Wie kan er goed pendelen? Had 3 namen gezien en 2 deden het niet meer en 1 had er gereageerd maar nooit meer iets van gehoord. WIe reageert er snel? Ben namelijk wel errrrrrg nieuwsgierig!
vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang (ik heb wel niet zo'n mooie bak met deksel als Miepie, maar ik heb brede armen om het allemaal te dragen)
Zoe, misschien kan je nog een beetje strooien. Ik heb volgens mij wel aso veel gevangen... sorry dames
hoi lieve meiden ! ik kom ook wat extra strooien want ik hoop zoooo mega veel dat het maar mag helpen ! Dat wachten elke maand duurt zooooo lang ...... dus ************************************************************* ************************************************************* ************************************************************* ************************************************************* ************************************************************* ************************************************************* *************** zo veel als gewenst voor iedereen Succes meiden hopelijk mag het helpen dikke knuf van Emma
Oooww, hihi ja nu snap ik het. Ik had nog een PB gesuurd aan mijn pendelaars. Daar had ik nog eens gevraagd of dat zij dachten dat ik die maand zwanger kan testen of dat ik die maand bevrucht zou zijn. Ik heb van allebei al een reactie terug ontvangen. Volgens beide zal ik ie maand bevrucht/ zwanger zijn ! Ik zeg: Laat maar komen!
hallo, ik had 4 oktober mijn Nod dag. ben benieuwd, heb nog geen test gedaan maar wel al roze afscheiding gehad een avond voor mijn NOD. gisteren ook nog een beetje. en vandaag weer helemaal niks. heeft iemand hier ervaring mee? groetjes,
nikkie80 heb je dan al dingen dat je denkt het zou wel eens wat kunnen zijn..... Ik niet maar ik moet ook nog even voor de het de 13 de is gr heidi
Hoi hoi, gaat alles goed hier? Hey meiden....even een vraagje.... Ik heb normaal een temp van 36.0 en woensdag was ie 36.2 en donderdag 36.3 en vanochtend weer 36.0 Ik heb helaas niets ingevuld bij ff, maar kan dit wel? Misschien weet jij het antwoord shartje? Liefs Daantjuh
Hallo dames, Vraagje heeft iemand wel eens wat bloedverlies gehad een dag na de eisprong! Heb ik namelijk vanmorgen gehad bij het afvegen! Weet namelijk niet wat dit kan zijn. gr. arbo1978
Heb wel eerder gelezen dat er meiden zijn die bij hun eisprong ook wat bloedverlies hebben > kan daar best van komen dus...
Wauw wat spannend en dan niet testen jeeh ik had allang getest hihi Het kan een naderende ongi zijn, maar het kan ook van het innestelen zijn, ik hoop voor jou het laatste.