IN dat grote vliegtuig moet toch heel veel roze passen, denken jullie niet? Jemig weer een nieuwe cyclus........Dat gaat weer lang duren allemaal hoor!
hallo Kan ik op de lijst voor 22 oktober, ik ben vanmorgen weer ongie geworden gaan dus door naar ronde 25. groetjes sjolie
goedemorgen allemaal moet straks lekker naar school toe voor maar 1 uurtje mijn volgende NOD is 21 oktober
Ik ben deze ronde al begonnen met ovutesten. Echter hebebn we zeeeer weinig geklust...Vorige week zondag en gisteren......Ik ben bang dat het deze ronde niks wordt! Ook heb ik elke keer negatieve ovutesten.......De eerste keer heb ik hem op dag 13, geloof ik, gebruikt. Toen kreeg ik een heeel licht streepje. De daarop volgende dagen helemaal geen streepje meer........misschien heb ik hem wel gemist, geen idee! Erg frustrerend die testen!
Hallo dames, hier meld zich een nieuwe passagier voor het vliegtuig. Ben van het weekend door de uit de hummer gegooid. Was een erg korte cyclus na de lange van vorige keer. Hou maar het gemiddelde van 25 dagen aan. NOD is dan 17 oktober... Ronde 16 alweer
18 september een positieve ovulatietest, temp is gestegen van 36,5/36,6 naar 37,1/37,2. maar ik begrijp niet dat de dagen erna vandaag ook weer toch een lichte test-streep op de test blijf houden. zijn er meer mensen die dit hebben of is bij jullie na de positieve test de dagen erna helemaal geen test-streep meer tezien? groetjes silvana
Nee hoor, is niet gek. De test meet de piek in het hormoon, eerst dus weinig (lichte streep) dan veel: donkere streep, en weer weinig (lichte streep). Klopt dus!
Zo, ik kom me ook weer eens melden na drie weekjes afstand genomen te hebben. Over een week is het alweer oktober, en dan stijgt het vliegtuig op. Ben benieuwd... statistisch gezien moeten er toch wel 40 van ons zwanger worden volgende maand! Ik ben zelf net op het wachtbankje beland. Volgende week maandag mijn NOD, ik ben benieuwd. Heb een lekker drukke week voor de boeg dus hopelijk denk ik niet teveel aan mijn NOD. groetjes, Marieke
Welkom terug, Marieke15! In augustus kloppen de statistieken (tot nu toe) niet, dus dan zouden er deze maand wat extra zwanger moeten worden om te compenseren, toch ? Zou het wel heeeeeeeel fijn vinden als ik een keer in het roze mag...
Whaah, ik krijg de kriebels. Gisteren een heeeel klein beetje bloed. Ik hoop op een innestelingsbloeding, en dat het bevruchte eitje zich maar heel goed ingenesteld heeft, en dat ik op vakantie niet ongesteld wordt. Dan mag ik met het roze vliegtuig terug naar Nederland.
Klinkt goed.... da's 7 dagen geleden, dus zou heel goed een innestelingsbloeding kunnen zijn. Ongi kan het nog niet zijn! Duimpjes draaien hier voor je!
Hoi meiden, Ik moet nog even wennen aan de nieuwe namen allemaal, ben gewend al die meiden van de roze hummer, maar komt goed! Ben net weer begonnen met mijn nieuwe maand en we wachten maar weer af! Liefs shirley
hey meiden, ja oktober komt dichterbij... spannend voor de meeste van ons! bij mij is het t spannendst of ik ongi ga worden, ik hoop het zoooooo (dat ik dus uit mijzelf ongi ga worden!) Op een wonder durf ik niet te hopen, we hebben nl maar 2x geklust deze maand (schaam). Heb wel veel buikpijntjes deze weken, veel in mn onderbuik en steekjes in mn lies, ook vaak misselijk... ik hoop dat dat tekenen zijn dat ik wel een eisprong heb gehad, hoophoophoop.. liefss
Hallo iedereen!Ik meld me voor het roze vliegtuig! Dit is maand 19,rond 10... Mijn nod is 21 oktober...