goedemorgen dames. Hier alles nog rustig geen kenmerken behalve dat ik wat vochtiger ben dan anders... Maar ja we wachten wel af.Ik ben zo bang dat het gewoon niet lukken gaat omdat ik ook via de ovulatietesten nog altijd niet positief getest heb en wel zaterdagavond en zondag doorzichtig slijm had... Ik weet het niet meer wordt met de dag droeviger.....Sorry voor het geklaag maar ja manloef snapt het niet dat ik me zo voel maar ja ik was bij de beide meiden meteen zwanger dus ken dit wachten niet en ga me dingen in mijn hoofd halen van misschien lukt het wel niet meer.Is er na de keizersnede wat stuk gegaan....Aja we zullen wel zien...gr heidi
oei balen heidi, ik hoop dat je eisprong snel komt! maar het kan ook wel zijn dat je je eisprong net hebt gemist.. dat hoor je ook wel hoor! liefss, Taliaa
hoi dames maar is het niet zo dat als je dat doorzichtige slijm hebt wat op rauwe eidooier lijkt dat je dan vlak voor je eisprong zit....Dat had ik zaterdag avond namelijk en de zondag en toen maandags was het weer weg en wij hebben vrijdag zaterdag zondag geklust..... Weet iemand dat? Snifsnif heb net even zitten huilen bij ype aan de telefoon omdat ik me zo ongelukkig voel..... nu krijg ik ook nog last van lage rugpijn nee het gaat super zo Echt zo lekker aan een kant.......blllhhhhhh
Vandaag gaf mijn persona een O aan...joepie mijn eisprong komt eraan! maar eh betekent dit nou dat ik vandaag of morgen mijn eisprong heb of morgen en over morgen? oh ja heb ook mijn banner aangepast dus heb nu eerder mijn NOD...welke datum weet ik nog niet....moet ik nog even uitrekenen...
Volgens mij is dat idd dat je vlak bij je ei zat. Dus dan heb je toch goed geklust meid! Niet sip zijn, hoor! Cheer up! Ik heb ook altijd dat slijm rond mijn ei. Liefs!
kan ik weer opnieuw typen...Was alles ineens weg ging wat niet goed met verzenden.... Ik ben gewoon niet in mijn hum.Ik heb last van warme wangen en geen koorts het is net of ik net onder een hele warme douche uit kom,...Last van rugpijn bij vlage en dan ook nog dromen de hele nacht en gisteren ook al....Kan ik rustig slapen lukt het nog niet, Nou ik ga maar eens lekker de was ophangen in dee frisse buitenlucht en dan zal ik is kijken wanneer mijn grote meid thuis komt...tot later
Nee, vrijdag negatief getest . Dus ik wacht eerst nog even een paar dagen, waarschijnlijk ineens een heel lange LF ofzo (normaal ongesteld 12 of 13 dagen na mijn ei, vandaag = dag 14). Ik hoop dat als de komen, ze dat wel snel doen, want over 13 dagen vertrekt mijn man voor een week naar het buitenland, en ik heb meestal op dag 12 mijn ei :-? > anders is volgende ronde ook gelijk al een gemiste kans...
ik teste ook pas na 8/9 dagen overtijd positief en de test knalde er niet eens vanaf dus het kan nog ik geloofde daar eerst niet in maar het kan dus toch....ik duim voor je meid
Dank je Fl3xgirl... heb er zelf niet zoveel vertrouwen in, eerst komende 3/4 dagen maar even afwachten...
