NOD Oktober 2007

Discussie in 'NOD forum' gestart door Beastie, 24 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ellenk

Ellenk VIP lid

O meiden spannend allemaal,

@Zoe10 anders bestel je ook ff via internet een testje van Matcare.
    Dan kies je die die je volgens hun 6 dagen voor NOD (niet geloven hoor) zou kunnen gebruiken. Deze test geeft al wel bij een veel lager HCG gehalte een streepje. Lijkt me dus perfect voor jou!

Ik moet deze dagen hard aan de klus. Want gisteren mijn bijna rijpe eitje op de echo gezien. En eigenlijk wil ik die niet missen! ;)

Morgen hebben er veel NOD succes allen!

2. dib

dib Fanatiek lid

11 sep 2007
    2.153
    1
    0
    Nederland
    Bannercheck :)

3. Opening

Opening Niet meer actief

zoe spannend hoor en ik begrijp je twijfel ook wel maar ik denk ook een streep is een streep

4. Diva

Diva Lid

3 okt 2007
    11
    0
    0
    Senior Accountmanager
    Amsterdam
    Vraagje: Ik ben nog niet helemaal op de hoogte, maar wat is een digi test?

Zoe: ik ga pas ergens volgende week testen als ik zondag nog niet ongesteld ben. Op zich als ik niet ongesteld word dit weekend zegt dat al heel veel want bij mij kun je altijd de klok erop gelijk zetten. Altijd 28 dagen en altijd op zaterdag of zondag. Dus ben ik het maandag nog niet, dan wacht ik nog even af tot dinsdag en dan testen.
    Maar denk dat ik dan wel op ben van de zenuwen! Het is voor het eerst dat ik niet ongesteld wil worden! Alles is nog beetje nieuw en wennen hihi. Ben nog beetje bleu op dit gebied ;)

5. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    NOD 18 oktober........(volgens FF)

6. heidi77

heidi77 Bekend lid

12 aug 2007
    922
    0
    0
    niks ben schippersvrouw
    omg emmen
    ik voel me toch een possie blhh echt niet lekker heb vage hoofdpijn licht ini mijn hoofd en totaal geen puf ergens voor moet tessa's tas inpakken voor haar vakantie en nanouks tas voor de logeerpartij maar kom er niet toe.Ik voel me beetje down....En gewoon bllhh alles is al te veel...gr heidi

7. Opening

Opening Niet meer actief

volgens mij heb ik het helemaal verkeerd berekend volgens mij heb ik gezegd 21 oktober mijn nod maar ik heb de verkeerde datum aangehouden en moet het 16 oktober zijn kan iemand mij veranderen was gewoon een week in de war shame on me

8. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

Dat is een digitale clear blue test,die geeft met woorden aan zwanger of niet zwanger

9. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

Verdorie ging mijn qoute verkeerd :cry: :cry: :cry:

Hihi ik heb het veranderd :D ;)

10. Shartje

Shartje Actief lid

1 jul 2007
    483
    0
    0
    Ik snap je zenuwachtigheid goed meis, maar het is wel fijn dat jullie dan eventueel wat antwoorden krijgen, geruststelling, duidelijkheid en hulp.

Maar wie weet ben je deze maand gewoon super roze en is het niet nodig, zo niet dan zou je de mmm gewoon kunnen zien als een stapje dichter bij jullie beeb :)

liefs

11. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    weer een zwangere erbij, super gefeliciteerd Claire !

lekker genieten!

Voor de meiden die ongi zijn geworden..balen knuffie !
    voor de meiden die testen, heel veel suc6 !
    voor de meiden die wachten...sterkte...pak het brei werk er maar weer bij hahahah

HOOP DAT JULLIE ALLEMAAL ROZE WORDEN !

12. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    @ Shartje: Daar heb je ook gelijk in hoor meid, is inderdaad een stapje dichterbij dan....

