om gek van te worden he... op een gegeven moment heb je zoiets van kom dan ongesteldheid... dit is ook niks
Hier nog een, al 12 dagen overtijd maar nog steeds negatief met testen, ik ga het morgen maar weer eens proberen.
idd. Zelfs volgens m'n langste cyclus ooit ben ik nu al een dag overtijd! Maareh...jij bent toch 'pas' 3 dagen overtijd (je laatste cyclus was 37)? Evenzogoed word je er natuurlijk gek van. En ik, ik weet niet wanneer ik posi zou kunnen testen. Bij m'n kids beide keren pas laat een test eraan gewaagd. Geen idee dus wat de test eerder had gezegd. pfff...zit nou al op dag 43...da's anderhalve maand! En volgens mij nog geen rood in aantocht hoor! ...en maar weer afwachten dus...we zijn gelukkig niet alleen!
Ook bij mij duurt het zo verschrikkelijk lang.. Mijn laatste ongi was op 21 aug.. en ook negatieve testen En nadien niet weer... Duurt zo ontzettend lang, en vooral vervelend dat je niet weet waar je aan toe bent!
Wij gaan volgende maand door voor IUI, we hebben al heel wat rondes met hormonen gehad, maar deze keer sloeg het niet meer aan, dus ik wacht nu op bericht van het ziekenhuis wanneer ik kan komen. En bij jullie zijn jullie al bij de gyn? En 16 rondes is ook al erg lang, blijft altijd moeilijk, iedereen wil heel graag of je nu in ronde 1 zit of in ronde 26, dus je mag best even klagen hoor Veel succes groetjes sjolie
amai, nog zoveel wachters hier.. en ik was al lastig dat mijn cyclus nu 'al' op 34 dagen zit.. en nog geen ongi te bespeuren.. wat moet er dan door jullie heen gaan.. (dikke knuf van mij daarvoor in ieder geval) en heel veel succes allemaal hè.. wie weet is de ooievaar even de weg kwijt voor sommige van jullie, maar is ie onderweg!
Dat is nou net een vraag die ik wilde stellen...ik heb nu sinds gister iets bruin/roze afscheiding. Is er dan nog een kans? Of kan ik er vanuit gaan dat ik door naar de volgende ronde ben....Al wel een keer negatief getest overigens.
als jullie het zeker willen weten of je niet zwanger bent dan zou ik een bloedtest laten doen bij de huisarts. Kan natuurlijk ook dat je nog aan het ontpillen bent. Meiden heel veel succes. xxx joyce
Hier ook een aantal dagen overtijd. Geen teken van buikpijn meer, wel af ent oe misselijk en gevoelige (.)(.) Verder inmiddels al 3 negatieve testen, ik denk dat het toch de ontpilverschijnselen zijn. Maar ja hoe lang kan je daar nou last van hebben. Ik zit overigens nu in de 2e ronde. 9 aug had ik mijn laatste pil. Zucht, je geduld wordt wel goed op de proef gesteld
Nu ik nog niet ongi ben maar mijn NOD officieel wel in okt valt, moet ik hier dan blijven of kan ik dan ook over naar november?
