Hoe was het bij de huisarts meid? Hier gaat verder alles zijn gangetje, maar nog geen ei Wel heb ik vandaag een driewieler van Playmobil gewonnen bij de AH, dat ding is zooooo schattig hahahaha
Passagierslijst voor het roze vliegtuig 01: Pipo1973 & Diana81 & Bianca24 & Racebabe & Eevitaa & Vlinder79 & Marieke15 & Zoe10 & Fientje26 & Mad & Muuske64 02: Afina80 & Jusi & Djam & Aleida & SheDevil & Silvana81 03: Azeb & Marrie28 & Sunnycloud & MarielleB 04: Sann 05: Pluisje79 & Morgaantje & Coco & Marina99 & MissPuma & Beastie & Hanna1974 & Pas getrouwd & PinkieWinkie & rach84 & Lautje24 06: Daantjuh & Daantje82 & Xanado83 & Miepie80 07: Taliaa & Marieke74 & Zazaziezo & Droppie123 & Marjolein79 & Charlie01 & Mariek & Sanoo 08: Nikkie80 & Boogschutter78 & Maria79 & FreeWilly8 09: Yuna28 & Wies31 & Yvetje1982 & Newstepinlife & shraron 10: Tijgertje23 11: Marieke 21 & Stef & Fairy Tale & Mieke74 12: Julita & Snoozie & Marieke1610 & Tatty Teddy & Loesjuh & Loesjuh 13: QueenBee & Heidi77 & Jessica83 & Enise & Zoe1976 14: Anouk1974 & Butterfly1 15: Pendrag & Naomi33 16: Steffel & Leentje79 & Anne79 17: Kirstenvf & Mamajanneke & roos80 & weethetwel & Hster 18: Sablovesgeof & Diddl9 19: 20: Nony & Lola1982 & serden & bianca75 21: Natas1 & Manon F & Yustin & Arianne22 & Puzzycat24 22: Imafo & Trust1 & go4baby & Maudi & Sjolie 23: Nikkijane & Lafemme & dib 24: 25: Kadetje & noukie 26: Tezz 27: Lise & lot23 28: shirbeuk 29: 30: 31: Visjes 107 passagiers voor de super snelle roze Airline. Ongi.....Zwanger.... Negatief......Twijfel Testmarathon 1 Oktober: 1. Zoe10 2. Mad 3. Zico Testmarathon 4 Oktober (dierendag!) : 1. Marieke15 2. Eevitaa 3. Eimat 4. Silvana81 5. Mss Ace 6. Coco Testmarathon 10 Oktober (10-10) : 1. Diana81 2. Yuna28 3. Newstepinlife Testmarathon 15 Oktober: 1. Pendrag Testmarathon 20 Oktober: 1. Nony 2. Hster Testmarathon 25 Oktober: Testmarathon 30 Oktober: @ Arianne22, Sjolie, Muuske64, Puzzycat24: jullie staan erbij En ik zelf natuurlijk ook.
Ojee, ik heb het vliegtuig kwijt gemaakt. HELP! Ga proberen het weer te herstellen. Dacht dat ik het goed had gedaan, ging in september wel goed... iemand een idee?
