Ik ben dus best wel super aan het balen want toen ik vanochtend naar het toilet was gegaan zag ik dat ik bruin bloed verlies heb, heb dus gelijk een maandverband gepakt. Maar we zijn nu alweer een halve dag verder en het zet niet door, er is niks te zien op het maandverband alleen een klein beetje op wat toilet papier. Kan ik er vanuit gaan dat ik ongesteld ben geworden of kan ik beter wachten tot het goed dorzet?
Mijn ongi's zijn ook wel es begonnen met een dag of 2 bruine drap..werd na een paar dagen rood bloed. Maar ach, ik heb ook al wel zwangeren gehoord die een paar dagen bruin hadden en later zwanger bleken. Hoop voor je dat je zwanger bent maar misschien toch nog maar even afwachten....hoe moeilijk het ook is.
Meiden, ik had nu ook met de CB digi een vette 'ZWANGER'. Dus ik kan erniet meer omheen... Ik heb nu echt zin om het van de daken af te gaan schreeuwen....
Tinus en Coco, fantastisch! Roze staat jullie goed! ... verder, ik zit nog in de race voor het WK Broekeloeren met als subdiscipline het slipstaren voor gevorderden...
Zie mijn onderschrift: 7 september vroege miskraam gehad. Het gaat wel goed hoor. Alleen de afgelopen ronde vooral dáár mee bezig geweest en helemaal niet met zwanger worden. Tot ik ineens zomaar overtijd was Ergens had ik zondagavond zoiets van: ik ben er eigenlijk nog niet aan toe na die mk. Maar ik wil wel heel graag, hoor. Het idee dat ik zwanger zou kunnen zijn moest even ruimte krijgen zeg maar, omdat ik daar helemaal niet aan gedacht had afgelopen ronde. Maar ik vind 't nu wel weer heel tof als het zo zou zijn. Ik ga donderdag testen als ik dan nog geen ongieverschijnselen heb. Ben dan vijf dagen overtijd. Lijkt me genoeg om een posi test in handen te krijgen, mocht ik zwanger zijn. Ik hoop het zo!
Hahahhaha das een goede... die houden we er in Waar staat het wereld record nu op? @ coco super mooi dat roze... Genietze...
hoi hoi dames die zwanger zijn gefeliciteerd het gaat goed deze maand,dat er maar meer mogen volgen. voor de wachtende veel succes. Heb vandaag zelf een echte baal dag,heb erge buikpijn en hoofdpijn en moet iedere 10 min naar de wc om te plassen. maar ja we blijven maar wachten, moet vanavond nog wel aan het werk xxx claudia
gek he in de middag voel ik me vaak wat beter wel nog altijd boeren en duizelig maar de brok in men keel is wat minder......En dat duizelige blijft toch nog wel...gr heidi
Zo lekker lang weekend weg geweest en even de laatste passagierslijst bekijken.... Werd overdonderd door het roze! Aan alle roze dames dan ook een super dikke gefeliciteerd. Voor de rest balen balen balen of succes met wachten. Zie ik ook ineens dat ik een NOD had op 4 oktober? Klopt niet, ik mijn NOD op 30 september en ik zou meedoen met de testmarathon van 4 oktober (helaas op 1 okt ongesteld geworden)..... Dus voor de echte statistieken mag ik weg bij 4 oktober en ik heb een foutje gemaakt. Ik sta nu bij de 28e maar mijn NOD is de 29e (kon door de teleurstelling niet meer tellen denk ik)
had de hoop deze maand al opgegeven, ontdek ik net vruchtbaar slijm.... Is het nu dan al te laat of vanavond en morgen goed klussen en toch nog een kansje pakken : Wie heeft antwoord... LIEFS nony
Hoeveelste dag van je cyclus is dit? Gewoon vanavond en overmorgen even goed aan de klus.. Bij mij heb ik zo'n dag a 2,3 voor mijn eisprong vruchtbaarslijm...
Jeeeeh alle roze dames, gefeliciteerd! Ik zit weer o pde wachtbank! oeioeioei wat gaan de dagen dan langzaam... En dan ben ik nog zo moe ook! Ik wil trouwens wel meedoen met de testmarathon van de 25ste!
nony ik ga altijd klussen als ik dat doorzichtige slijm heb heb laatst gelezen dat je dit namelijk vlak voor je eisprong hebt,,,,gr heidi
hier even een uitleg vanuit een ander site gehaald wetenschappelijk onderzocht... Net na je menstruatie: - een gele kleur - korrelig en kleverig - weinig slijm, voelt droog aan Enkele dagen later is dit veranderd: - de gele kleur is nu eerder een roomkleur geworden - dik en minder kleverig - meer slijm, voelt vochtiger aan Tijdens je vruchtbare periode: - helder, valt te vergelijken met rauw eiwit - eerder vloeibaar, je kan er een draad mee trekken als je het tussen 2 vingers houdt en die langzaam opent - veel slijm, voelt heel vochtig aan misschien dat men hier wat aan heeft
Beste Dames, Vanharte voor de dames die zwanger zijn echt super! Nou ik heb sinds gister een soort ongi pijn rechts onder in mijn buik en moet ontzettend veel plassen bijna om het half uur! van het weekend heb ik al oud bruin bloed verloren. Ik weet het nu echt niet meer en ik moet nog een week wachten voor ik kan testen. gr. arbo1978
Proesssssssssssssst hoe verzin je het zeg... ik lag ff helemaal dubbel hier Voor de rest nog steeds rustig hier (op een aanvaring met m'n leidinggevende na vanmiddag, dus barstte meteen in tranen uit). Liefs, Con