Passagierslijst voor het roze vliegtuig 01: Pipo1973 & Diana81 & Bianca24 & Racebabe & Eevitaa & Vlinder79 & Marieke15 & Zoe10 & Fientje26 & Mad & Muuske64 & Yvett 02: Jusi & Djam & Aleida & SheDevil & Silvana81 03: Azeb & Marrie28 & Sunnycloud & MarielleB & Blondie 04: Sann & Claire & marleentje26 & Mss Ace 05: Pluisje79 & Morgaantje & Coco & MissPuma & Hanna1974 & Pas getrouwd & PinkieWinkie & Rach84 & Lautje24 & Monique1983 & Krokus 06: Daantjuh & Daantje82 & Xanado83 & Miepie80 & Beastie & Nina1983 & Diva 07: Marieke74 & Zazaziezo & Marjolein79 & Charlie01 & Sanoo & Nickyz & Tinus1979 08: Nikkie80 & Boogschutter78 & Maria79 & FreeWilly8 & Manny82 & Dimmel & Wies31& Ijsbeertje & Mariek 09: Yvetje1982 & Newstepinlife & Shraron & Barbeestenboel & April & linda78 & anno103 & Wiesje & LindaM 10: Yuna28 & Tijgertje23 & Madeliefjuh & Afina80 & dayenne & roosje1201 11: Marieke21 & Stef & Fairy Tale & Mieke74 & Teunisje & Visjes & Enise 12: Julita & Snoozie & Tatty Teddy & Loesjuh & Aagje1 & Libra & Prismeis & Mayo1982 & Verhip & Lievemama18 13:QueenBee & Heidi77 & Jessica83 & Zoe1976 & Shartje & Bimba & Wens3 14: Anouk1974 & Butterfly1 15: Pendrag & Naomi33 & Hster & Jas 16: Steffel & Anne79 & MenM & Marieke1610 17: Kirstenvf & Mamajanneke & Weethetwel & Arbo1978 18: Sablovesgeof & Batchie & LadyZorra & Droppie123 19: Roxanne & Lautjuh 20: Lola1982 & Serden & Bianca75 Cynthia26 & Sjarlottuh & Roos80 & mamainwording & Naatje82 & Arianne22 21: Manon F & Yustin & Puzzcat24 & Essiee & judith3101 22: Imafo & Trust1 & Go4baby & Maudi & Truus1980 & Nin0 & Ellenk & Natas1 & Diddl9 & Lique80 & Goudvis22 23: Nikkijane & Lafemme & Dib & Claud27 & Sam8 & MupKUH & Leentje79 24: Jessy2403 & Sann & Therese & Eimat & Nieuwbegin 25: Kadetje & Noukie & YAYA1 & Meisje1988 & Marieke15 & Poeki & Yvon26 & Eef76 & Droom & lobj 26: Tezzz & SanneMart & Biancatje & Marrie28 & Roshi & Phemme & Lise & Nynke1980 & pooltje & Daantje86 & Subke 27: Niesje1980 & Zico & Dani86 & Kareltje & Silvana81 & Bienie 28: Shirbeuk & Susanbenjamins & Marin & Lientje10 & Rainstarrr & Sunnycloud & Daydreamy & Sjolie & smallgirl77 & Delayla 29: MarielleB & Marina99 & Racebabe & Mss Ace & Diana81 & Bojenna & Kimmy1980 & Seilenna 30: Pipo1973 & Taby & Ijsbeertje 31: Visjes & Klavertje44 & Marieke74 & Vlinder79 & Aleida & Soussa 205 passagiers voor de super snelle roze Airline. 142 Ongi.....32 Zwanger.... 6 Negatief......0 Twijfel.... 7 Onbekend.... 2 MK..... Testmarathon 25 Oktober: 1. Jessy2403 ZWANGER!!!! 2. Noukie 3. Yustin 4. Therese 5. Arianne22 6. Droom ZWANGER!!! 7. Manon F Testmarathon 27 Oktober: 1. Jessy2403 2. Arianne22 3. Eimat 4. Kadetje 5. Dib Testmarathon 29 Oktober: 1. Lique80 Testmarathon 30 Oktober: 1. Susanbenjamins 2. Meisje1988 3. Lientje10 ZWANGER!! 4. Diana81
hallo dames ik heb vannacht heel raar gedroomd. droomde dat ik 2 dagen ongi was en darna niet meer en dat ik een zwangerschapstest deed end at deze positief was........zou dat wat betekenen voor volgende maand? ik hoop het wel sorry voor het misverstandje delayla.....maar je kan ook een test bij de kruidvat halen die zijn wat gevoeliger.....
