zit nu op dag 31 na MK en nog geen ei opgemerkt! zucht,hubbie zit ook nog in de kost,is rustig samen met me zoontje!
Haai meiden, hoe is het hier? Ik heb even een vraagje en ik hoop dat iemand een antwoord voor me heeft..... Ik had gisteravond van dat dradentrekkende slijm en vandaag een beetje een trekkerig gevoel in mijn buik.... sorry details.... Hoe ver van NOD zit ik nu dan? Nu ben ik dus super vruchtbaar, niet? Ik ben wel aan de klus hoor.... 8) Ik ben altijd zooooo onregelmatig.... O ja temp was gisterochtend 0.3 omhoog.... Antwoord? Pleas? Liefs Daantjuh
Hallo dames, Ik kom hier ook maar weer eens buurten. Nog geen roze zie ik... het is ook pas 1 oktober. vanochtend dikke op mijn ovulatie test, zijn al druk aan het klussen. Maar ik denk dat ik deze ronde vanavond en morgen maar eens flink er tegen aan ga. Hoewel er dan geen dag tussen zit... wat weer goed zou zijn voor het zaad... mmm te veel om over na te denken. In elk geval is het wachten weer even voorbij...
en daantjuh wat had je temp vandaag gedaan? Ik denk dat je in de buurt van je eisprong zit als je vruchtbaar slijm hebt dus ik zou zeggen versier die man.... 1 oktober dames nu snel over in roze want er staan al teveel dames rood hoor! De dames die ongi zijn geworden erg balen en succes deze ronde! Is het nog gezellig op de wachtbank en uit te houden veel succes!
hahahahahahahahahahahahahahahaha zit ik je daantjuh een beetje aan te raden om te gaan temperaturen terwijl ze net verteld dat haar temp omhoog is gegaan hihihihihi sorry ik ben denk ik een beetje in de bonen x
He Racebabe heb jij al getest vandaag? duim voor je! hier nog steeds geen wachten rustig af.... ik ben van Evi in 1 ronde zwanger geraakt, was ook nooit bezig met m lijf of eisprong oid maar nu ik dit allemaal mee lees hier begin ik mijn lijf ook steeds beter te kennen, dank hiervoor is echt wel fijn als je ook weet wat je voelt zeg maar! wist ik veel waarom ik draderig slijm had op dag 14.... x
Hoi mensen, ik ben weer terug van vakantie, en nu weer terug in het regenachtige Nederland. Maar hier nog geen tekenen van de te vinden. Vanmorgen wel heel misselijk geweest, en totaal geen honger. Hoop dat dit een goed voorteken is!
temp is normaal 36 rond en gistermorgen 36.3 en vanochtend weer 36.1 Slijm is nog steeds draden trekkerig zeg maar.... Dus bij vandaag nog 14 dagen optellen? Manlief gisteren alles verteld en hebben elkaar verleid! hihihihi Mijn man vindt het gelukkig niet erg om te weten, hij wil zelf ook o zo graag pappa worden... Dus nu ff flink klussen.....hihihihi Het is zo vervelend....zo onregelmatig...maar doe je niets aan... Om de dag is wel beter toch? AAAAAAH weer 14 dagen wachten
he meiden hoe is de stand van zaken hier? ik denk laat ik eens even om het hoekje gluren want in september is het zo angstvallig stil
Hoi dames, Wil iemand mij op de lijst zetten voor 21-10? Denk dat dan mijn nod is. We gaan deze maand even niets gebruiken en de rest van het jaar ook niet meer. Mijn vriend en ik hebben afgesproken dat we dit jaar geen ovu-testen meer gaan gebruiken. We verwachten er elke maand te veel van hebben we het idee en na de laaste ronde was ik er helemaal klaar mee. We gaan gewoon (minimaal)om de dag klussen en dan zien we wel even de druk en de "stress"rond het zwanger worden eraf. Zijn we aan het eind van het jaar nog niet zwanger dan gaan we begin van het jaar toch maar eens naar de dokter. (daar zie ik enorm tegenop) Weet niet of ik vaak zal komen we zijn druk aan het klussen in huis. Zal proberen jullie weer een beetje te volgen. Liefs essiee
Hoi Essie, als je er zoveel mee bezig bent, is dat misschien ook wel verstandiger in jullie geval. Ik hoop in ieder geval heel erg voor jullie dat het ook werkt, en dat het zonder ovu-testen juist snel raak mag zijn. Succes met klussen in jullie huis.