Hier nog geen ei volgens mij. Had wel de twee afgelopen ochtenden een temp verhoging. (kan ook komen omdat ik bij het eten twee wijntjes heb gedronken ) maar deze cyclus gaat mijn temp zowiezo steeds omhoog en dan weer omlaag. Het is net een stuiterbal. .....wel jammer het leek zo goed te gaan de afgelopen twee rondes en kon steeds mijn ei vinden. Ook ben ik nog steeds elke ochtend misselijk. braken, overgeven en wanneer ik wat gegeten heb of ik wacht een tijd is er niks meer aan de hand.hahahaha eventuele symptonen , gegrond of ingebeeld, moet ik toch pas na mn ei krijgen by the way, vorige ronde wel ongi geworden en temp ging omlaag dus zwangerschap kan het niet wezen toch? x
he shartje, die klachten kunnen ook wel van de eisprong komen hoor! (hoor ik van andere meiden) hier is het janken met de pet op! mijn bruinverlies is overgegaan in donkerrood... nog altijd minimaal... een inlegkruisje is meeeeeeeeeer dan genoeg! .. Ik weet echt niet wat ik er van moet denken, duurt nu al meer dan een week. *zucht* 7 okt was eigenlijk mijn NOD (40 dagen aangehouden), als mijn ongi dan nog niet is doorgezet ga ik weer naar de HA.. Oh, ik hoop zo dat ik ongi ga worden. ik wil ongiongiongi! Oja, HCG'tjes doen we ook wel strooien, als jullie nu je duiveltjes naar mij toe strooien/gooien? het is meer dan welkom! kom maar op meiden! liefss, Taliaa
Ik heb even gerekend en volgens mij is mijn nieuwe NOD 18 okt, als ik dus een cyclys van 23 dagen heb... ben benieuwd.. dcht dat hij begin okt was omdat ik 3 sept ook al ong was, maar ben het nu dus weer sinds de 26 ste
Hai Beastie, Dankje wel dat je me op de passagierslijst hebt gezet. Waar gaan we naartoe vliegen? Heb wel zin aan een vakantie.
Ja lekker warm, mooi strand, palmen en natuurlijk iemand die je een lekkere cocktail.........NON ALCOHOLICO komt brengen wat dat mogen we dan niet meer
Nou meiden, is er nog plekje voor mij in het vliegtuig? De hummer reed helaas aan mijn neusje voorbij. Mijn nieuwe NOD is 27 oktober
Passagierslijst voor het roze vliegtuig 01: Pipo1973 & Diana81 & Bianca24 & Racebabe & Eevitaa & Vlinder79 & Marieke15 & Zoe10 & Fientje26 & Mad & Muuske64 02: Afina80 & Jusi & Djam & Aleida & SheDevil & Silvana81 03: Azeb & Marrie28 & Sunnycloud & MarielleB 04: Sann 05: Pluisje79 & Morgaantje & Coco & Marina99 & MissPuma & Hanna1974 & Pas getrouwd & PinkieWinkie & Rach84 & Lautje24 06: Daantjuh & Daantje82 & Xanado83 & Miepie80 & Beastie & Nina1983 07: Taliaa & Marieke74 & Zazaziezo & Droppie123 & Marjolein79 & Charlie01 & Mariek & Sanoo 08: Nikkie80 & Boogschutter78 & Maria79 & FreeWilly8 09: Wies31 & Yvetje1982 & Newstepinlife & Shraron & Barbeestenboel 10: Yuna28 & Tijgertje23 11: Marieke 21 & Stef & Fairy Tale & Mieke74 & Teunisje 12: Julita & Snoozie & Marieke1610 & Tatty Teddy & Loesjuh & Aagje1 13: QueenBee & Heidi77 & Jessica83 & Enise & Zoe1976 14: Anouk1974 & Butterfly1 15: Pendrag & Naomi33 & Ellenk 16: Steffel & Leentje79 & Anne79 17: Kirstenvf & Mamajanneke & Roos80 & Weethetwel & Hster 18: Sablovesgeof & Diddl9 & Batchie 19: 20: Nony & Lola1982 & Serden & Bianca75 Cynthia26 21: Natas1 & Manon F & Yustin & Arianne22 & Puzzycat24 22: Imafo & Trust1 & Go4baby & Maudi & Sjolie & Truus1980 23: Nikkijane & Lafemme & Dib 24: Jessy2403 25: Kadetje & Noukie & YAYA1 26: Tezz & SanneMart & Biancatje & Marrie28 27: Lise & Lot23 & Niesje1980 28: Shirbeuk & Susanbenjamins 29: 30: 31: Visjes 122 passagiers voor de super snelle roze Airline. 