NOD Oktober 2007

Discussie in 'NOD forum' gestart door Beastie, 24 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. heidi77

heidi77 Bekend lid

12 aug 2007
    922
    0
    0
    niks ben schippersvrouw
    omg emmen
    shartje
    ik ben nog niet zo ver gekomen dat ik echt moest spugen maar was wel even aan het kokhalzen.Die brok zit er alijd nog wel maar wel minder dan vanmorgen,Ben benieuwd hoe het morgen zal zijn een test doen heeft nu nog geen zin....En heb jij al wel veranderingen aan je borsten.....ik ga ook zaterdag of zondag testen weet nog niet wanneer.

2. Shartje

Shartje Actief lid

1 jul 2007
    483
    0
    0
    mn borsten doen wat zeer aan de zijkanten maar niet extreem ofzo. Het is eigenlijk alleen de misselijkheid afgewisseld met flauwte en hongerig die me in spanning brengt. :( Ik ben de hele dag wat weeïg in mn buik. Maar ja het kan natuurlijk ook zo zijn dat ik niet lekker ben omdat ik ongi moet worden. Heb wel afentoe wat krampen. Morgen zit ik op dag 14 na mn ei maar hou de luteale fase aan van 17/18 dagen van mn vorige cyclus. Ik wil voorkomen dat ik te vroeg test hahaha en ik heb ook nog maar 1 test in huis en die is eventueel voor zondag ;)

x

3. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.810
    866
    113
    Noord Holland
    hey meiden

ik wilde ff doorgeven dat ik ook zit te wachthen om te testen. ben nu 2 dagen overtijd en hoop dat dat voorlopig voor de komende maanden wegblijft,
    vind t zo spannend vooral omdat ik gisteravond een nega test had echt balen maar ze zeggen dat je t beste kan testen als je 2 week overtijd bent. dus als ik t zondag nog niet ben ga ik nog maar eens testen en als ik de 21ste nog niet ongi ben en een nega test heb ga ik ff dokter bellen. zo onzeker :oops: . wordt er gek van. ben wel al 2 dagen beetje onstabiel op de benen en gister avond beetje misselijk geweest en licht in mijn hoofd( duizelig) :rolleyes:
    iedereen die gaat testen succes en misschien / hopelijk binnekort goed nieuws al ga ik er niet mer van uit

liefs susanne

4. stef

stef Fanatiek lid

19 apr 2006
    3.084
    31
    48
    Nou dames ik ga weer in het rode :(

Op naar november. Voor de rest van de dames ik ga duimen!

5. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

Hello girlz!
    Ik heb me toch wat aparts meegemaakt: 1 dag koorts op mijn eisprong!ik had 38,8 graden met de temp gemeten (maar onder mijn oksel waarbij ze zeggen dat ik er nog een graad bij op moet tellen) 39.8!En de dag erna was er helemaal niks meer aan de hand!Talk about a temp curve!From hell!

De dag ervoor geklust en nu maar afwachten @azeb Ik begrijp je volkomen,want dit messes with your mind!
    (sry voor het engels speel teveel world of warcraft ;) )

6. aagje1

aagje1 Lid

23 sep 2007
    32
    0
    0
    @ Tinus en Coco GEFELICITEERD!!!! Super!!!!

Alle dames ongi: balen!

Alle wachtende dames: ik wacht mee!

Gelukkig is het bij mij op het werk lekker druk en heb ik dan niet te veel tijd om er over na te denken.... Het is vooral 's avond en 's ochtends dat ik van alles denk te voelen.... Wachten is niet mijn hobby!

Groetjes,
    Aagje

7. FreeWilly8

FreeWilly8 Fanatiek lid

23 okt 2006
    2.055
    0
    36
    Gediplomeerd SPW4 WB'er, Rugzakbegeleider regulier
    Hardenberg
    Twee weken? :confused: 't Wachten duurt al lang genoeg hoor :(

Je kan testen vanaf 1e dag overtijd. Sommigen testen dan negatief. Dan kun je 't beste een weekje later nog eens proberen. Sommigen hebben dan wel een posi-test. Maar twee weken? Da's wel erg lang...

8. Marjolein79

Marjolein79 Actief lid

11 sep 2007
    253
    0
    16
    Het zonnige zuiden
    Ik heb helaas het vliegtuig gemist, de ongesteldheid is nu vanavond goed doorgezet.
    Op naar de vijfde ronde, hopelijk mag ik wel mee met de ferrari.

9. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.072
    2.213
    113
    Brabant
    @freewilly: oh, sorry, had je onderschrift niet goed bekeken...sorry! Ik hoop dat je cyclus zich mooi hersteld heeft en ik snap dat je hoofd niet met zwanger worden bezig was, maar juist met je miskraam! succes
    Ik hoop dat je snel weer een posi test krijgt!

hier nog altijd geen ongi verschijnselen:( (of zw.symptomen) Net wel heeeeeeel lang naar mn borsten gekeken en gevoeld, haha (was toch weer tijd voor mn borstonderzoekje:)) en er zijn wel wat witte puntjes op mn tepels bijgekomen, ik hoop dat dit ook wijst op ongi:)

btw domme vraag, maar wat is precies de tepelhof?

liefss

10. roosje1201

roosje1201 Actief lid

20 aug 2007
    327
    0
    0
    haaj

heb zo ontzettend last van mijn boobs zelf al zit ik er niet aan doen ze nog zeer auauauaua

morgen ochtend testen ben benieuwd
    ben er wel zeneuwachtig voor voel van alles net dacht ik weer ongi krampen te voelen maar denk dat er iets anders dwars zat ik weet het niet meer hoor pfffff

iedereen veel succes morgen ochtend

liefs mij

en die ongi zijn jammer
    op naar de volgende ronde maar weer
    (voor mij hopelijk niet)

11. Djinti2011

Djinti2011 Bekend lid

8 aug 2007
    772
    0
    0
    Medewerkster order fullfillment
    Eindhoven
    @Taliaa: je tepelhof is het donkergekleurde gebied wat zich om je tepel heen bevind... (dus niet het uitstekende gedeelte)

Liefs
    Con

12. nin0

nin0 Actief lid

4 okt 2007
    472
    0
    0
    xxxxx
    xxxxxxxx
    Succes met testen morgen! Ben erg nieuwsgierig hoor.
    Mijn ovu-test vandaag leek positiever dan gisteren, dus mijn ei kan nog 1 a 2 dagen duren, ik dacht dat het er al bijna was. :rolleyes:

13. roosje1201

roosje1201 Actief lid

20 aug 2007
    327
    0
    0
    haaja

ik ga nu gauw naar bed dan is het snel morgen ochtend en kan ik testen hoewel ik daar heeeeel zeneuw achtig voor ben straks is er niets soms ben ik echt een zeur

liefs mij

14. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.072
    2.213
    113
    Brabant
    @zazaziezo, dus je hebt het "puntje" zeg maar, dan het overgrote gedeelte van de tepel is de tepelhof? hoe noem je dat puntje dat? heet dat dan eigenlijk tepel?

nouja, anyway, bedankt voor de uitleg, had al gegoogeld, maar kon het niet echt vinden, schaam...

15. heidi77

heidi77 Bekend lid

12 aug 2007
    922
    0
    0
    niks ben schippersvrouw
    omg emmen
    taliaa
    de ronde cirkel is je tepelhof daarop kunnen kleine pukkels zitten dat zijn de kliertjes van montogery daar zit talg in.Die zijn altijd wat meer zichtbaar in het tweede gedeelte van je cyclus.
    Je tepel is dus het uitstekende gedeelte.
    is het duidelijk zo...gr heidi

16. heidi77

heidi77 Bekend lid

12 aug 2007
    922
    0
    0
    niks ben schippersvrouw
    omg emmen
    roosje veel succes met testen hopelijkmag jij ook rose gr heidi

17. bannercheck

18. roosje1201

roosje1201 Actief lid

20 aug 2007
    327
    0
    0
    haaaj

dames de test vas vet nega bah nou dan mag mijn ongi ook wel weerkomen wat een teleurstellig ik was er al wel bang voor heb wel verschijnselen maar goed misschien vant weekend of zo nog maar ik denk het neit bah bah bah andere meiden succes

liefs mij

19. roosje1201

roosje1201 Actief lid

20 aug 2007
    327
    0
    0
    haaj

ik ga nu ook maar eens ovu testen halen of via hier kopen want dan weet ik allemaal zeker wannneer mijn ei is pfffff

liefs mij

20. heidi77

heidi77 Bekend lid

12 aug 2007
    922
    0
    0
    niks ben schippersvrouw
    omg emmen
    goedemorgen dames
    ik kon het vanmorgen niet laten en heb dus test gedaan veel te vroeg natuurlijk.maar nu heb ik een cb gedaan en ik kreeg een plat liggend streepje maar waar normaal het tweede streepje zou moeten komen als je zwanger bent is wel een klein blokje naar boven verschenen....Kan dat wat betekenen......gr heidi

Deel Deze Pagina