ik ga proberen deze maand nergens meer op te letten, want als je erop gaat letten voel je ineens van alles. en als ik op plassen ging letten moest ik spontaan iedere 10 min. de krampjes waarvan ik dacht zwanger te zijn, voel ik nu ik er op let ook. dus je kan jezelf zo goed voor de gek houden.
Zoals gisteren gezegd heb ik inderdaad vanmorgen een testje gedaan.. Hij ziet eruit als die uit het album van Diaantje dag 5 of 4 dus............................................... maar 100% overtuigd ben ik nog niet hoor. Ben een beetje in de war, het knipperlicht een beetje in mijn hoofd. Geen enkel spoortje bloed te zien (normaal al paar dagen bruine afscheiding) en flink zere boobies en gisteren dus huilbui. OH MY GOD! @ sam8: nee, ik ben niet aan de hormonen geweest, ik had een koperspiraaltje.
Zoals gisteren gezegd heb ik inderdaad vanmorgen een testje gedaan.. Hij ziet eruit als die uit het album van Diaantje dag 5 of 4 dus............................................... maar 100% overtuigd ben ik nog niet hoor. Ben een beetje in de war, het knipperlicht een beetje in mijn hoofd. Geen enkel spoortje bloed te zien (normaal al paar dagen bruine afscheiding) en flink zere boobies en gisteren dus huilbui. OH MY GOD! @ sam8: nee, ik ben niet aan de hormonen geweest, ik had een koperspiraaltje.
3 oktober ga ik nog een test doen (ik ga voor een duidelijker resultaat) Tot die tijd maar even rustig aan doen hier, want moet mijn studie echt gaan afronden. Alle liefs van Eevitaa en succes 2 y'all
Lieve Sam, Je moet de datum van de mk als 1e dag van de cyclus tellen. Dit is ook zo bij geboorte en curretage. Ik heb de 18e een curretage gehad en de ovu testen geven nu ook weer een steeds donker wordende streep aan. Ik doe denk ik deze week wel ff een zwangerschapstest om te kijken of er geen hormonen meer in mijn lichaam zitten. Volgens mijn borsten niet meer Zijn helaas weer terug in normale staat Toen ik in juni zwanger was had ik in de week na de bevruchting al last van steken links en rechts in de lies, pijn in de onderrug en bobbeltjes op mijn tepels. Ook pijn aan de borsten maar dat heb ik ook altijd voordat ik ongesteld moet worden. Ik heb toen een test gedaan die je 6 dagen voor nod zou kunnen doen. Nou helemaal niets hoor. Ja na 4 uur zag ik een heel licht streepje maar na 30 min is niet meer betrouwbaar... Daarna op NOD test gedaan en positief. (ook zeer licht) 2 dagen later al donkerer en voor de zekerheid nog 2 dagen later heel donker
Mijn NOD dag is morgen( 1 oktober) Nog niks te bekennen tot nu toe! Meestal voel ik het wel ofzo maar nu nergens last van nog. Alleen pijnlijk (.)(.)
hoi allemaal voor sommige word het erg spannend veel succes met wachten en vanaf morgen alleen maar roze hoor! de klussers zet m op en de wachters succes op de bank!