Passagierslijst voor het roze vliegtuig 01: Pipo1973 & Diana81 & Bianca24 & Racebabe & Eevitaa & Vlinder79 & Marieke15 & Zoe10 & Fientje26 & Mad & Muuske64 & Yvett 02: Jusi & Djam & Aleida & SheDevil & Silvana81 03: Azeb & Marrie28 & Sunnycloud & MarielleB & Blondie 04: Sann & Claire & marleentje26 & Mss Ace 05: Pluisje79 & Morgaantje & Coco & MissPuma & Hanna1974 & Pas getrouwd & PinkieWinkie & Rach84 & Lautje24 & Monique1983 & Krokus 06: Daantjuh & Daantje82 & Xanado83 & Miepie80 & Beastie & Nina1983 & Diva 07: Marieke74 & Zazaziezo & Marjolein79 & Charlie01 & Sanoo & Nickyz & Tinus1979 08: Nikkie80 & Boogschutter78 & Maria79 & FreeWilly8 & Manny82 & Dimmel & Wies31& Ijsbeertje & Mariek 09: Yvetje1982 & Newstepinlife & Shraron & Barbeestenboel & April & linda78 & anno103 & Wiesje & LindaM 10: Yuna28 & Tijgertje23 & Madeliefjuh & Afina80 & dayenne & roosje1201 11: Marieke21 & Stef & Fairy Tale & Mieke74 & Teunisje & Visjes & Enise 12: Julita & Snoozie & Tatty Teddy & Loesjuh & Aagje1 & Libra & Prismeis & Mayo1982 & Verhip & Lievemama18 13:QueenBee & Heidi77 & Jessica83 & Zoe1976 & Shartje & Bimba & Wens3 14: Anouk1974 & Butterfly1 15: Pendrag & Naomi33 & Hster & Jas 16: Steffel & Anne79 & MenM & Marieke1610 17: Kirstenvf & Mamajanneke & Weethetwel & Arbo1978 18: Sablovesgeof & Batchie & LadyZorra & Droppie123 & cindy en marcel 19: Roxanne & Lautjuh 20: Lola1982 & Serden & Bianca75 Cynthia26 & Sjarlottuh & Roos80 & mamainwording & Naatje82 & Arianne22 21: Manon F & Yustin & Puzzcat24 & Essiee & judith3101 22: Trust1 & Go4baby & Maudi & Truus1980 & Nin0 & Ellenk & Natas1 & Diddl9 & Lique80 & Goudvis22 23: Nikkijane & Lafemme & Dib & Claud27 & Sam8 & MupKUH & Leentje79 24: Jessy2403 & & Therese & Eimat & Nieuwbegin 25: Kadetje & Noukie & YAYA1 & Meisje1988 & Marieke15 & Poeki & Yvon26 & Eef76 & Droom & lobj 26: Tezzz & SanneMart & Biancatje & Marrie28 & Roshi & Phemme & Lise & Nynke1980 & pooltje & Daantje86 & Subke 27: Niesje1980 & Zico & Dani86 & Kareltje & Bienie 28: Shirbeuk & Susanbenjamins & Marin & Lientje10 & Rainstarrr & Sunnycloud & Daydreamy & Sjolie & smallgirl77 & Delayla 29: MarielleB & Marina99 & Racebabe & Mss Ace & Diana81 & Bojenna & Kimmy1980 & Seilenna & Zeehond 30: Pipo1973 & Taby & Ijsbeertje 31: Visjes & Klavertje44 & Marieke74 & Vlinder79 & Aleida & Soussa 204 passagiers voor de super snelle roze Airline. 154 Ongi.....33 Zwanger.... 7 Negatief......0 Twijfel.... 10 Onbekend.... 2 MK..... @ Trust 1 ik zag dat je zwanger bent! gefeliciteerd!
Vanacht slecht geslapen omdat ik vanochtend ging testen.. helaas negatief.. En ik had al helemaal mijn eigen fantasie gemaakt, begn er al aardig in te geloven, maar goed zo werkt dat dus niet. Jammer dat je er ook niet een klein beetje mee bezig kunt zijn, dan zou het wachten wat minder lang duren! Laat nu de maar snel komen.
Nee dat vond ik ook al niet leuk ik zat altijd netjes tussen de 30/33 dagen en op een gegeven moment wen je eraan. Ik heb er ook geen verklaring voor dat het nu ineens zo moet verschillen. Ben nu nog steeds niet ongesteld
Bij sommige is er nog een kans, en bij sommige zet het toch door als ongesteldheid! Dus nog eventjes afwachten
cindy in welke ronde zit je? ronde 1? dan kan het nog wel even duren voor je ongi komt.....vanwege het ontpillen