Nou ik mag ook in het vliegtuig. Vind het eigenlijk vreselijk... Heb echt een hekel aan vliegen.. Weet mijn nod nog niet............ maar niet opstijgen zonder mij he! Gr Droom
hoi, Heb gister en eergister een ovilatietest gedaan, had gister een gezichtje. Ben dus in mijn vruchtbare dagen. Gister gelijk geklust en vanavond ook maar. Voor de zekerheid. Hopelijk is het dit keer wel raak, zou wel eens mogen. Het betekend wel dat mijn cylus deze keer 28 dagen is, dus 2 dagen eerder. MarielleB
haha fientje, ik moest wel lachen om je verhaal! Dat is oprecht lullig zeg! Voortaan maar niet meer gebruiken dan!
goeie middag dames, ik kom me even aanmelden voor 2 oktober deze maand heb ik het ni zo nauw genomen met tempen, tis de 8e ronde na mijn MA, en ben er eigenlijk een btje moe van van dat wachten en hopen... dus we zien wel..... xxx
Passagierslijst voor het roze vliegtuig 01: Pipo1973 & Diana81 & Rach84 & Bianca24 & Racebabe & Eevitaa & Vlinder79 & Marieke15 & Zoe10 & Fientje26 02: Afina80 & Jusi & Djam & Aleida & SheDevil & Silvana81 03: Azeb & Marrie28 & Sunnycloud & MarielleB 04: Sann 05: Pluisje79 & Morgaantje & Coco & Marina99 & MissPuma & Beastie & Hanna1974 & Pas getrouwd & PinkieWinkie 06: Daantjuh & Daantje82 & Xanado83 07: Taliaa & Marieke74 & Zazaziezo & Droppie123 & Marjolein79 & Charlie01 & Mariek & Sanoo 08: Nikkie80 & Boogschutter78 & Maria79 & FreeWilly8 09: Yuna28 & Wies31 & Yvetje1982 & Newstepinlife & shraron 10: Tijgertje23 11: Marieke 21 & Stef & Fairy Tale 12: Julita & Miepie80 & Snoozie & Marieke1610 & Tatty Teddy & Loesjuh 13: QueenBee & Heidi77 & Jessica83 & Enise & Zoe1976 14: Anouk1974 15: Pendrag & Naomi33 16: Steffel & Leentje79 & Anne79 17: Kirstenvf & Mamajanneke 18: Sablovesgeof 19: 20: Nony & Lola1982 21: 22: 23: 24: 25: Kadetje 26: 27: 28: 29: 30: 31: Visjes 78 passagiers voor de super snelle roze Airline. Ongi.....Zwanger.... Negatief......Twijfel Testmarathon 1 Oktober: 1. Zoe10 Testmarathon 4 Oktober (dierendag!) : 1. Marieke15 2. Eevitaa 3. Eimat 4. Silvana81 Testmarathon 10 Oktober (10-10) : 1. Diana81 2. Yuna28 3. Newstepinlife Testmarathon 15 Oktober: 1. Pendrag Testmarathon 20 Oktober: 1. Nony Testmarathon 25 Oktober: Testmarathon 30 Oktober: @ Fairy Tale, shraron, lola1982, silvana81 en Loesjuh: Jullie staan erbij! @ MarrielleB en SheDevil: jullie zijn verplaatst.
Taliaa....jaaaah jij gaat vliegen! Ik heb gelukkig ook wat beenruimte...pfff Fairy Tale: Deze airline vliegt elke dag weer....hihi Fientje....sorry ik schoot echt in de lach.....hihi Lola1982....Dit vliegtuig mankeert niets en gebeurt niets.... Je vliegt hoogstends de wolken in.... Droom....ik hou de plaats naast me voor je vrij! Knuffel
Goede avond meiden, Volgens mij heb ik mijn ei. Heb zo'n raar gevoel in mijn buik. Alleen een paar dagen eerder dan vorige maand. Toch maar even klussen vanavond voor de zekerheid en natuurlijk de komende dagen ook..... Groetjes, Marieke
sh*tsh*tsh*tterdesh*t (sorry) jankjankjankerdejank... volgens mij ben ik ongesteld geworden... op cyclus dag 22... hoe kan dit nu? ik ben zooooo bang dat het weer hetzelfde gaat worden als afgelopen maanden (steeds weer terug bloedverlies zonder ongi te zijn) ik zit vol vragen: een cyclus van 22 dagen, heb ik wel een eisprong gehad? ik dacht eigenlijk nu mn eitje te hebben, steeds steken in mn lies en onderbuik, hoe ziet een eisprong bloeding eruit? ohhhhh duimen jullie voor me dat ik óf niet ongi ben,maar dat dit een eisprong is óf dat ik nu echt ongi ben, helemaal uit mezelf.... liefss, een balende en onzekere taliaa