Kan iemand mij uitleggen wat de testmarathon precies inhoud? Ik heb op de 11e mijn NOD en test het liefst in het weekend... Kan dat dan ook of zou ik dan pas de 15e mogen testen? Dat hou ik dan nl noooooit vol...nog een dag langer wachten en bij een evt. posi test het ook nog niet aan m'n collega's mogen vertellen... :-# Denk dat ik dan ontplof.
Hey Dames, Ben gisteren teruggekomen van vakantie. Heb een goede testvlucht gemaakt! Ook goed geklust op vakantie dus hoop dat het geholpen heeft. Ik had gisteren mijn eventuele innestelingsdag en had drie druppels bloed. Kan dat een goed teken zijn? Heb er nog niet zoveel verstand van. Succes allemaal! Groetjes, Vlinder
Hallo, Ben vandaag ongi geworden, dus op naar ronde nummer 4! Hopelijk mijn geluksnummer! Wil iemand mij in dat ontzettende mooie roze vliegtuig zetten? Graag op 23 oktober. ( hou deze keer 30 dagen aan dan valt het niet zo tegen als ik een dag over tijd ben!) Iedereen veel weer succes in oktober, het begint in ieder geval al met een hele mooie herfstdag! Liefs Dib
@Mieke; je mag meedoen met de testmarathon; dit houd in dat je met nog een aantal dames op 1 en dezelfde dag test. Meedoen is niet verplicht hoor @vlinder; het kan een goed teken zijn, dat bloed, maar dat hoeft niet helaas... ik had een paar daagjes roze/bruinig verlies, dacht dat het innesteling was, maar helaas werd ik 3 weken later wel ongi...maar hoop moet je natuurlijk altijd houden, misschien is het bij jou juist wel een goed teken! Pff, ik moet nog een tijdje wachten op mijn ei. Eigenlijk weet ik nooit echt wanneer die komt (ik temperatuur niet e.d.), dus zodra ik ongi-af ben gaan we weer klussen of in ieder geval vanaf begin oktober om de dag of elke 2 dagen, ik wil het ook nog leuk blijven vinden, het klussen
ik ga deze maand beginnen met de persona...hebben andere meiden hier ervaring mee? het wordt gebruikt als anticonceptie maar ik ga hem andersom gebruiken...
aan de hand van een apparaatje die je cyclus leest aan de hand van urine testen heb je rode en groene dagen....rode dag mag je klussen omdat de kans op zwangerschap groter is...en omdat het een anticonceptie middel is gebruiken mensen het om dan niet te klussen.. en hij geeft je ovulatiedagen aan...dus ik ben benieuwd of ie gaat werken...
kan je gewoon kopen bij de drogist kost wel 90 euro en elke maand 13 euro voor de teststrips.....maar dat had ik er nu wel voor over...na zoveel rondes
@ Daantje82: Dat kan jammer genoeg weleens meid. Ik heb juist afgelopen maand opeens een ei op dag 12 gehad, terwijl het normaal dag 18 is. Gewoon toch nog even afwachten en proberen het een beetje los te laten....Moet je horen wie het zegt... Ik hoop dat ie snel komt... Ga hard duimen voor een ei voor jou
Ik snap momenteel ook niet zoveel van mn cyclus. Heb de ene keer een basale temp van 36,0 dan weer 36,2 dan weer 36,0 dan weer..... en ga zo maar door. Erg iritant dus. Ben ook nog eens verkouden en moe van het klussen hihihi. ....wel gezellig hoor, dat klussen Morgen een afspraak bij de ha, daar ga ik vragen of het erg is dat ik zo weinig bloedverlies tijdens mn ongi, of het eventueel iets over vruchtbaarheid zegt. Een arts heeft me al eens vertelt dat het niets uitmaakt maar ik wil het toch even van haar horen. Hoe is ie verder met jou Daantje ?
