daantje spannend bij je duim dat je snel in het vliegtuig mag stappen... de wachters succes op de bank!
Hey Evita, Volgens mij lopen wij precies gelijk. Wil eigenlijk volgende week woensdag pas testen. Maar de kans is denk ik groot dat ik het zondag ook vast ga proberen. Vind het namelijk wel erg spannend allemaal. Misschien mogen we dan allebei in het roze! Duim voor je. Groetjes, Vlinder
super meis, dat je je ei hebt gevonden. Ik nog steeds niet. steeds een wisselende, dan weer een dag hoog en dan weer een dag laag, temperatuur. Word er echt knotje van. Mijn curve lijkt wel een stuiterbal. maar ja we wachten ustig af... x
Heej meiden. Hier een interessante link voor meiden die meer willen weten over zwangerschap en kruiden. http://www.herbasanitas.nl/Zwangerschap ... ruiden.htm x
Goeie middag dames. Ik kom hier ook even kijken. Heb de laatse weken steeds in de vlindertuin doorgebracht. Ben daar tercht gekomen door het verliezen van ons dochtertje na 28 weken zwangerschap. Als je het hele verhaal wilt lezen: vlindertuin-vlindertjes vanaf 25 weken. "Dag lieve Lindy*". Wil me nu toch weer op de toekomst gaan richten. Ben gisteravond weer ongi. geworden dus vanaf nu wil ik met jullie meedoen. Volgende NOD zou 25 oktober zijn. Liever niet natuurlijk. Kan echt weer iets positiefs gebruiken.
BTW... hoe gaat het met de personen die aan het SMEPpen zijn. Ik zie de topic niet meer. Zijn er aantal mensen die al zwanger zijn geworden door het SMEPpen?
miranda3xmama: wat vreselijk meid, dat jullie je dochtertje hebben verloren. Ik hoop absoluut dat jullie gauw weer een hele boel positiviteit mogen ervaren waaronder weer een mooi wondertje. Dus bij deze, welkom en veel succes liefs
@ miranda3xmama: Wat naar dat je je kindje hebt verloren nadat jhet al zo lang in je buik had gezeten... Heel veel sterkte nog daarmee. Het smep-topic vind je hier: SMEPPEN Veel succes toegewenst weer met zwanger worden.
Volgfens mijn banner vandaag mijn meest vruchtbare dag. Dat wordt een gezellig avondje vanavond...anders wordt de lijst nooit roze! Wish me luck! PS: Zoë, ik las net ergens anders dat je nu weer een negatieve test had....balen joh. Vast veel geluk voor de volgende ronde.
oeioei, mieke zet m op, haha hier is het niet al te best! zit er best doorheen eigenlijk.. na mijn primulut kuurtje netje ongi geworden (helemaal joepiedpoepie) maar nu zijn we 2-3 weken verder en weer telkens bruin bloedverlies. Ik hoop dat het doorzet in een ongi. Maar ik ben zo bang. Als ik na 6 weken niet ongi was, moest ik terug naar de HA. Maar ik denk dat ik, als dit bloedverlies blijft, wel eerder terug moet.. Ik wacht iig mijn NOD af (7 okt) maar dat houdt in dat ik dat al 14 dagen bloedverlies heb (welminimaal hoor! eigenlijk bruine afscheiding en zo mee en dan wat meer)... maak me best ongerust. Ik was zo blij dat ik ongi werd en had echt het gevoel dat we er nu echt voor gingen, maar helaas. Sjips zeg, zijn al 9 maanden bezig, maar zo schiet het ook niet op. En vooral ook het niet weten wat er aan de hand is he... nou sorry voor mn verhaal, haha.. liefss, Taliaa
Ik mag maandag testen, ik word gek van het wachten. Verder geen aparte verschijnselen dus het zal wel de volgende ronde worden
Hallo meiden, Hoe weten jullie eigenlijks wanneer jullie NOD dag is? zit net in mijn eerste ronde, en weet dus nog net hoe lang mijn cyclus is....... Kan je wel zeggen dat ik ergens in oktober moet zijn.....maar waneer? Wie helpt mij?