen idee. Geen verstand van bv en cyclussen....wel balen meid. Vannacht wederom een droom gehad dat ik zwanger was. Mijn borsten deden zeer in mijn droom en ik voelde ook echt die pijn. Heel vaag allemaal want nu doen ze echt geen pijn ofzo. Wel vanmorgen buikpijn en pijn in mijn rug.....de voorbode van een ongesteldheid.
Wat een superdag gisteren! Daantje en alle andere zwangere meiden: Van harte gefeliciteerd! Maar er is meer, want ik heb gisteren ook heel licht positief gestest en vanmorgen weer (al ietsje duidelijker)! Ik mag dus op roze! Liefs, Lientje
Hoi allemaal. Bedankt klavertje 44 voor je reaktie en ik baal ook behoorlijk ervan dat ik nog geen ongi ben want dan weet ik waar ik aan toe ben. Ik wacht geduldig.Wie weet voor jouw word het ook een toffe maand en daarna.Ik duim met je mee. Wat leuk Lientje 10 dat je zwanger bent Van harte gefeliciteerd. Ik hou jullie op de hoogte groetjes van Esther
Allle meiden die deze week er achter gekomen zijn dat ze zwanger zijn; GEWELDIG GEFELICITEERD MEIDEN! Bij de meiden met toch weer rode duivels over de vloer: kop op! Dikke knuffels en de volgende ronde wordt vast jullie ronde! Hier nog steeds geen duivels te bekennen. Gisteren zijn we met vrienden naar het Dolfinarium geweest en daar had ik toch wel steeds enorme buikkrampen. Zo erg dat ik echt dacht dat ik ongesteld zou worden en dus uit voorzorg maandverband ben gaan dragen! Gisteravond was de buikpijn weer over. Wel soms wat steken in de buik en nog steeds mega zere en gevoelige (.)(.). Dus vanmorgen maar weer de derde test gedaan deze week. Wordt het nu zo langzamerhand echt helemaal maf van. Vanmorgen had ik dus een test met een echt heeeeeeeeeeeeeel licht streepie, dat was bij de vorige twee testen niet. Je hoeft niet te turen maar je ziet hem gewoon staan. Weliswaar heeel erg licht. Ik zal over ene paar dagen toch opnieuw moeten testen denk ik. Pfffffffffffffffffffff..... wat een spanning weer. Wish me luck girls!
Hoi Yessie2403. Gefeliciteerd want al is het streepje zichtbaar dan moet je wel zwanger zijn, echt super leuk voor je en geniet ervan. Groetjes van Esther
Toch durf ik nog niet te hopen dat het wel zo is..... ik ga deze week ergens een nieuwe test doen. Dus zet mij ook nog maar niet in het roze!
. Ja meissie, dat hoor ik meer mensen zeggen. Maar ik wacht van de week nog wel even af! Ik ben gewoon heel onzeker overal in. Kan er ook niks aan doen! Maar thx....
Lientje10 gefeliciteerd meid! En Jessy het klinkt wel heel voorbelovend, hopelijk spat het streepje van de week van je test af!
Bedankt meis, kan wel wat mentale steun gebruiken hier! Volgens mij ben ik gewoon misselijk van de zenuwen. Ik had dus de zwangerschapstest van Etos huismerk maar aangezien het hier toch koopzondag is. Ga ik vanmiddag maar even een test halen van Clearblue. Ik weet niet of het verschil maakt maar ik heb horen zeggen dat deze toch wat gevoeliger is. [-o<
Hallo meiden, Gisteren toch maar een testje gedaan,die was dus negatief. (Cyclus is dus weer anders) Baal verschrikkelijk,maar geen bloed geeft moed. Voel wel allemaal krampjes dus ik zal wel ongi gaan worden.
Esther, ik zou gewoon even afwachten als ik jou was. Zijn jullie wel bezig dan voor een 2e? Als je een onregelmatige cyclus heb kan ik je tarwekiemolie aanraden. Die gebruik ik ook nu en mijn cyclus is weer aardig op de rails Bedankt dat je voor me duimt!
En Jessie, een streep is een streep! Dus een voorzichtige felcitatie van mij! Ik snap wel wat je bedoelt dat je nog niet een gat in de lucht springt want dat had ik ook bij de 1e. Daarna een test met een plus gedaan, negatief een min en daar verscheen binnen no time een vette plus op! Ik duim voor je meid.
Bedankt maar weer! pfffffffff.... wel heel lief al duwtjes in de rug! Toch fijn dat je hier je verhaal kwijt kan en mensen meeleven. Echt toppie!
