Het SMEP-topic is door de moderators verplaatst naar "zwanger worden". Inmiddels zitten we op 5 zwangeren, en 22 ongesteld. Niet de 'beloofde' 40% nog dus, maar we houden hoop....
Bij je eerste ronde is dat nog moeilijk te zeggen (er vanuit gaande dat je net met de pil gestopt bent). Gemiddeld duurt een cyclus 28 dagen, maar bij de één is dat 22 dagen, bij de ander 35 of nog meer. Daarnaast is het zo dat bij veel meiden het een tijdje duurt voor ze een regelmatige cyclus hebben na het stoppen met de pil. Afwachten dus.... en als je na 6 weken nog niet ongesteld bent maar eens een testje wagen. Heel veel succes met zwanger worden!
haai meiden ik kom me hier alvast melden ben nog niet ongie maar wel een nega test jullie horen het wel wanneer mijn nod is koop alvast een vliegticket
Geen bloed..... (kijk maar naar Karine !). Maar mocht het er dan toch van komen; we hebben nog plek genoeg hoor, Fl3xgirl!
Hallo allemaal, Hier eindelijk weer wat goed bericht. Om te checken of mijn lichaam het nog doet net ff een ovu test gedaan. Is pas 10 dg naar mijn curretage en moet pas over 4 dagen een ei hebben als het allemaal meteen zou kloppen. En gelukkig werd al een licht streepje zichtbaar, ziet er dus goed uit.. Moet dus weer aan mijn verleidingstechnieken gaan werken Serden, er is ergens een topic over pendelen en wie het doen. Daar kun je een pb naar iemand sturen die pendelt. Ik weet niet welke info ze nodig hebben. Alle nieuwe meiden succes... enjoy the flight
Bij het onderwerp 'Lounge' staan een aantal namen van dames die pendelen. Kan wel een poos duren voordat je antwoord heb, ze hebben het volgens mij behoorlijk druk. Ik wil ook graag weten of wij na 3 meiden ook nog een jongetje gaan krijgen. Lijkt me leuk maar is niet het belangrijkste. Na wat ons is overkomen zou ik allang blij zijn als alles goed gaat.
dinsdag is mijn nod, vanmiddag kreeg ik een beetje last van mijn buik en net had ik een heel klein beetje bruine afscheiding. dacht dat je altijd 14 dagen na je eisprong ongi werd, nou is het al bruinig bij 9 dagen na eisprong.
Die 14 dagen is ook alleen maar een gemiddelde. Zolang je tussen de 11 en 18 dagen zit is er niks aan de hand. Mocht je ongi nou binnen 2 dagen al doorbreken zou ik even naar de ha gaan...
Ik ben bang dat het deze keer ook niks wordt. Ik voel al wat zeurderige pijn onder in m'n rug. Heb ik normaal meestal als ik ongesteld wordt. Maar goed . . . geen bloed geeft moed! We wachten stilletjes af.
Goeiemorgen meiden! Hier wordt het al spannend. Vanochtend heb ik mijn ontbijtje tegen heug en meug weggewerkt en normaal sta ik altijd met honger of tenminste trek op... Nog twee daagjes wachten tot test...
Hoi allemaal, Die kl*te zijn bij mij toch nog gekomen. Nooit duurde mijn cyclus langer dan 30 dagen. Wat enorm balen! :x We proberen het gewoon nog maar weer een keer. Groetjes.
Passagierslijst voor het roze vliegtuig 01: Pipo1973 & Diana81 & Bianca24 & Racebabe & Eevitaa & Vlinder79 & Marieke15 & Zoe10 & Fientje26 & Mad & Muuske64 02: Afina80 & Jusi & Djam & Aleida & SheDevil & Silvana81 03: Azeb & Marrie28 & Sunnycloud & MarielleB 04: Sann 05: Pluisje79 & Morgaantje & Coco & Marina99 & MissPuma & Hanna1974 & Pas getrouwd & PinkieWinkie & Rach84 & Lautje24 06: Daantjuh & Daantje82 & Xanado83 & Miepie80 & Beastie & Nina1983 07: Taliaa & Marieke74 & Zazaziezo & Droppie123 & Marjolein79 & Charlie01 & Mariek & Sanoo 08: Nikkie80 & Boogschutter78 & Maria79 & FreeWilly8 09: Wies31 & Yvetje1982 & Newstepinlife & Shraron & Barbeestenboel 10: Yuna28 & Tijgertje23 11: Marieke 21 & Stef & Fairy Tale & Mieke74 & Teunisje 12: Julita & Snoozie & Marieke1610 & Tatty Teddy & Loesjuh & Aagje1 13: QueenBee & Heidi77 & Jessica83 & Enise & Zoe1976 14: Anouk1974 & Butterfly1 15: Pendrag & Naomi33 & Ellenk 16: Steffel & Leentje79 & Anne79 17: Kirstenvf & Mamajanneke & Roos80 & Weethetwel & Hster 18: Sablovesgeof & Diddl9 19: 20: Nony & Lola1982 & Serden & Bianca75 Cynthia26 21: Natas1 & Manon F & Yustin & Arianne22 & Puzzycat24 22: Imafo & Trust1 & Go4baby & Maudi & Sjolie & Truus1980 23: Nikkijane & Lafemme & Dib 24: Jessy2403 25: Kadetje & Noukie & YAYA1 26: Tezz & SanneMart & Biancatje 27: Lise & Lot23 28: Shirbeuk & Susanbenjamins 29: 30: 31: Visjes 119 passagiers voor de super snelle roze Airline. 1 Ongi.....Zwanger.... Negatief......Twijfel Testmarathon 1 Oktober: 1. Zoe10 2. Mad 3. Zico 4. Diana81 Testmarathon 4 Oktober (dierendag!) : 1. Marieke15 2. Eevitaa 3. Eimat 4. Silvana81 5. Mss Ace 6. Coco Testmarathon 10 Oktober (10-10) : 1. Yuna28 2. Newstepinlife Testmarathon 15 Oktober: 1. Pendrag Testmarathon 20 Oktober: 1. Nony 2. Hster 3. Bianca75 Testmarathon 25 Oktober: 1. Jessy2403 Testmarathon 30 Oktober: Pipo...dikke digi knuffff susanbenjamins & truus1980 & Teunisje & Aagje1.... jullie staan erbij, suc6