@ madeliefjuh: van wanneer was je test ook al weer? Kan me herinneren dat je ook bij de ha getest had en dat die neg. was. Toch? Zoals ik al eerder schreef: het kan ook het ontpillen zijn, dat het allemaal zo in de war is. Dus toch nog maar een keer langs de ha of nog een testje doen? dan weet je het zeker.
Nou meiden het lijkt voor mij over te zijn. Had net roze bloedverlies........ hou nog heel even een slag om de arm maar ongie zal er nu wel aankomen Baal nu wel zo ontzettend erg moet nu dan toch echt kijkoperatie ondergaan.....
oei morgaantje een dikke digiknuf! Maar geen echt bloed geeft moed he! is die kijkoperatie ivm pco?(sorry, wil niet te nieuwsgierig zijn hoor!) nou meiden, hier nog steeds 'bloedvrij', nu al bijna anderhalve dag daarnet wel wat (bij het "checken"; hoe zo panisch) slijm, wat rekbaar was, alleen niet helder, maar witachtig.. Mis. aankondiging van mijn ongi?
hallo ik heb mijn ha gebeld hij zij hoe vaag de test ook was als je de test liegt niet ik vertelde over mijn heldere bloed enzo ze zij zolang je geen balletje of weefsel ziet is het goed het kan een miskraam zijn maar omdat je lichaam van slag is kan het ook zo zijn dat mijn ichaam een nep ongi doet ? NEP? ik zei nog nooit van gehoord ,, en toch kan het zei ze ... ik moet volgende week weer een test doen is die positief dan ben ik zwanger!
madeliefjuh dat is toch wel goed nieuws aan de ene kant maar van een nep ongi heb ik inderdaad ook nog nooit gehoord
Geeft niks hoor meid, ik ben onder behandling bij gyn omdat ik dus heel onregelmatige cyclus had. Ze hebben toen vastgesteld dat ik pco heb heb al verschillende testen gehad en er is ook gebleken dat ik anti stoffen voor clamydia in mijn bloed heb. Dit betekent dus dat ik het gehad heb zonder dat ik het ooit heb geweten. Dit kan onvruchtbaarheid veroorzaken en de enige mogelijkheid om dit te testen is door een kijkoperatie uit te voeren. Ze blazen je buik op met gas en gaan dan je eileiders door spuiten. HOpelijk is dat mogelijk maar zoniet dan kan ik oefenen tot ik een ons weegt.... Verder kunnen ze ook gelijk kijken hoe het met mijn pco gaat en evntueel wat eiblaasjes verwijderen. Voor jou gaat het nu ook spannend worden zal voor je duimen meid. liefs morgaantje
ja zeker spannend heb nog geen balletje of bindweefsel gezien! wel slijm en heeel erg helder rood ( normaal donker rood weefsel donker bruin echt klodders ! IEIEK sorry voor woord keus
Dat klinkt als een gesprongen bloedvaatje hoor.... Ik blijf voor je hopen! Toen ik de vorige keer zwanger was had ik ook vanaf het begin witte afscheiding. Dusss wie weet... O meiden, die onzekerheid. .
Eevitaa en Blondie: van harte meiden! Ik zelf moet nog een paar dagen wachten...ben benieuwd, heb het wel warm de hele tijd en (met vlagen) misselijk...nou ja, we wachten maar weer af (voor de zoveelste keer...)
He! Ik wil graag meedoen. Ben vreselijk ziek en verveel me te pletter thuis. Mijn NOD is zaterdag, maar dat is op basis van een gemiddelde. Als ik maandag niet ongesteld wordt, ben ik overtijd, uitgaande van de langste cyclus. Maar het zal wel niet... slik nu zoveel troep aan medicijnen dat het eventuele vruchtje wel heel flink zou moeten zijn. Succes met de zenuwen van het wachten! Groetjes, Esther
ik ben zeg maar dus rond de 6 weken niet meer ong geweest... als ik wel al alng zwanger ben want alles bij alkaar had ik 3 a 4 positiefe VAGE testen kan ik dus nu 7 weken zwanger zijn dit is wat ik gelezen heb uit het tijdschrift in verwachting dit is wat er staat ! JIJ dit is het moment waarop je je kunt aanmelden bij de verloskundige. als er een medische reden is, wordt er ook een afspraak gemaakt voor een eerste echo. bijvoorbeeld omdat ( nu komt het) - je zwangerschapsduur moet worden vastgelegd - (!) je vaginaal bloedverlies hebt en er moet worden nagegaan of de zwangerschap intact is. bloedverlies komt voor bij 20 tot 30 procent van de zwangere vrouwen. rARARARARARAAAAA ?!?!?!?! HA ZEI W8 nog maar een week maar mis ben ik al 7 weken zwanger !
ik moet van mijn ha 1 week w8 en dan weer testen! zei zegt een nep ongi ( heb ik nog nooit van geoord)