13. Libra

Libra Fanatiek lid

2 okt 2007
    2.354
    0
    0
    Blueh, ik voel me slecht vandaag... m'n darmen zijn van slag en ik heb nog steeds een afschuwelijke ijzersmaak in m'n mond. Ik ben ontzettend moe en bijna continue misselijk. Ben niet zwanger, geloof ik, maar het lijkt meer op een buikgriepje.... maakt 't ook niet leuker om te klussen, zegmaar... :(

14. heidi77

heidi77 Bekend lid

12 aug 2007
    922
    0
    0
    niks ben schippersvrouw
    omg emmen
    libra
    kan ook het ontpillen zijn meis had ik namelijk ook die ijzersmaak misselijk lamlendig zijn darmen die rommelen....
    Ik zit nu voor ronde 3 en ben nu ook niet super fit maar dat zal bij mij wel mijn verkoudheid en slaapgebrek zijn....
    Sterkte ermee...gr heidi

15. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.074
    2.219
    113
    Brabant
    hey meiden,
    hier al lichte ongi krampjes in mijn onderrug... En krampjes in mijn liezen/ blaas(nou ja, die hoogte;))
    Dus... wie weet ga ik echt ongi worden:)

liefss

16. Libra

Libra Fanatiek lid

2 okt 2007
    2.354
    0
    0
    Mja, 't heerst ook wel een beetje op het moment. D'r zijn er meer in mijn omgeving die d'r last van hebben. Ontpillen vind ik ook wel prima. M'n lichaam voelt echt heel anders aan... M'n eerste :evil: na 1 maand ontpillen was echt een ramp!

17. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.074
    2.219
    113
    Brabant
    Hey meiden een vraagje,
    ik heb net 10 dagen bloed/bruinverlies achter de rug (zeeeer minimaal) het is eergister gestopt (4 dagen voor NOD) nu is mijn vraag heeft het uberhaupt wel zin om te testen zondag? Of is deze ronde over en voorbij? Ergens hoop ik dat ik gewoon uit mezelf ongi ga worden, is namelijk heel lang geleden (zie banner)
    Weet iemand wat dat bruinverlies kan zijn? Heb btw wel lichte ongikrampjes nu.

@libra, mijn lichaam heeft ook lastig gedaan de eerste maanden na de pilstop.. en doet nog altijd dom en stom.

18. kadetje

kadetje Lid

10 sep 2007
    44
    0
    0
    Hee meiden,

vraagje....
    Ik snap het even niet meer.
    de eerste dag van je menstruatie is dag 1 van je cyclus toch..?
    en op dag 14 heb je je ei toch....?
    Als ik het zo bereken dan heb ik op woensdag 10 oktober mijn ei want op 27-09 was de eerste dag van mijn laatste ongi.
    Maar de calculator geeft aan dat mijn ei op donderdag 11 oktober is. (dat is dag 15 dan..?)

Wie kan mij helpen, want ik ben nu echt de tel kwijt, snap het niet meer...?

liefs,

19. Blondie

Blondie Fanatiek lid

22 sep 2006
    2.138
    11
    38
    Kadetje.. niet iedereen krijgt zijn ei op dag 14 of 15...
    Sommigen pas op dag 20 en anderen al op dag 11.

Dat heeft te maken met de lengte van je cyclus.

dag 1 van je cyclus is idd de eerste dag van je menstruatie.

IK denk dat het hendiger is dat je je lichaam leert kennen met de vruchtbaarheidstekenen.

Liefs, Blondie

20. Blondie

Blondie Fanatiek lid

22 sep 2006
    2.138
    11
    38
    Kadetje.. niet iedereen krijgt zijn ei op dag 14 of 15...
    Sommigen pas op dag 20 en anderen al op dag 11.

Dat heeft te maken met de lengte van je cyclus.

dag 1 van je cyclus is idd de eerste dag van je menstruatie.

IK denk dat het handiger is dat je je lichaam leert kennen met de vruchtbaarheidstekenen.

Liefs, Blondie

Deel Deze Pagina