Playmobile is echt superleuk spul, lego trouwens ook. Heb jij dat ook vaak dat als je voor het één of 't ander (hihihi ik dus gewoon voor mijzelf ) door een speelgoedzaak loopt je meteen kijkt naar wat je voor je toekomstige kindje zou willen kopen. Volgens mij is het ultieme shop-gevoel te mogen shoppen tijdens je zwangerschap, en wanneer je de dreumes hebt natuurlijk. Ook hier nog geen ei te bekennen, frustrerend he ? Heb je verder al tekenen dat er een ei in aantocht is of helemaal noppes. Ik heb af en toe wat cervixslijm (hoop niet dat het overtollige klus-resten zijn hihihi sorry voor details) dus dat zou er op kunnen duiden dat mn ei op komst is even afwachten qua temp dus. Vandaag dus naar de arts geweest. Ze vond mijn temperatuurcurve heel mooi (hahaha ik trots natuurlijk ) en weinig bloedverlies was geen probleem. dus goed nieuws. Verder schijn ik pleuritis (jeetje wat een woord) te hebben wat dus inhoud dat ik een ontsteking aan het longslijmvlies heb. Moet vanzelf overgaan volgens haar. Maandag moet ik een longtest doen. Het verklaart in iedergeval de pijn van afgelopen maanden. .......en verder snipverkouden en moet ook nog aan de klus vanavond ...wat is het leven van een vrouw toch zwaar In iedergeval hoop ik dat je snel je ei mag vinden en dan gaan we weer gezellig samen op 't wachtbankje zitten. liefs Shar
bedankt voor het erbij zetten ik heb gewoon 28 dagen aangehouden ook al was het nu na 26 dagen al zo maar ja dat merken we dan volgende maand wel
@ Shartje: Ja is echt een leuk ding, kan die kleine op leren fietsen hihihi. Nu het kindje nog hahaha maar zet hem mooi weg voor later Net wat je zegt als je door een speelgoedzaak loopt denk je echt dit wil ik en dat wil ik hahahaha Dat had ik dus ook met die driewieler, ik dacht echt die moet ik hebben en ja hoor gewonnen hahahaha Jij dus ook nog geen ei, echt ellendig is dat he bah... heb dit nog nooit meegemaakt en ook niets wijst erop dat hij eraan zit te komen. Hopelijk vinden we snel ons ei en dan zitten we weer samen op de wachtbank. Gelukkig niets ernstigs aan de hand bij de dokter pfieuwwwww en dan ook nog een compliment over je kaartje... super toch. Geloof dat echt iedereen nu verkouden is, hier op het werk begint ook iedereen al te snotteren (incl. ik).
ik ben ook al een paar dagen niet lekker inderdaad verkouden en zo hopen dat het niet doorzet dat ik echt ziek wordt zit er niet echt op te wachten
Ik ga eeeeeecht nie wachten tot 10 oktober om te testen! Ben nu al heel nieuwsgierig, dat houd ik nooit vol! Ik test lekker mee met de testmarathon van 1 oktober. Ik kan het dan wel nog niet doorgeven op dit forum. Ben dan op vakantie in Turkije. (Of ik moet ergens een internetcafé in de buurt vinden)
hahaha misschien hebben we geluk met onze verlaagde weerstand. Misschien ondervinden de zaadjes minder weerstand en moeite om 't eitje te vinden. Je hoort volgens mij wel vaker dat vrouwen juist zwanger raken terwijl ze een griepje onder de leden hebben. Wat ik wel gek vind, is dat ik bijna elke ochtend misselijk ben (Ben anders nooit gauw misselijk). Zelfs kohalzen en overgeven. Wanneer ik weer wat gegeten heb en jaja mijn kopje koffie heb gehad gaat het weer beter. vreemd is het niet..... x
shartje vervelend als je je sochtends zo lamlendig voelt, leuk zo'n compliment over je temp kaart mooi dat hij er goed uitzag! Hopelijk is de pijn rond je longen snel over! diana erg he dat wachten en geduld hebben hoop dat je op vakantie een mooie posi test heb dan kan jullie vakantie niet meer stuk! daantje bijna je ei? alle klussers veel plezier alle wachters erg he succes met geduld hebben! degene die ongi zijn geworden balen en welkom hier hopelijk is dit jullie maand!
Hoi, ik heb even een vraagje: ik heb de laatste 2 dagen zo'n vet haar. Ik kan het wel 3 keer wassen, maar helpt niets. Kennen jullie dit?
bedankt voor je antwoord, ben weer gerustgesteld....begon me namelijk af te vragen of ze wel helpen als je altijd een streep ziet.
Volgens mij heb ik nu mijn ei.............hihihihihi Mijn temp was vanochtend na het slapen (voor de 2e x) hoger dus.......we gaan maar weer klussen! 8) Als ik vrij ben ga ik wel mannetje koffie brengen en hem uitzwaaien, maar daarna lekker naar bed ff... Knuffel....en een fijne avond allemaal...