Hier nog steeds geen ei, ik snap er niks meer van mijn temp is de ene dag netjes 36,3 (voor mijn doen hoog en ik temp oraal, vind echt wel mijn ei) en de andere dag 35,9 dan weer 36,2 bv twee dagen en dan weer 36,0. Ik raak er erg gefrustreerd van x
Hoi ik had in het begin van de topic een berichtje neergezet dat ik niks van mn cyclus snap, ik werd volgens mij elke 2 wkn ongesteld. Laatste keer was nu 3 sept en dan nu vanochtend weer. Van het klussen is er deze maand toch niks van gekomen. is maar 2 x wat gebeurd.. Mijn man komt elke dag doodmoe thuis van de politieacademie dus ja.. denk niet dat er voolopig nog een kindje komt,.,
Zoe, gefeliciteerd! Een streep is een streep! Batchie, als ik jou was zou ik naar de huisarts gaan. Is vreemd als je elke 2 weken ongesteld bent.
ja nu zit er dus 3 weken tussen, mn HA zei als het weer na 2 weken zou zijn dat ik langs moest komen, maar 3 weken kan normaal zijn..
Hey allemaal, Ik ben zondag ongesteld geworden..Het was veel minder dan normaal en bijna alleen bruin bloed... beetje vreemd. Wat kan dit zijn?
Ja ik heb vanmorgen weer getest maar deze was negatief. Ik heb hem echt aan alle kanten en in alle mogelijke lichtinvallen bekeken. Snap er niets van. Ik heb vanacht niet geslapen, was wel moe maar kon niet lekker liggen of schrok gelijk weer wakker. Voor vandaag heb ik me ziek gemeld voel me KL^&%$#. Lig met hoofdpijn op bed maar heb nu wel een uurtje geslapen. Durf geen pijnstillers te nemen in geval van... Weet iemand hoe dat kan dat ik gister toch echt een streepje had en vanmorgen helemaal niets meer. Nou ik ga pas weer testen op 1 oktober. Zoe
Yustin, ik kan alleen maar zeggen als het verder weg blijft een testje doen. Zoe, mijn eerste test zag er toen ook zo uit hoor. Beste kun je 2 dagen wachten voor de volgende test want de waardes stijgen om de 2 dagen. Ik heb er ook 4 gedaan voor ik er zeker van was. Meiden die aan het tempen zijn, jee wat een gedoe zeg. Ik heb die kaarten van mijn vriendin gezien en kom er niet wijs uit. Ik ben ook meer van de makkelijke weg. In juni heb ik gewoon (hoewel ik een 28/29 cyclus heb) een ovu test gedaan. En meteen raak. Maar sta na mijn ma wel weer met beide benen op de grond. De natuur laat zich niet plannen. dat blijkt. Zeg, zijn er hier mensen bezig met IUI? Mijn vriendin gaat er mee beginnen deze week. Is dat goed te doen?
@ yustin, doe gewoon even een testje voor de zekerheid! @ zoe10 als ik jou was zou ik morgen gewoon nog een testje doen. als je zwanger bent moet de streep duidelijker zijn. Misschien had je vandaag net iets te veek gedronken ofzo... hier is het nog altijd hetzelfde, de 3e dag bruine afscheiding. zucht ik ben er goed moe van.. ik hoop dat het doorzet in een ongi...
goedemiddag allemaal zoe ik zou morgen inderdaad nog een keer testen ik had een vraagje normaal als je ongesteld wordt krijg je toch eerst oud bloed en dan dat het rood wordt bij mij is het precies andersom is dit normaal? sorry voor de details
hoihoi, ik weet niet wanneer mijn noddag is, maar hoogstwaarschijnlijk ergens in oktober. ik ben net terug van de vk. En mijn baarmoeder was leeg terwijl er vorige week nog een zakje en vruchtzakje zat, maar vandaag dus niet. We wisten al dat het fout was vorige week. Maargoed ik weet dus niet wanneer mijn ongi is, maar ik ga er vanuit dat die in oktober is aangezien ik een cyclus van tussen de 28 a 30 dagen normaal heb. xxx Joyce en succes allemaal in deze ronde
hallo allemaal, na vorige week een miskraam te hebben gehad meld ik me ook voor oktober, mijn NOD is 20 oktober, ik heb een cyclus van 30 dagen. Iedereen die bijna kan testen heel veel succes en diegene die tempen hoop dat de ei snel gevonden word! Liefs cYnthia26
Hallo dames, Ik dacht, ik kijk even hoe het hier met het roze staat... Wat verwarrend Zoe... ik zie op je foto toch echt ook een streep. Inderdaad over een paar daagjes maar nog een keer testen. Zojuist de afspraak gemaakt bij het ziekenhuis voor de samenlevingstest. Dus nu echt klussen op comando: na het klussen dus naar het ziekenhuis om te kijken of zaad en bmslijm goes samen kunnen leven.
Zit inmiddels op dag 26 na MK en nog geen ei!Normaal een gem cyclus van 28 a 30 dagen! Me lichaam is dus mooi van slag na de MK!
Zit inmiddels op dag 26 na MK en nog geen ei!Normaal een gem cyclus van 28 a 30 dagen! Me lichaam is dus mooi van slag na de MK!
Hallo, zou iemand mij op de lijst willen zetten voor 25 okt.. Ben niet zo'n ster in computers. alvast bedantk,