tinus ook kun je pendelen vinden in de lounche daar staa het kopje pendelen en daarbij staan ook vermeld wie er pendelen en dan kun je daar een pb heen sturen. gr heidi
Ok heidi. Ik had wel al de uitleg gevonden maar was er nog niet achter hoe ik het dan verder moest aanpakken. bedankt voor de tip ik ga het doen.
Ik heb nog nergens last van! Alleen zo'n 2 nachten terug was ik misselijk (maarja 's nachts dus he ). Dus nee helemaal noppes. Ik vind de dagen voorafgaand aan je NOD altijd toch best spannend. Eerlijk gezegd denken mijn mannetje en ik dat het deze ronde niet raak is (weinig geklust)....maar toch die hoop he Mijn man denkt dat ik in december zwanger raak (net als mijn pendel) Ikzelf heb een gevoel voor februari....ben benieuwd. Hoop dat 1 van mijn pendels gelijk gaat krijgen (zou een leuk kerstkao zijn hihi! Zoe, Krokus en Fl3xgirl gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Veel liefde en een mooie zwangerschap toegewenst! We hebben al verdacht veel rose op de lijst staan.......! Liefs Nikkie
Ik heb nog nergens last van! Alleen zo'n 2 nachten terug was ik misselijk (maarja 's nachts dus he ). Dus nee helemaal noppes. Ik vind de dagen voorafgaand aan je NOD altijd toch best spannend. Eerlijk gezegd denken mijn mannetje en ik dat het deze ronde niet raak is (weinig geklust)....maar toch die hoop he Mijn man denkt dat ik in december zwanger raak (net als mijn pendel) Ikzelf heb een gevoel voor februari....ben benieuwd. Hoop dat 1 van mijn pendels gelijk gaat krijgen (zou een leuk kerstkado zijn hihi! Zoe, Krokus en Fl3xgirl gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Veel liefde en een mooie zwangerschap toegewenst! We hebben al verdacht veel rose op de lijst staan.......! Liefs Nikkie
hey meiden, hoe mijn temp kaartje en nu uit ziet is maandag mijn NOD zou ik erbij mogen dan op 8 okt...alvast bedankt Liefs Dimmel
hoihoi nou ik heb nu ineens veel wit slijm normaal heb ik dat niet in deze tijd van de cyclus. normaal heb ik dat vlak voor de menstrautie..Hopelijk komt die nu niet te vroeg....nou ik ga straks even met dochterlief weg want die gaat op vakantie met mijn ouders. Niet te veel schrijven dames...gr heidi
hey meiden, bedankt voor jullie felicitaties Ik zal voor jullie duimen Ik verkoop mijn vliegticket maar intresse iemand? mssn brengt het gelukt het zit vol hcg
voor de liefhebber met hcgtjes ************************* ************************* *************************
Flexgirl, van harte gefeliciteerd meid! Ik ben deze keer maar 2 dagen ongesteld geweest, is dat niet een beetje kort?
sinds ik het weet(gisteren) bijt mijn kat me de heletijd in mijn voet hij klemt zijn pootjes eromheen (vooral op de trap) en gaat ie heel zachtjes bijten hihi gek beest deed hij ook al bij mijn vorige zwangerschap hihihi
Krokus, zoe, flexgirl.. VAN HARTE MEIDEN !, is jullie zooo gegund hoor! voor de rest, zet m op he...en mochten de alsnog binnen komen....dan een hele dikke knuffel hoor !!
meis bij mijn laatste cyclus was ik ook maar 2 dagen ..wat zeg ik..eigenlijk maar anderhalve dag ongi....terwijl ik normaal zeker 5 a 6 dagen ben...het kan dus wel.....