Oooooh, da's dus wat wij fout hebben gedaan! Wij hebben niet geklutst, alleen geprobeerd te bevruchten !
Ik heb zoooo een voorgevoel dat het deze maand gaat lukken. Mag dat? Kan dat? Ik maak mezelf helemaal gek.
Tuurlijk gaat het je lukken deze ronde! Het lukt ons allemaal deze ronde! Dat hebben we toch afgesproken?!
Taliaa: Ja erg he? jij 120 dagen, wat zal jij gek ervan geworden zijn zeg! Ik vond het zo k#t 89 dagen ...mannetje vond het wel leuk Nu gaan we allebei een normale cyclus houden van rond de 30 dagen ok? Moest jij ook bloed prikken? Lafo: alsof het geplanned was he? Daantje en Daantjuh.... Nou Daantje82....hand in hand! Wij maken het roze! Het geeft gewoon geluk! Knuffel
Dames ik wil graag op de lijst nod is 4 okt...dierendag...moet geluk brengen 8) nieuwe ronde ...nieuwe kansen...en we gaan nog steeds voor de hoofdprijs!
Passagierslijst voor het roze vliegtuig 01: Pipo1973 & Diana81 & Rach84 & Bianca24 & Racebabe & SheDevil & Eevitaa & Vlinder79 & Marieke15 02: Afina80 & Jusi & Djam 03: Azeb & Marrie28 04: Sann & Beastie 05: Pluisje79 & Morgaantje & Coco & Marina99 06: Daantjuh & Daantje82 07: Taliaa & Marieke74 08: Nikkie80 & Boogschutter78 09: 10: 11: 12: 13: 14: 15: 16: 17: 18: 19: 20: 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: 31: Visjes 27 passagiers voor de super snelle roze Airline. Ongi.....Zwanger.... Negatief......Twijfel Testmarathon 1 Oktober: Testmarathon 4 Oktober (dierendag!!) : 1. Marieke15 2. Eevitaa 3. Eimat Testmarathon 10 Oktober (10-10) : 1. Diana81 Testmarathon 15 Oktober: Testmarathon 20 Oktober: Testmarathon 25 Oktober: Testmarathon 30 Oktober: @ WishfulDreaming; positief blijven, jij gaat hier helemaal niet komen! @ Marina99, je staat er bij! Succes deze ronde! @ Beastie; we hebben je toch echt nodig om die smep-lijst roze te krijgen, dus zet 'm op deze maand ![/b]
Goede middag meiden, Vandaag de eerste vleug rood, dus volgens mij mag ik dat tot de 1e dag van mn cyclus rekenen. Op naar ronde 3 x
@ Shartje en Beastie: Balen meiden, maar wij gaan Oktober roze kleuren! Ik heb me gister heel erg misdragen, ben wezen stappen en was vannacht echt dronken niet normaal hihihihi Was echt alweer dik een jaar geleden dat ik voor het laatst dronken ben geweest hihihihi
Ja moet zeker af en toe, was echt toppie. Nu een klein katertje ja hahaha Beetje draaiende buik en hoofdpijn, maar goed dat neem ik maar voor lief hahahaha
Moet af en toe kunnen hoor meid. Ik heb vanmiddag ook lekker een biertje gedronken. De aankomende twee weken kan het nog daarna moet ik me weer netjes gedragen en uh...we gaan zeker voor roze deze maand x
Hallo meiden, Ik heb 5 september mijn laatste pil ingenomen, en we gaan nu voor een tweede wondertje . Mijn NOD is op 5 oktober (de dag waarop mijn zoontje 1 jaar wordt ). Ik zal me gelijk even voorstellen: Ik ben dus MissPuma ik ben 21 jaar. Ik ben sinds 04-08-2006 getrouwd met de allerliefste man van de hele wereld. En sinds 05-10-2006 zijn wij de trotste ouders van Keano, het mooiste kindje op aarde hihi. Liefs, misspuma
Hey ladies, Mag ik ook mee vliegen?! Mijn NOD moet omstreeks 2 okt. plaatsvinden. Succes allemaal! Groeten, Aleida
@daantjuh, tja 120 dagen niet ongi geweest, maar wel steeds bruinverlies... Maar het zette niet door... hield steeds even op en dan begon het weer. Dus mijn mannetje werd er gek van! nee heb geen bloed hoeven prikken, jij wel?
Ik wil ook graag in het vliegtuig. Ben na een eerst ronde van 69 dagen vandaag eindelijk ongi geworden en heb nu geen idee wat mijn cyclus gaat doen. Ga maar door met tempen en zet mijn nod maar gewoon heel positief op 28. Heb werkelijk geen idee maar denk graag het goede. Dus wil iemand mij op 7 oktober zetten?
Hoi hoi allemaal, Ook ik zou graag een plaatsbewijsje willen kopen voor deze lijnvlucht Omdat ik nu mijn derde ronde in ga en nog niet helemaal een heldere kijk op m'n cyclus heb, heb ik mijn NOD op 7 oktober gezet Het is toch wel een jumbojet he, zodat we met zoveel mogelijk meiden plaats kunnen nemen? Heel veel sterkte en suc6 weer allemaal. Liefs, Con