in mijn banner ben ik uitgegaan van 28 dagen maar meestal zit ik tussen 25 en 35 maar dan moet ik dus zowat elke dag klussen om dat ik natuurlijk niet weet wanneer mijn ei is
in ieder geval succes voor de testers morgen hoop dat er veel roze komt en alvast weltrusten voor iedereen
Nu je er mee bezig bent lijkt dat wellicht een opgave...... Elke dag hoeft niet (volgens mij is het zaad ook weer van betere kwaliteit als je om de dag klust), om de dag is voldoende...... Succes!
Helaas, de zijn gekomen. Ik mag in het rood... Dit keer een cyclus van maar 28 dagen, dus mijn volgende NOD wordt 30 oktober. Wil iemand dit voor me aanpassen in de lijst? Alvast bedankt. Voor iedereen die morgen gaat testen: heel veel succes! Ik heb enorme pijn onder in mijn rug, dus duik m'n bedje in. Weltrusten... Groetjes, Marieke
bedenk me net dat we alweer een jaar bezig zijn....zitten nu in ronde 8 ! als het in januari nog niet raak is gaan we naar de ha, dan willen we ons na laten kijken. had trouwens laatst een discussie met een collega: mijn mening: als het na 1 1/2 jaar nog niet gelukt is willen we ons laten nakijken om tezien waar het aan ligt dat de zwangerschap tegenhoudt. haar mening: dat ze dat nooit zou doen, stel één van de twee is niet vruchtbaar.....dan zal diegene zich er erg k*t door voelen. zij zou zich ook erg schuldig voelen als blijkt dat bv zij onvruchtbaar is, dan kan ze haar vriend nooit een kind geven. zij zou na 2 á 3 jaar stoppen als het niet gelukt is en gaan adopteren.
jeetje heftig eigelijk ... ik weet het niet ik zou denk ik toch testen mijn vriend en ik hebben een mega goede realatie ! dan hoef je je toch niet schudlig te voelen hmm moeilijk
Meiden, IK heb getest. Hij was nega. Kan te vroeg getest hebben? Ik kon vannacht gewoon niet op me borsten liggen van de pijn. Ben benieuwd. In het begin van de test had ik 2 strepen en daarna na 1 minuut nog maar 1? Echt heel vaag. Ik ga nu werken. Tot vanmiddag! X
Hoera! Ik mag int roze! Vanmorgen posi getest! Meiden die net ongi zijn geworden dikke knuffel en succes in de volgende ronde! Meiden die nog moeten afwachten veel sterkte! Liefs!
gefeliciteerd blondie eindelijk is jullie tijd ook aangebroken op een mooi geschenk en heel veel geluk. Geniet er nu maar lekker van
Passagierslijst voor het roze vliegtuig 01: Pipo1973 & Diana81 & Bianca24 & Racebabe & Eevitaa & Vlinder79 & Marieke15 & Zoe10 & Fientje26 & Mad & Muuske64 & Yvett 02: Afina80 & Jusi & Djam & Aleida & SheDevil & Silvana81 03: Azeb & Marrie28 & Sunnycloud & MarielleB & Blondie 04: Sann 05: Pluisje79 & Morgaantje & Coco & Marina99 & MissPuma & Hanna1974 & Pas getrouwd & PinkieWinkie & Rach84 & Lautje24 & Juffie 06: Daantjuh & Daantje82 & Xanado83 & Miepie80 & Beastie & Nina1983 07: Taliaa & Marieke74 & Zazaziezo & Droppie123 & Marjolein79 & Charlie01 & Mariek & Sanoo & April 08: Nikkie80 & Boogschutter78 & Maria79 & FreeWilly8 & Manny82 09: Wies31 & Yvetje1982 & Newstepinlife & Shraron & Barbeestenboel & 10: Yuna28 & Tijgertje23 11: Marieke 21 & Stef & Fairy Tale & Mieke74 & Teunisje 12: Julita & Snoozie & Marieke1610 & Tatty Teddy & Loesjuh & Aagje1 13: QueenBee & Heidi77 & Jessica83 & Enise & Zoe1976 & Shartje & Bimba 14: Anouk1974 & Butterfly1 15: Pendrag & Naomi33 & Ellenk 16: Steffel & Leentje79 & Anne79 & MenM 17: Kirstenvf & Mamajanneke & Roos80 & Weethetwel & Hster 18: Sablovesgeof & Diddl9 & Batchie 19: 20: Nony & Lola1982 & Serden & Bianca75 Cynthia26 21: Natas1 & Manon F & Yustin & Arianne22 & Puzzycat24 & Essiee 22: Imafo & Trust1 & Go4baby & Maudi & Sjolie & Truus1980 23: Nikkijane & Lafemme & Dib & Claud27 & Sam8 24: Jessy2403 & Sann 25: Kadetje & Noukie & YAYA1 & Meisje1988 & Eimat 26: Tezz & SanneMart & Biancatje & Marrie28 & Roshi & Marieke15 & Phemme 27: Lise & Lot23 & Niesje1980 & Zico & Dani86 28: Shirbeuk & Susanbenjamins & Marin & Lientje10 & Rainstarrr & Mss Ace 29: 30: Pipo1973 & Taby 31: Visjes & Klavertje44 & Marieke74 149 passagiers voor de super snelle roze Airline. 7 Ongi.....2 Zwanger.... 3 Negatief......1 Twijfel Testmarathon 1 Oktober: 1. Zoe10 2. Mad 3. Zico 4. Diana81 Testmarathon 4 Oktober (dierendag!) : 1. Marieke15 2. Eevitaa 3. Silvana81 4. Mss Ace 5. Coco 6. Morgaantje Testmarathon 10 Oktober (10-10) : 1. Yuna28 2. Newstepinlife Testmarathon 15 Oktober: 1. Pendrag 2. Shartje Testmarathon 20 Oktober: 1. Nony 2. Hster 3. Bianca75 4. sablovesgeof Testmarathon 25 Oktober: 1. Jessy2403 Testmarathon 30 Oktober: 1. Susanbenjamins 2. Meisje1988 3. Lientje10 ZZZOOOOO ge-update @ Blondie & Eevitaa.... gefeliciteerd =D> \/
Goeiemorgen meiden, Zoals voorspeld zou ik vandaag een test doen na de twijfel van dit weekend. En ja hoor, ik ben zwanger! Natuurlijk had ik het ook al gevoeld (zere borsten en tepels, warm (37.2) en een onbestemd gevoel in de maagstreek) maar die twee strepen zijn een stuk minder bedrieglijk. Kennen jullie het gegeven dat als je op een halfzonnige dag naar buiten gaat, en je neemt voor de zekerheid een paraplu mee, dat het (misschien doordat je die paraplu meenam) prompt de hele dag droog blijft? Zo kocht ik in de Hamsterweken een grote voorraad maandverband in de hoop dat het misschien droog zou blijven. Heeft het daaraan gelegen? Wie zal het zeggen... maar ik zou zeggen: probeer het eens uit! Koop heel veel maandverband en tampons en denk: goh toch zonde als dat allemaal blijft liggen... Liefs Eevitaa