NOD Oktober 2007

Discussie in 'NOD forum' gestart door Beastie, 24 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eevitaa

Eevitaa Bekend lid

4 sep 2007
    538
    0
    0
    Wow, veel zwangere dames erbij!
    Gefeliciteerd allemaal!

2. Pipo1973

Pipo1973 Actief lid

30 jan 2007
    431
    0
    0
    Ik mag wééééér in het rood en ga naar november.

Alle zwangeren: GEFELICITEERD , en kom wat H.C.G-tjes strooien!

3. sarake

sarake Actief lid

16 dec 2006
    372
    23
    18
    Bediende
    Hey iedereen,

Ik heb even een vraagje. Ik had thuis een pakketje zwanger en ovulatietesten liggen, omdat ik nu 7 dagen overtijd ben dacht ik een testje te doen. Nu blijkt dat ik een ovutest gedaan had ipv een zwangerschapstest. Op die ovulatietest stond wel een vaag streepje. Wat wil dat dan zeggen? Moet ik dan nog ovuleren of kan het ook zijn dat het al voorbij is?

4. Marieke15

Marieke15 Actief lid

11 jul 2007
    281
    0
    0
    Gelderland
    strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi
    strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi

Veel succes meiden!

5. Delayla

Delayla Actief lid

5 jun 2007
    303
    0
    0
    Ik heb gisteren een heel vaag streepje gehad is het nu wijsheid om morgen weer te testen of zouden jullie langer wachten?

6. Marieke15

Marieke15 Actief lid

11 jul 2007
    281
    0
    0
    Gelderland
    Delayla, lastig hoor. Je kunt morgen weer testen en het streepje is dan vast wat duidelijker. Ik zou zelf even een dag overslaan, maar weet niet of je zoveel geduld hebt :) ? Ik heb zelf vrijdag getest (zeer licht streepje) en vandaag weer (dikke positieve streep).

7. Delayla

Delayla Actief lid

5 jun 2007
    303
    0
    0
    gefeliciterrd!

Tja geduld hebben he is 1 van mijn slechte eigenschappen maar goed het zal wel moeten nu :D

8. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    delayla als je een ovu test doet en hij geeft een licht streepje kan dat ook betekenen dat je zwanger bent

dus ik zou als ik jou was gewoon nog eens een zwangerschapstestje doen

9. Delayla

Delayla Actief lid

5 jun 2007
    303
    0
    0
    hoi dani, misverstandje denk ik want ik heb met een zwangerschaps test getest :D

10. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Dani, een ovu-test is idd bij de meesten ook positief als ze zwanger zijn, maar dan dus echt met een dikke vette streep. Een dun streepje op een ovu-test zegt echt helemaal niks, omdat je altijd wel iets LH in je urine hebt...
    Delayla, idd over een dag of 2 nog een keer testen, hopen dat je dan een dikke streep hebt! :)

11. Eevitaa

Eevitaa Bekend lid

4 sep 2007
    538
    0
    0
    Delayla, als je matcare testen hebt kun je ook best iedere dag testen hoor ;)

12. lobj

lobj Actief lid

27 jun 2007
    270
    0
    0
    o-vl
    iedereen hartstikke bedankt!

En iedereen die nog in de twijfel perioode zit, veel sterkte en alle nog niet zwanger heeel veel succes

bij deze strooi ik dan ook wat hcg rond!
    Xx.

13. biancatje

biancatje Actief lid

2 feb 2007
    213
    27
    28
    ik mag rood hoor, maar had niet anders verwacht. kon alleen vlak na menstruatie klussen, en mannetje was er de rest niet.

14. smallgirl77

smallgirl77 Bekend lid

17 okt 2007
    523
    0
    0
    Is het eigenlijk zo, dat als je op een dag een negatieve test hebt, binnen 3 dagen een positieve test hebt?

Ik heb namelijk gisteren getest...negatief
    Maar als ik mijn agenda nakijk op gevoelens en ervaringen vwb mijn lijf, kan het ook best zijn dat ik een week later mijn eisprong heb gehad. Ik had een paar dagen later een soort van menstruatiekrampen en ook een heel nat gevoel, zeker bij het afvegen na het toilet. Misschien dat mijn eisprong dus later was.

15. biancatje

biancatje Actief lid

2 feb 2007
    213
    27
    28
    tja smallgirl, als je eisprong later is geweest dan kanje ook pas later posi testen, en dan kunnen die 3 dagen net dat verschil maken.
    het enige wat je kan doen is afwachten, op signalen letten is leuk, maar je lichaam kanje zo goed voor de gek houden. enigste zekerheid die je hebben kan is een posi test

16. dib

dib Fanatiek lid

11 sep 2007
    2.153
    1
    0
    Nederland
    En toen waren er weer de :evil: :evil: . Balen, best een beetje verdrietig, duurt me nu toch iets te lang! :(

17. kareltje

kareltje Fanatiek lid

30 mei 2006
    1.144
    0
    0
    Heb net toch nog maar weer een test gedaan.
    Weer NEGATIEF.
    Ik snap er echt niets meer van.
    Laat die klote duivels nu maar komen.

18. sunnycloud

sunnycloud Fanatiek lid

28 dec 2006
    1.541
    142
    63
    Vrouw
    Ik mag opnieuw in het rood.

19. Marieke15

Marieke15 Actief lid

11 jul 2007
    281
    0
    0
    Gelderland
    Lieve dib, de moed niet opgeven hoor! Bij mij was het in ronde 6 raak. Zomaar opeens. Ik had niets anders gedaan dan de vorige rondes, dus verwachte de :evil: :evil: maar het werd :) :)

Ik gebruikte vanaf ronde 4 trouwens wel ovulatietesten, en in ronde 5 en 6 heb ik ook getempt om mijn lichaam te leren kennen (en om op het goede moment te kunnen klussen). Doe jij het ook? Het heeft mij wel geholpen.

@kareltje, dat is wel vreemd. Wanneer had je je ei, weet je dat ongeveer? Kan het zijn dan je nog niet genoeg hcg aangemaakt hebt?

20. nynke1980

nynke1980 Actief lid

25 okt 2007
    481
    0
    0
    Friesland
    Zaterdag kwam dus de :evil: dus ik mag op rood...
    Door naar November voor ronde 4.

Deel Deze Pagina