Is er niemand die test op de 31e? Nog twee daagjes, ik kan niet wachten.. Ergens een positief gevoel, terwijl ik geen enkel kwaaltje heb,,,... hmmm Alle zwangeren gefeliciteerrdd!
Zwangeren: gefeliciteerd! Wauw, ik zou willen dat ik in jullie schoenen stond Genieten jullie er maar van! Sousa, ik ga 1 november testen. Dus ik sta ook op het November topic. Misschien iets voor jou? Ik blijf maar dromen dat ik zwanger ben, zo ongelofelijk irritant om wakker te worden zonder zwanger te zijn Ik voel dan van alles en word wakker met een leeg gevoel. Bah! Gister avond kreeg ik me toch last van mijn maag en buik. Echt alsof ik een buikgriep te pakken had. Voelde me enorm raar. Maar vanmorgen was dat over. Yuk, hoop echt niet dat ik ziek word!
Hoi Marieke15, Bedankt voor je opbeurende woorden! Heb je soms even nodig! Ik ga deze ronde ook op de juiste manier tempen want volgens mij mis ik elke keer mij ei. Deze keer was ik al 4 dagen overtijd dus ei natuurlijk ook veel later gehad! Liefs Dib
Hoi Marieke, Ik weet niet wanneer mijn ei geweest is,heb geen ovutesten gebruikt,omdat ik eigenlijk altijd een regelmatige cyclus had. Als ik het nu zo terug denk is het in de war gegaan nadat ik een pregnyl spuit van de gyn heb gehad. Morgen is bellen of dat dat kan. Volgende ronde toch maar weer ovutesten gebruiken. Liefs Kareltje
Hallo allemaal, Allereerst alle zwanger meiden van harte gefeliciteerd. Wat een inhaalrace dit weekend zeg! En voor degenen die er deze maand niet bijzitten: BALEN! hele dikke knuf en heel veel succes voor de volgende ronde! Twijfelaars en mensen met dunne streepjes. Het is verstandig een paar dagen te wachten natuurlijk. Maar ik kon dat in ieder geval niet. Zaterdag had ik wel 3 keer een dun streepje... En gisteren een iets dikkere en vandaag een nog iets dikkere. Ja ik weet het, erg overdreven, maar ik kon (en kan) het gewoon niet laten. Het is ook zo onwerkelijk. Liefs, Lientje
ik heb vannacht heel raar gedroomd. droomde dat ik 2 dagen ongi was en darna niet meer en dat ik een zwangerschapstest deed end at deze positief was........zou dat wat betekenen voor volgende maand? ik hoop het wel
Proficiat aan alle zwangeren! Ik heb anderhalf uur geleden negatief getest, dus op naar de volgende ronde! (nu maar hopen dat ik snel ongi wordt)
Gefeliciteerd Lientje10! Bijzonder he..moeilijk te geloven ook. Heb ook wel 4 keer getest, maar ondertussen is het echt zo!
Hey Goudvis.. merci, maar kon niet wachten en heb net negatief getest.. Ik hoop dat jij 't beter doet! Duim voor je!
Nou precies...ik heb de dok de vorige keer hier vluchtig over gesproken en hij vindt dit niet normaal en moet deze keer langskomen....er kan meer aan de hand zijn zei hij....ben benieuwd....nou ja....ik wil het weten Knuffel Alle zwangeren....VAN HARTE! GENIET ERVAN
Ik sta op onbekend 24 oktober. Ben ook helemaal vergeten hier een update te zetten. Mijn nod-datum is verschoven naar november want ik heb een heel laat ei gehad zoals te zien is aan mn banner. Zwangeren van harte!
Snap er niks meer van, gisteren 2 testen gedaan, 1 van dirx en 1 van hema, 2 minuscule streepjes en nu vanmorgen niks nada noppes, maar goed ik hoop dat mijn dan maar heel snel komen.