oeioei, noukie jij bent onder de pannen vanavond! pfft, ik verveel me.. Ik zit me gek te maken.... Word ik wel ongi, of niet... Gaat mijn lichaam weer gek doen? dan krijg ik een inwendige echo (zit ik niet op te wachten, mja) Heb ik een eisprong? en heel stiekum: ben ik mis zwanger? (ik ben steeds zo misselijk en moe, en heb zo steeds buikpijn... zucht) Mja, maar 2 x geklust deze maand. En nu alweer bloedverlies, ik word er zoooo moedeloos van! maar goed, ik zal jullie niet langer vermoeien, ik ga verder met mn puzzel van 1000 stukjes (het bewijs dat ik een saaie muts ben geworden.)
Hoi dames, Kom mehier melden gister ongi geworden. Hopelijk is het in Oktober dan eindelijk raak. Na 1 jaar mag het eindelijk wel eens zo ver zijn. Liefs essiee
ellenk sterkte meis wat vervelend ik zal voor je duimen dat je snel weer wat vrolijker nieuws hebt.....sterkte en neem de tijd
hallo meiden ik heb het ook al bij september gevraagd, maar willen jullie even in mijn album kijken. Zou pas 1 oktober nod zijn. Maar ik was vandaag zo raar/ anders dat ik toch even ben gaan testen. Tril een beetje : Liefs zoe
Ook ik zie een heel licht streepje. En als je NOD pas 1 oktober is, heb je dus vroeg getest, dus hij wordt de komende dagen alleen maar donkerder. Gefeliciteerd!
zoe alvast een voorzichtige felicitatie ellenk sterkte hoop dat je snel weer leuk nieuws mag ontvangen ik heb een vraagje ben zondag ongesteld geworden en het is nu al weer over kan het zijn dat je zwanger bent en toch ongesteld wordt test je dan ook positief?
zo mijn ongi is gelukkig weer bijna over dus hier zijn we bijna weer aan het klussen geslagen en op naar dat mooie ei! Allemaal veel succes!
Je kan ongesteld worden als je zwanger bent. Normaal gesproken zou je dan wel positief moeten testen, maar m'n tante vertelde eens een verhaal dat iemand zwanger was zonder dat ze het wist. Ze werd gewoon ongesteld en testte negatief. Pas na 3 maanden is ze naar de huisarts gegaan omdat ze zich anders voelde en na de bloedtest bleek ze dus al 3 maanden zwanger te zijn. Sterk verhaal, maar je weet maar nooit.
Ellenk, heel veel sterkte. . . en neem de tijd voor je zelf. Welkom en veel succes. Zoe: Alvast een voorzichtige felicitatie, spannend meid ! x
Je hebt helemaal gelijk...lag gister in bed en dacht eraan....had het niet goed neergezet! Maar ik heb niet misklust! hihi, mijn temp was vanochtend gewoon weer laag...dus geen ei?!?!?! We doen nog steeds lekker klusser de klus dus.... hoop alleen niet weer zo'n lange cyclus... Liefs Daantjuh