1 Ongi.....Zwanger.... Negatief......Twijfel Testmarathon 1 Oktober: 1. Zoe10 2. Mad 3. Zico 4. Diana81 Testmarathon 4 Oktober (dierendag!) : 1. Marieke15 2. Eevitaa 3. Eimat 4. Silvana81 5. Mss Ace 6. Coco Testmarathon 10 Oktober (10-10) : 1. Yuna28 2. Newstepinlife Testmarathon 15 Oktober: 1. Pendrag Testmarathon 20 Oktober: 1. Nony 2. Hster 3. Bianca75 Testmarathon 25 Oktober: 1. Jessy2403 Testmarathon 30 Oktober: 1. Susanbenjamins Marrie28 & Batchie & Niesje1980...jullie staan erbij, suc6
@ Shartje: Ik ben ook altijd misselijk bij men eisprong, dus hopelijk is die of net geweest of in aantocht. Maar ik snap je frustratie maar al te goed, ben ook niet zo blij met hoe het deze ronde bij is gegaan. Gelukkig wel men ei uiteindelijk gevonden, maar wel heel laat (nog niet eerder zo laat) Hopelijk is het een goed teken voor ons en mogen we gewoon lekker roze deze maand. ik duim voor je dat morgen je temp weer stijgt en je een mooi kruis hebt op FF.
@ Pipo en Marrie 28: jammer meiden... volhouden hoor! @ Miranda3xmama: oef.. weet niet wat ik zeggen moet... Heel veel succes met beebje vier, dat wel! @ Truus1980: We vliegen naar de roze wolk! Ik ben er vandaag achtergekomen dat ik mijn cyclusdagen niet goed telde. Bij het tellen telde ik dag 1 als dag 0. Mijn cyclussen waren dus steeds een dag langer. Beetje suf! En dan nu het goede nieuws: Net een mega-positieve ovu-test geproduceerd, dus meteen maar even aan deklus gegaan! (Mannie heeft late dienst, kon net )
Meiden mag ik even klagen? Ik weet het allemaal niet meer. Heb vanacht weer amper geslapen. Had speirpijn in mijn bovenbenen en kuiten. Heb al een paar dagen veel pijn in mijn onderbuik dat net wat anders aanvoelt dan een aankondiging van mijn ongesteldheid. Ben super emotioneel. Heb vanmorgen weer getest en weer negatief? Terwijl er toch echt een tweede streepje stond op de vorige test(zie mijn album)Ik snap er niets meer van, wil lekker tegen mijn vent aankruipen maar die is aan t werk. Liefs Zoe
@ Zoe10: Kom op meid het kan nog alle kanten op Heb je wel dezelfde test gebruikt als toen je wel die lichte streepjes had?
Ja die van mat care. Ja zit een beetje in een dip, komt denk ik ook omdat ik zo weinig heb geslapen de laatste dagen. Kan echt om alles huilen zelfs reclame op tv. Zo ben ik normaal nooit.
@ Zoe10: Ben je toevallig net gestopt met de pil? Want toen ik net was gestopt met de pil was ik ook de eerste 3 maanden zwaar emo. Maar ik heb het een tijdje geleden ook gehad, licht positief getest en toch ongi geworden. Daarom test ik niet meer voor nod, er kan toch een hoop fout gaan in die tijd. (wat heel normaal is hoor meid)
hier zijn de ovutesten nog altijd niet posi terwijl ik toch morgen mijn ei zou moeten hebben volgens mijn berekening. Ik heb wel een beetje blauwe plekken buik vanavond dus maar klussen....hihi gr heidi