Dag meiden, Zou iemand mijn NOD op de 16e willen zetten? Aangezien ik de plaatjes er steeds niet op krijg. Alvast bedankt. Voor iedereen: We gaan voor veel roze deze maand! Succes! x M
Passagierslijst voor het roze vliegtuig 01: Pipo1973 & Diana81 & Bianca24 & Racebabe & Eevitaa & Vlinder79 & Marieke15 & Zoe10 & Fientje26 & Mad & Muuske64 02: Afina80 & Jusi & Djam & Aleida & SheDevil & Silvana81 03: Azeb & Marrie28 & Sunnycloud & MarielleB & Blondie 04: Sann 05: Pluisje79 & Morgaantje & Coco & Marina99 & MissPuma & Hanna1974 & Pas getrouwd & PinkieWinkie & Rach84 & Lautje24 06: Daantjuh & Daantje82 & Xanado83 & Miepie80 & Beastie & Nina1983 07: Taliaa & Marieke74 & Zazaziezo & Droppie123 & Marjolein79 & Charlie01 & Mariek & Sanoo 08: Nikkie80 & Boogschutter78 & Maria79 & FreeWilly8 & Manny82 09: Wies31 & Yvetje1982 & Newstepinlife & Shraron & Barbeestenboel 10: Yuna28 & Tijgertje23 11: Marieke 21 & Stef & Fairy Tale & Mieke74 & Teunisje 12: Julita & Snoozie & Marieke1610 & Tatty Teddy & Loesjuh & Aagje1 13: QueenBee & Heidi77 & Jessica83 & Enise & Zoe1976 & Shartje 14: Anouk1974 & Butterfly1 15: Pendrag & Naomi33 & Ellenk 16: Steffel & Leentje79 & Anne79 & MenM 17: Kirstenvf & Mamajanneke & Roos80 & Weethetwel & Hster 18: Sablovesgeof & Diddl9 & Batchie 19: 20: Nony & Lola1982 & Serden & Bianca75 Cynthia26 21: Natas1 & Manon F & Yustin & Arianne22 & Puzzycat24 22: Imafo & Trust1 & Go4baby & Maudi & Sjolie & Truus1980 23: Nikkijane & Lafemme & Dib & claud27 & Sam8 24: Jessy2403 25: Kadetje & Noukie & YAYA1 & Meisje1988 26: Tezz & SanneMart & Biancatje & Marrie28 27: Lise & Lot23 & Niesje1980 28: Shirbeuk & Susanbenjamins & Marin 29: 30: Pipo1973 31: Visjes 131 passagiers voor de super snelle roze Airline. 2 Ongi.....Zwanger.... Negatief......1 Twijfel Testmarathon 1 Oktober: 1. Zoe10 2. Mad 3. Zico 4. Diana81 Testmarathon 4 Oktober (dierendag!) : 1. Marieke15 2. Eevitaa 3. Eimat 4. Silvana81 5. Mss Ace 6. Coco Testmarathon 10 Oktober (10-10) : 1. Yuna28 2. Newstepinlife Testmarathon 15 Oktober: 1. Pendrag Testmarathon 20 Oktober: 1. Nony 2. Hster 3. Bianca75 4. sablovesgeof Testmarathon 25 Oktober: 1. Jessy2403 Testmarathon 30 Oktober: 1. Susanbenjamins 2. Meisje1988 @ Shartje en MenM, jullie staan er bij. @ Eevitaa; nu nog even in het blauw, maar woensdag mag ik het veranderen in roze, toch?
spannend weer..... succes allemaal!!! ik weet niet echt wanneer in ongi moet worden, normaal heb ik altijd een cyclus van 28 maar afgelopen x was het opeens 31 ik hou het dan maar op de langste cyclus dus 31 dagen... dan moet ik het de 26e van oktober weer worden (liever helemaal niet ) Liefs Roshi
Mijn nod is vannacht! Ik wordt het namelijk altijd snachts. Ik ben benieuwd! Nog geen teken dat het eraan zit te komen! Dit is de 1e ronde!
@ Miepie80: Ja, ik doe mijn uiterste best Ben door het topic 'matcare positief, clearblue negatief' een beetje aan het twijfelen gebracht maar als mijn twijfel in getallen is uit te drukken zeg ik: 85% roze! @Yvett: Spannend to you two!
@ Ellenk.. Ja dat is het dus. Zondagavond had ik dus gigantische krampen en de nacht van zondag op maandag begonnen de stolsels. Vooral maandag. Dus ja..wanneer echte mk gehad? maar we klussen gewoon. Die ene dag dat het ei later of eerder is, overbruggen we dan wel..HIHI.. Daarbij voelde ik voordat ik zwanger wel wanneer mijn ei er is. Ik ga nog niet temperaturen of met ovu testen beginnen. Aangezien ik in ronde 2 al zwanger was.. Voor de rest die reageerde op m'n berichtje.. Bedankt voor de steun. En Evitaa.. Spannend meid.. Ik duim voor je! De rest allemaal succes met klussen en wachten.. We gaan voor roze hoor deze maand! X Sam
Ik mag in het rood dames. Ik ben de 26ste op vakantie al ongi geworden geheel onverwacht. Nieuwe nod 24 oktober.
Hoi Allemaal, De Hummer heeft me toch niet gebracht waar ik wilde zijn. Mag ik met het vliegtuig mee? NOD = 28 oktober. Lientje