leuk he van die leidinggevende ach ja lekker laten en ff huilen is ook niet erg...Nou meis wanneer ga jij testen?gr heidi
Ik heb net maar weer 's een test er tegenaan gegooid... weer negatief... schiet mij maar lek hoor... ik geef het op, ik ga wel (on)geduldig op die rode duveltjes zitten wachten...
ik heb zo'n gevoel dat ik mn ei veel eerder heb gehad, kijk tempkaart ik album dus waarschijnlijk komt mn NOD dan op 18 oktober (hou ik een lf aan van 11, vorige keer gehad dus...) wacht even morgen af wat temp doet... Trouwens wel een hele korte cyclus dan...20 dagen...?
nou getest vanmorgen en gaf negatief aan. Maar ben nog steeds niet ongi dus vrijdag nog maar een testje. Ben wel erg benieuwd nu. Wordt hier gek van. Of ongi of zwanger die onzekerheid vind ik niets. Zullen er vast meer zijn die zo denken.
ik hoop dat je zwanger bent, maar mijn cyclus heeft 7 weken geduurt na de MK hou er effe rekening mee dat je lichaam van slag is
nou dames vervelend hoor overtijd en negatief testen maar als je gespannen bent over misschien zwanger te zijn kan je je nod ook uitstellen hoor.Dus even diep door ademen en dan maar kijken en anders gewoon over een weekje weer proberen....Gr heidi
IS je banner op 27 dagen of op 30 dagen gebasseerd? Het kan zijn na pil gebruik dat het even duurt voor je weer een normale cyclus hebt...
Ik heb 'm op 28 dagen ingesteld... Heb het gemiddelde genomen van de eerste en tweede cyclus, vandaar dat ik op 28 dagen uitkwam... En idd, qua ontpillen heb ik ook al na zitten denken... maar ik had de vorige cyclus al geen problemen meer (symptonen ofzo)... Vandaar dat ik nu eigenlijk sinds een week al zo'n sterk gevoel heb dat ik zwanger ben.
Hallo dames Ik ben weer ongesteld geworden dit weekend helaas. Ben helemaal niet actief geweest de afgelopen maand op dit forum (op geen enkel forum trouwens). Dat spijt me, ik ga me ook niet weer inschrijven voor het volgende NOD-forum. Ben er al met al een beetje zat van (van de stress elke maand: zou het dan dit keer?) en ga er maar proberen wat afstand van te nemen... Maar zet mij in elk geval maar op rood. Succes voor iedereen die nog zit te wachten, en gefeliciteerd voor iedereen die wel lekker in het roze kan deze maand!
haaaj oooo dames wat spannend morgen met een paar testen wie doet er mee heb al last van mijn boobs al een week en heel moe telkens na het middag eten sinds een paar dagen en dan is het ook aan mij te zien zo moe en ben nog steeds niet ongi en de ongi krampen zijn ook opgehouden liefs mij
heeej manny82 ik zit ok zo ik moet dan nog testen maar durg eigenlijk niet bang voor teleurstelling morgen ochtend ga ik hem doen samen met nog andere hier opt forum hoeveelste ronde is dit voor jou liefs mij
heeej konijn ik ga morgen testen en nee ik kan het ook nooit bij houden hier ben er ook nog niet zo lang lid van maar probeer altijd wel 1 x per dag te kijken en dan nog volg ik het soms niet hahah maar veel succes morgen liefs mij
Heee dames, Nou ging zojuist naar toilet en het lijkt er toch op dat de rode duiveltjes in aantocht zijn... had bij het afvegen een lichtroze streep op 't toiletpapier. Aan de ene kant balen dus, aan de andere kant ben ik blij, dan weet ik nu weer waar ik aan toe ben. Voor degenen die met de testmarathon meedoen morgen: heel veel suc6! en voor degenen die negatief getest hebben: ik zie jullie in de Ferrari, we laden 'm gewoon helemaal vol Heel veel liefs en een dikke kus en knuf Con
roosje1201 ik ga morgen ook testen ik hoop zo dat we zwanger zijn... zo spannend he succes morgen duim voor je!( en voor mezelf)ha ha
dames nu had ik gisteren temp van 37,3 eergisteren van 37,1 en nu de hele dag al 37,5 zou dat een goed teken kunnen zijn in samenhang met mijn duizeligheid en vocht uit tepel en vanmorgen brok in keel..... OOOOOOO wachten duurt zo lang morgen maar ff langs kruidvat test halen he....gr heidi
De hele dag ben ik misselijk geweest. het komt me echt met vlagen aanvliegen. vanochtend en gisterochtend heftig overgegeven. Symptonen of toch een griepje ..... Schiet mij maar lek, ik weet het echt niet. Ik wou dat het weekend was, dan weet ik waarschijnlijk meer. Ga toch denk ik zondag (mocht ik nog niet ongi zijn) pas testen, gezellig samen met mn mannetje x