Passagierslijst voor het roze vliegtuig 01: Pipo1973 & Diana81 & Bianca24 & Racebabe & Eevitaa & Vlinder79 & Marieke15 & Zoe10 & Fientje26 & Mad & Muuske64 & Yvett 02: Jusi & Djam & Aleida & SheDevil & Silvana81 03: Azeb & Marrie28 & Sunnycloud & MarielleB & Blondie 04: Sann & Claire & marleentje26 & Mss Ace 05: Pluisje79 & Morgaantje & Coco & MissPuma & Hanna1974 & Pas getrouwd & PinkieWinkie & Rach84 & Lautje24 & Monique1983 & Krokus 06: Daantjuh & Daantje82 & Xanado83 & Miepie80 & Beastie & Nina1983 & Diva 07: Marieke74 & Zazaziezo & Marjolein79 & Charlie01 & Sanoo & Nickyz & Tinus1979 08: Nikkie80 & Boogschutter78 & Maria79 & FreeWilly8 & Manny82 & Dimmel & Wies31& Ijsbeertje & Mariek 09: Yvetje1982 & Newstepinlife & Shraron & Barbeestenboel & April & linda78 & anno103 & Wiesje & LindaM 10: Yuna28 & Tijgertje23 & Madeliefjuh & Afina80 & dayenne & roosje1201 11: Marieke21 & Stef & Fairy Tale & Mieke74 & Teunisje & Visjes & Enise 12: Julita & Snoozie & Tatty Teddy & Loesjuh & Aagje1 & Libra & Prismeis & Mayo1982 & Verhip & Lievemama18 13:QueenBee & Heidi77 & Jessica83 & Zoe1976 & Shartje & Bimba & Wens3 14: Anouk1974 & Butterfly1 15: Pendrag & Naomi33 & Hster & Jas 16: Steffel & Anne79 & MenM & Marieke1610 17: Kirstenvf & Mamajanneke & Weethetwel & Arbo1978 18: Sablovesgeof & Batchie & LadyZorra & Droppie123 19: Roxanne & Lautjuh 20: Lola1982 & Serden & Bianca75 Cynthia26 & Sjarlottuh & Roos80 & mamainwording & Naatje82 & Arianne22 21: Manon F & Yustin & Puzzcat24 & Essiee & judith3101 22: Imafo & Trust1 & Go4baby & Maudi & Truus1980 & Nin0 & Ellenk & Natas1 & Diddl9 & Lique80 & Goudvis22 23: Nikkijane & Lafemme & Dib & Claud27 & Sam8 & MupKUH & Leentje79 24: Jessy2403 & Sann & Therese & Eimat & Nieuwbegin 25: Kadetje & Noukie & YAYA1 & Meisje1988 & Marieke15 & Poeki & Yvon26 & Eef76 & Droom & lobj 26: Tezzz & SanneMart & Biancatje & Marrie28 & Roshi & Phemme & Lise & Nynke1980 & pooltje & Daantje86 27: Niesje1980 & Zico & Dani86 & Kareltje & Silvana81 & Bienie 28: Shirbeuk & Susanbenjamins & Marin & Lientje10 & Rainstarrr & Sunnycloud & Daydreamy & Sjolie & smallgirl77 & Delayla 29: MarielleB & Marina99 & Racebabe & Mss Ace & Diana81 & Bojenna 30: Pipo1973 & Taby & Ijsbeertje 31: Visjes & Klavertje44 & Marieke74 & Vlinder79 & Aleida & Soussa 202 passagiers voor de super snelle roze Airline. 135 Ongi.....28 Zwanger.... 4 Negatief......2 Twijfel.... 9 Onbekend.... 2 MK..... Testmarathon 25 Oktober: 1. Jessy2403 2. Noukie 3. Yustin 4. Therese 5. Arianne22 6. Droom ZWANGER!!! 7. Manon F Testmarathon 27 Oktober: 1. Jessy2403 2. Arianne22 3. Eimat 4. Kadetje 5. Dib Testmarathon 29 Oktober: 1. Lique80 Testmarathon 30 Oktober: 1. Susanbenjamins 2. Meisje1988 3. Lientje10 ZWANGER!! 4. Diana81 @ Lientje meid super gefeliciteerd!
OKe! ik stap nu in de auto en ga snel een test halen, hier is de winkel altijd open op zondag, lekker handig en dan weet ik meteen meer! Duim allemaal voor mij? en iklaat iets horen! $ Xx.
Dank jullie wel voor de felicitaties! Het is nog wel heel onwerkelijk hoor. Maar er is gelukkig tijd genoeg om eraan te wennen Lobj, spannend hoor, ik ga duimen tot we je weer horen. Liefs, Lientje