Wij klussen voor en na mn eisprong gewoon wanneer we zin hebben. Wanneer ik cervixslijm vind, dus vruchtbaarslijm, klussen we zeker om de dag soms ook wel twee dagen achter elkaar. Meestal is dat het teken dat ik mn ei zo'n twee dagen later heb, gezien aan mn temp verhoging. liefs Shar
September is niet gelukt, mijn nieuwe NOD is 21 oktober. We gaan voor de 3e ronde, wie weet de laatste... Wil iemand mij op de lijst erbij zetten?
ik kom me hier melden voor de roze vliegtuig? toch? heb nog niet alles gelezen. MIjn NOD is 20 okt. Gr. Bianca
Passagierslijst voor het roze vliegtuig 01: Pipo1973 & Diana81 & Bianca24 & Racebabe & Eevitaa & Vlinder79 & Marieke15 & Zoe10 & Fientje26 & Mad 02: Afina80 & Jusi & Djam & Aleida & SheDevil & Silvana81 03: Azeb & Marrie28 & Sunnycloud & MarielleB 04: Sann 05: Pluisje79 & Morgaantje & Coco & Marina99 & MissPuma & Beastie & Hanna1974 & Pas getrouwd & PinkieWinkie & rach84 & Lautje24 06: Daantjuh & Daantje82 & Xanado83 & Miepie80 07: Taliaa & Marieke74 & Zazaziezo & Droppie123 & Marjolein79 & Charlie01 & Mariek & Sanoo 08: Nikkie80 & Boogschutter78 & Maria79 & FreeWilly8 09: Yuna28 & Wies31 & Yvetje1982 & Newstepinlife & shraron 10: Tijgertje23 11: Marieke 21 & Stef & Fairy Tale & Mieke74 12: Julita & Snoozie & Marieke1610 & Tatty Teddy & Loesjuh & Loesjuh 13: QueenBee & Heidi77 & Jessica83 & Enise & Zoe1976 14: Anouk1974 & Butterfly1 15: Pendrag & Naomi33 16: Steffel & Leentje79 & Anne79 17: Kirstenvf & Mamajanneke & roos80 & weethetwel 18: Sablovesgeof & Diddl9 19: 20: Nony & Lola1982 & serden & bianca75 21: Natas1 & Manon F & Yustin 22: Imafo & Trust1 & go4baby & Maudi 23: Nikkijane & Lafemme & dib 24: 25: Kadetje & noukie 26: Tezz 27: Lise & lot23 28: shirbeuk 29: 30: 31: Visjes 103 passagiers voor de super snelle roze Airline. Ongi.....Zwanger.... Negatief......Twijfel Testmarathon 1 Oktober: 1. Zoe10 2. Mad Testmarathon 4 Oktober (dierendag!) : 1. Marieke15 2. Eevitaa 3. Eimat 4. Silvana81 5. Mss Ace 6. Coco Testmarathon 10 Oktober (10-10) : 1. Diana81 2. Yuna28 3. Newstepinlife Testmarathon 15 Oktober: 1. Pendrag Testmarathon 20 Oktober: 1. Nony Testmarathon 25 Oktober: Testmarathon 30 Oktober: @ dib, manon F, Yustin, bianca75......jullie staan erop @ Arianne22.....wanneer is je NOD? Dan zet ik je erop.... Ahum....ja lot23 we hebben wel geklust, maar volgens mij heb ik mijn ei nog niet gehad...mijn temp. is nog niet verhoogd....dus ik ben een beetje bang dat ik weer zo'n achterlijk lange cyclus krijg En anders een cyclus van pak um beet 9 maanden?!?!?!?! We zien wel, maar klussen lekker door. Gisteren waren mijn man en ik alweer 7 jaar bijelkaar en 7 1/2 week getrouwd, wat gaat de tijd toch hard! En mijn opa en oma 58 jaar getrouwd. Over 2 jaar dus een heel groot feest! Weet je wat leuk dan zou zijn? Een dochter....dan hebben wij 4 generatie's vrouwen achterelkaar. (oma is 1 van 7,moeder is enigst kind en ik ook....) Maar met een zoon zou ik net zo blij zijn, hoor!