Ja en jij bent een juni mama en ga je snel ff spieken bij de juni mamma's? Ik loop net twee weekjes voor
allemaal super gefeliciteerd .... bij mij nog twijfel...helder rood bloed zonder stolsels.. geen mk jeetje wat moet ik hier allemaal bij ja wachten en wachten .. ik w8 al 5 WEKEN !
ga er toch van uit dat mijn ongi geweest is afgelopen weekend, was wel minder dan ik gewend ben.............maar test was negatief......dus op naar de volgende rond nr 9 alweer. gelukkig is mijn cyclus wat korter dan afgelopen maanden, hoop dat het zo blijft. aan alle zwangeren gefeliciteerd ! ik ga naar november......1 november (mijn verjaardag), dat zou wel een heel leuk cadootje zijn!
ik heb mijn nod de 13 de zou leuk cadeautje zijn voor mijn pap want die is dan jarig kan ik leuk naar zwitserland bellen....gr heidi
miepie!1 heb precies het zelfde streepje ! miepie je bent zwanger hoor... streep = streep en hij is echt wel aan wezig dat heet dus vaag
Nou, heb zelf het vermoeden dat het ws toch een indroogstreepje is. Alleen heel raar, want na 3 min zag je (bijna) niks, na 10 min. wel iets en heb ik deze foto genomen, en een uur later was er weer niks te zien. Afwachten dus maar, ws zaterdag of vrijdag gewoon weer ongesteld.... Balen dat het bij jou maar niet doorzet, Madeliefjuh! Dan maar beter ongesteld dan die onzekerheid...
tsjaa mijn streepje blijf wel staan en was al na 1 min. zichtbaar hmm vreemd dat streepje van jouw! positief blijven denken ik heb alleen helder rood bloed verlies mijn ha gebeld kan alle kanten op ik verlies inds vandaag helderrood bloed en gister nacht rond 02:00 uur positief getest.. hmm vremd he? ha zegt w8 nog een week en test dan opnieuw
Mijn NOD staat nu op 27 oktober. Wil iemand mijn NOD plaatsen op 20 oktober? Ik vermoed nl. dat ik nu, dus eerder, in mijn vruchtbare periode zit. Oh ja, wil iemand mij ook neerzetten bij de testmarathon van 20 oktober? Alvast bedankt! X Lise
ik ben ongi geworden,maar mijn nieuwe nod is ook in oktober nl de 29 e. wil iemand dit even aanpassen?
Oh Claire, geweldig nieuws zeg! Hartelijk gefeliciteerd, ik gun het je zo! Hoe is het btw met het stoppen met roken? Hier ook nog steeds geen tekenen van ongsteldheid te zien. Heb gisteravond wel een testje gedaan, kon me niet meer inhouden... Maar hij was helaas negatief. Toch twijfel ik nog heel erg, omdat ik nog stééds geen ongesteldheidsbuikpijn heb, en dat heb ik normaal al wel 1 á 2 dagen vóór mijn ongi. Ik zit nu al op een cyclus van 31 dagen, en ik kan altijd nog ongesteld worden, ik weet het, maar ik heb er zo'n gek gevoel over deze keer. Ik weet het ook niet meer. Ik maak mezelf echt gek!
Hallo dames, heb mijn eisprong vandaag heb hem echt gevoeld! Nu nog even klussen en maar weer hopen. He Pooh69 zou je mij weer op de passagierslijst willen zetten nod is 17 okt! gr. arbo1978
Jeetje zit een beetje mee te lezen met alles, begin het nu wel heel spannend te vinden hoor dat ik dit weekend mijn nod heb. Uiteraard was dat het al, maar mijn man en ik hebben een beetje de instelling, we zien het wel wat het leven ons brengt. We zijn ook pas 1 maand bezig. Maar doordat ik hier mee lees word ik toch wel wat zenuwachtiger hihi... Kijk erg uit naar het weekend, dan kan ik dus ook gaan testen (voor het eerst!). Voor de zwangeren: gefeliciteerd! En Hster: wat geweldig dat vliegtuig wat je bijhoudt. Is dat niet erg veel werk? Fijne avond, groetjes Diva
Hallo dames, Ilona, Claire, Eevita en Blondie van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap, geniet ervan! Ongi-dames: Balen! Kop op (wellicht makkelijker gezegd dan gedaan) en op naar de volgende ronde! Ik wacht ondertussen af.....
