NOD Oktober 2007

Discussie in 'NOD forum' gestart door Beastie, 24 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marrie28

Marrie28 Fanatiek lid

27 jun 2007
    1.711
    0
    36
    Leuk, al dat roze, maar ik wil ook! Pfff, wat duurt het toch altijd lang... ongi..wachten..ei..wachten..NOD.
    Vandaag helemaal geen zin om te werken en dinsdag tot vrijdag zit mijn man weer eens in het buitenland. Irritant dat we nu waarschijnlijk weer het klusmoment missen. Zo schiet het natuurlijk helemaal niet op!

2. Yustin

Yustin Fanatiek lid

6 jun 2007
    1.014
    0
    0
    hey! We zijn nu voor het echie in ronde 5 bezig, maar ben nu al ruim een jaar gestopt met de pil! Ik vind het nu wel eens tijd worden hoor pffff
    Maarja wie weet!

3. heidi77

heidi77 Bekend lid

12 aug 2007
    922
    0
    0
    niks ben schippersvrouw
    omg emmen
    ik heb nog altijd wit waerig vocht uit mijn tepel komen tevens komt er nu ook talg uit die andere pukkeltjes die rond je tepel zitten en zitten er hier en daar witte kopjes op.....En ik ben zo licht in mijn hoofd en als ik te snel op sta wordt ik helemaal duizelig...Heb het koud ook al lig in onder de dekens in bed......
    Wat denken jullie gr heidi

4. April

April Actief lid

27 sep 2007
    357
    0
    0

Wij exact hetzelfde, hoor. Ook al 1,5 jr zonder pil en ook voor het echie in ronde 5

Succes, het gaat vast eerdaags lukken bij ons allemaal!
    :D

5. Yustin

Yustin Fanatiek lid

6 jun 2007
    1.014
    0
    0
    Hey April, ik zie dta je kunt testen vandaag! En? Ga je het doen?

6. Shartje

Shartje Actief lid

1 jul 2007
    483
    0
    0
    Ik heb voor een half uur geleden maga overgegeven. :( Ik ben de laatste tijd zo gauw misselijk. Dit had ik de vorige maand ook al en toen negatief getest....dus is ga nergens meer van uit. Maar zo erg als vanochtend had ik het nog niet eerder gehad.

x

7. Shartje

Shartje Actief lid

1 jul 2007
    483
    0
    0
    huh.....wat lees ik nu..... :) ...... :) ....... :D :D :D

DAANTJE SUPER GEFELICITEERD MEID. ECHT MEID IK BEN ONTZETTEND BLIJ VOOR JE !
    jULLIE HEBBEN HET ECHT MEGA VERDIEND.

WIEIEIEIEIEIEIEIEIWHAHAHAHAH JIPPIE !!! :D :D :D

8. linda78

linda78 Lid

7 okt 2007
    41
    0
    0
    he mag ik ook op de lijst
    leuk gedaan hoor.
    mijn NOD is morgen 9 oktober :oops:

liefs linda

9. hier nog altijd geen ongi, mocht het nodig zijn doe k vrijdag een testje!

10. Yolandake

Yolandake Actief lid

29 okt 2006
    362
    0
    0
    antwerpen
    hoi dames, ik ken niet veel mensen meer die hier op zitten maarja ik ben er ook een paar maand uit geweest. ik kan niet met zekerheid zeggen wanneer mijn nod is want de laatste maanden is het steeds minder. eerst 29 dagen dan 30 dagen en dan ineens 26 dagen en het laatste was 24 dagen. ik snap mijn lichaam niet meer!

11. nien30

nien30 Lid

4 sep 2007
    32
    0
    0
    't is al weer een tijdje geleden dat ik hier ben geweest, dus even een bannercheck..... ;)

Succes allemaal!

