hey Delayla, 't kan nog alle kanten uit hè.. Ik heb gisteren ook getest en 't was negatief en tegen mij blijven ze ook zeggen, 'geen bloed geeft moed' Jij hebt tenminste gisteren al 'n beetje positief getest, dus.. ik duim voor je!
Hoi allemaal, Hier even een berichtje van een onzekere miep. Ik ben (pas) 1 dag over tijd maar wel al sinds zondag erge ongi buikpijn of het ieder moment kan doorbreken, verder voel ik helemaal niets heb ik nergens last van. Maar als je zo'n ongi krampen hebt zal ik wel niet zwanger zijn, en wat is nu 1 dag toch? Het zou gewoon zo gaaf zijn maar om nu al een testje te gaan halen is ook weer zo wat, of wat zouden jullie doen? Mijn eerste cyclus na het stoppen met de pil duurde 30 dagen, daarna 27 dagen en ik weet bijna zeker wanneer ik mijn eisprong had en zou het nu dus 28 dagen moeten zijn, dat was gisteren dussssssssss Ohhhhh spannend dit zeg! Ps. misschien is deze vraag al vaak gesteld door andere heb niet alle berichten doorgelezen. Liefs Bojenna
Wachten duurt lang.. & ergens ben je bang voor de teleurstelling De komende 3 dagen gaan voor mij net een jaar duren.
Goed hoor meid, dat je naar de dokter gaat. gewoon net zo lang aandringen totdat je meer onderzoek krijgt. Op deze manier is het ook zenuwslopend lijkt me. Hoe is het verder met je ? x
Heej bojenna, er zij genoeg meiden die zwanger zijn en het gevoel hebben dat er een ongi aankomt... dit duurt soms enkele dagen/weken... Ik zeg niet dat je zwanger bent maar een testje wagen kan geen kwaad denk ik liefs
Hier nog niks... edit: mijn banner zegt dat ik al 3 dagen in mijn nieuwe cyclus zit, maar dat is dus niet zo..
Hey bapsie, Bedankt voor je antwoord. Vind het wel leuk om te horen dat het vaker voorkomt, dat je ongi-krampen hebt en toch zwanger bent of kunt zijn. Volgens mij wordt ik nu gewoon niet ongesteld van de zenuwen hahaha. Had niet verwacht dat ik dat zou hebben. Toch wacht ik nog even (als me dat lukt) met een test. Mijn langste cyclus duurde 30 dagen dus als ik donderdag nog niets heb dan ga ik testen. OOOOOOOOOOOH Hoop het zo. Jij ook succes en alle andere natuurlijk ook. Liefs
Ik heb gisteren al gestest,2 ini mini positieve streepjes 1 van hema en 1 van dirx en vandaag 1 van cb maar die gaf negatief
Hee meiden, Snik, snik ! Ik had alle tekenen die wezen op een zwangerschap, maar het mocht niet zo zijn. Ben net ongi geworden. Wel een einde aan de onzekerheid, maar ook aan de hoop. Wat je lichaam je toch voor de gek kan houden ! ongelofelijk ! Nou meiden ik verhuis in ieder geval naar november ! Ik hoop diegenen die nog de hoop hebben, daar niet te zien ! veel succes meiden ! liefs kadetje
Wat verschrikkelijk jammer kadetje, maar geef niet op meid! Heel veel succes in de volgende ronde! Dikke hug
@Delayla Een streep is toch een streep? Ziet er in ieder geval nog rooskleurig uit! Ik duim voor je dat het een hele dikke vette streep gaat worden! Ik ga zaterdag pas testen.. als ik dan al niet ongi ben....
Ja, tuurlijk ben ik nieuwsgierig, maar heb nu al een paar keer getest toen ik gewoon ongi ging worden.. en ja, als ik zwanger ben, ben ik toch wel zwanger. maar goed.. ik weet het ook niet hoor. Dit hoor trouwens bij mijn nieuwe tactiek.
haha shit dan is het niet te hopen dat als je zwanger bent het door die taktiek komt want dan wordt ik gewoon ongi haha