hey hey meiden wil jullie allemaal heel veel succes wensen ik ga door naar november alle zwangere gefeliciteerd alle wachteners alle duimen draaien meiden die ongi zijn geworden succes in de volgende ronde gr maria
Passagierslijst voor het roze vliegtuig 01: Pipo1973 & Diana81 & Bianca24 & Racebabe & Eevitaa & Vlinder79 & Marieke15 & Zoe10 & Fientje26 & Mad & Muuske64 & Yvett 02: Jusi & Djam & Aleida & SheDevil & Silvana81 03: Azeb & Marrie28 & Sunnycloud & MarielleB & Blondie 04: Sann & Claire & marleentje26 & Mss Ace 05: Pluisje79 & Morgaantje & Coco & MissPuma & Hanna1974 & Pas getrouwd & PinkieWinkie & Rach84 & Lautje24 & Juffie & Monique1983 & Krokus 06: Daantjuh & Daantje82 & Xanado83 & Miepie80 & Beastie & Nina1983 & Diva 07: Taliaa & Marieke74 & Zazaziezo & Droppie123 & Marjolein79 & Charlie01 & Mariek & Sanoo & Nickyz 08: Nikkie80 & Boogschutter78 & Maria79 & FreeWilly8 & Manny82 & Dimmel & Wies31 09: Yvetje1982 & Newstepinlife & Shraron & Barbeestenboel & April 10: Yuna28 & Tijgertje23 & Madeliefjuh & Afina80 & dayenne 11: Marieke 21 & Stef & Fairy Tale & Mieke74 & Teunisje 12: Julita & Snoozie & Marieke1610 & Tatty Teddy & Loesjuh & Aagje1 & Libra 13: QueenBee & Heidi77 & Jessica83 & Enise & Zoe1976 & Shartje & Bimba & Wens3 14: Anouk1974 & Butterfly1 & Arianne22 15: Pendrag & Naomi33 16: Steffel & Leentje79 & Anne79 & MenM & Hster 17: Kirstenvf & Mamajanneke & Roos80 & Weethetwel & Arbo1978 18: Sablovesgeof & Diddl9 & Batchie & LadyZorra 19: 20: Lola1982 & Serden & Bianca75 Cynthia26 & Ellenk & Lise 21: Natas1 & Manon F & Yustin & Puzzycat24 & Essiee 22: Imafo & Trust1 & Go4baby & Maudi & Sjolie & Truus1980 23: Nikkijane & Lafemme & Dib & Claud27 & Sam8 24: Jessy2403 & Sann 25: Kadetje & Noukie & YAYA1 & Meisje1988 & Eimat & Marieke15 26: Tezz & SanneMart & Biancatje & Marrie28 & Roshi & Phemme 27: Lot23 & Niesje1980 & Zico & Dani86 & Kareltje 28: Shirbeuk & Susanbenjamins & Marin & Lientje10 & Rainstarrr & Sunnycloud & Daydreamy 29: MarielleB & Marina99 & Racebabe & Mss Ace 30: Pipo1973 & Taby 31: Visjes & Klavertje44 & Marieke74 & Vlinder79 & Aleida 165 passagiers voor de super snelle roze Airline. 22 Ongi.....6 Zwanger.... 5 Negatief......0 Twijfel.... 3 Onbekend.... Testmarathon 1 Oktober: 1. Zoe10 ZWANGER!!! 2. Mad 3. Zico 4. Diana81 Testmarathon 4 Oktober (dierendag!) : 1. Marieke15 2. Eevitaa ZWANGER!!!! 3. Silvana81 4. Mss Ace 5. Coco 6. Morgaantje Testmarathon 10 Oktober (10-10) : 1. Yuna28 2. Newstepinlife Testmarathon 15 Oktober: 1. Pendrag 2. Shartje 3. Fl3xgirl ZWANGER!!! 4. Dayenne Testmarathon 20 Oktober: 1. Nony 2. Hster 3. Bianca75 4. sablovesgeof 8. Lise Testmarathon 25 Oktober: 1. Jessy2403 2. Noukie Testmarathon 30 Oktober: 1. Susanbenjamins 2. Meisje1988 3. Lientje10 Djam, had er helemaal overheen gelezen ! GEFELICITEERD! Mark en Maria, balen. Hopen dat november meer geluk brengt... Wies, dikke knuffel!