Passagierslijst voor het roze vliegtuig 01: Pipo1973 & Diana81 & Bianca24 & Racebabe & Eevitaa & Vlinder79 & Marieke15 & Zoe10 & Fientje26 & Mad & Muuske64 & Yvett 02: Afina80 & Jusi & Djam & Aleida & SheDevil & Silvana81 03: Azeb & Marrie28 & Sunnycloud & MarielleB & Blondie 04: Sann & Claire 05: Pluisje79 & Morgaantje & Coco & MissPuma & Hanna1974 & Pas getrouwd & PinkieWinkie & Rach84 & Lautje24 & Juffie & Monique1983 06: Daantjuh & Daantje82 & Xanado83 & Miepie80 & Beastie & Nina1983 & Diva 07: Taliaa & Marieke74 & Zazaziezo & Droppie123 & Marjolein79 & Charlie01 & Mariek & Sanoo & April 08: Nikkie80 & Boogschutter78 & Maria79 & FreeWilly8 & Manny82 09: Wies31 & Yvetje1982 & Newstepinlife & Shraron & Barbeestenboel & 10: Yuna28 & Tijgertje23 11: Marieke 21 & Stef & Fairy Tale & Mieke74 & Teunisje 12: Julita & Snoozie & Marieke1610 & Tatty Teddy & Loesjuh & Aagje1 & Libra 13: QueenBee & Heidi77 & Jessica83 & Enise & Zoe1976 & Shartje & Bimba 14: Anouk1974 & Butterfly1 15: Pendrag & Naomi33 16: Steffel & Leentje79 & Anne79 & MenM & Hster 17: Kirstenvf & Mamajanneke & Roos80 & Weethetwel & Arbo1978 18: Sablovesgeof & Diddl9 & Batchie 19: 20: Nony & Lola1982 & Serden & Bianca75 Cynthia26 & Ellenk & Lise 21: Natas1 & Manon F & Yustin & Arianne22 & Puzzycat24 & Essiee 22: Imafo & Trust1 & Go4baby & Maudi & Sjolie & Truus1980 23: Nikkijane & Lafemme & Dib & Claud27 & Sam8 24: Jessy2403 & Sann 25: Kadetje & Noukie & YAYA1 & Meisje1988 & Eimat 26: Tezz & SanneMart & Biancatje & Marrie28 & Roshi & Marieke15 & Phemme 27: Lot23 & Niesje1980 & Zico & Dani86 & Kareltje 28: Shirbeuk & Susanbenjamins & Marin & Lientje10 & Rainstarrr & Mss Ace & Sunnycloud & Daydreamy 29: MarielleB & Marina99 30: Pipo1973 & Taby 31: Visjes & Klavertje44 & Marieke74 & Vlinder79 & Aleida 155 passagiers voor de super snelle roze Airline. 12 Ongi.....3 Zwanger.... 2 Negatief......1 Twijfel Testmarathon 1 Oktober: 1. Zoe10 2. Mad 3. Zico 4. Diana81 Testmarathon 4 Oktober (dierendag!) : 1. Marieke15 2. Eevitaa 3. Silvana81 4. Mss Ace 5. Coco 6. Morgaantje Testmarathon 10 Oktober (10-10) : 1. Yuna28 2. Newstepinlife Testmarathon 15 Oktober: 1. Pendrag 2. Shartje Testmarathon 20 Oktober: 1. Nony 2. Hster 3. Bianca75 4. sablovesgeof 8. Lise Testmarathon 25 Oktober: 1. Jessy2403 Testmarathon 30 Oktober: 1. Susanbenjamins 2. Meisje1988 3. Lientje10 arbo1978 & Lise & Marina99 ....gefixed
Gefeliciteerd voor alle zwangere meiden! Superb! Wij komen er ook allemaal aan hoor! Wacht maar af, jullie positieve zwangerschaps-energie straalt vast ook door naar ons! We gaan gewoon schaapjesgedrag vertonen en jullie lekker na-apen! Lekker genieten meiden, het is nu jullie 9 maanden! Liefde en geluk voor allen toegewenst!
Voor alle meiden die vandaag meedoen aan de testmarathon: heel veel succes! Ikzelf ga morgenochtend ook boven een bakkie plassen, ben nog niet ongi, dus ga morgen testen.