12. FreeWilly8

FreeWilly8 Fanatiek lid

23 okt 2006
    2.055
    0
    36
    Gediplomeerd SPW4 WB'er, Rugzakbegeleider regulier
    Hardenberg
    Hallo allemaal,

Ik ben overtijd, maar durf niet te testen :S. Mijn lichaam is nog steeds super-rustig. Geen verschijnselen van een naderende ongie, maar ook geen 'zwangerschapskwaaltjes'. Ik ben zo bang dat mijn lichaam me voor de gek houdt, dat m'n cyklus gewoon op de kom staat na m'n mk. Ik durf niet te hopen, bang voor een nieuwe teleurstelling.

13. Hster

Hster Actief lid

14 mei 2007
    481
    0
    0
    Amsterdam
    Hallo dames,
    Ook hier even een bannercheck...

Ben het hele weekend weg geweest, dus nu pas een kijkje: ER IS WEER ROZE BIJ! super dames, gefeliciteerd \:D/ .

14. April

April Actief lid

27 sep 2007
    357
    0
    0
    Nou, ik ga uit van mijn langste cyclus van 29 dagen, dus ik wacht maar even. Ik ben nog niet overtijd. Als dat wel het geval zal zijn, dan test ik ruim na mijn langste cyclus.

Duimen draaien dan maar! ;)

15. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    FreeWilly8
    Hopelijk durf je het binnenkort wel en krijg je een mooie positest

16. Yustin

Yustin Fanatiek lid

6 jun 2007
    1.014
    0
    0
    Ik duim voor jullie allemaal!

17. Djinti2011

Djinti2011 Bekend lid

8 aug 2007
    772
    0
    0
    Medewerkster order fullfillment
    Eindhoven
    Goeiemesmiddags allemaallllllllllll,

Hier nog zo'n muts die overtijd is, behoorlijk veel symptonen heeft van een eventuele zwangerschap.

Nog geen symptonen van een naderende ongi, maar ook nog niet durft te testen... Hetzelfde als Freewilly... bang voor een negatieve uitslag.

Terwijl ik al een week het gevoel heb dat ik wel eens zwanger zou kunnen zijn... vandaar ben ik ook bang dat het des te harder aankomt.

Ik moet van mezelf nog 2 dagen volhouden en mag, mochten die rode duveltjes zich niet aankondigen, pas woensdagochtend testen...

Suc6 allemaal en ik hoop dat iedereen snel een positieve test in handen heeft.

Feli voor de reeds zwangeren onder ons en geniet ervan!

Veel liefs,
    Con

18. April

April Actief lid

27 sep 2007
    357
    0
    0

Jee meid, nu wordt het wel echt spannend!

19. Djinti2011

Djinti2011 Bekend lid

8 aug 2007
    772
    0
    0
    Medewerkster order fullfillment
    Eindhoven
    Ja hopeloos he... ik kom ook echt niet op gang hier op m'n werk hoor...

Maarre, voor jou begint het ook op te schieten...

Dat het maar snel woensdag voor mij mag zijn... vind het vliegtuig eigenlijk leuker dan de Ferrari :$

Liefs,
    Con

20. Libra

Libra Fanatiek lid

2 okt 2007
    2.354
    0
    0
    Mijn lichaam doet raar.

Weet niet of het nou ontpillen is, een flinke verkoudheid, een naderende ongi of een eventuele zwangerschap.

Ben ontzettend emotioneel op het moment. Zo zat ik laatst te snotteren bij een mooie film, terwijl het me normaal niet zo veel doet. Heb overal last van pijn en kramp in m'n buik... rond m'n longen vanwege het hoesten, in m'n buik allerlei krampjes. Had laatst wel wat roze afscheiding maar tot nu toe nog geen doorgebroken ongi. En vanochtend MOEST ik plots een glas melk. ... en dat terwijl ik geen melk lust...

Meh, ik weet 't niet meer... 't is nog wat te vroeg om te testen, toch?

Deel Deze Pagina