Goedemorgen allemaal, @Heidi: ik heb geen ervaring met CB dus kan het je helaas niet zeggen. @Roosje: jammer meis... ik hoop voor je dat je te vroeg heb getest en dat hij van het weekend alsnog positief is. Ik heb zelf zoiets vreemds: ik kondigde gister al aan dat de rode duivels gingen komen bij mij. Excuses voor de details, maar gisteren bij het afvegen een hele lichtroze veeg, dus daarna een tampon ingebracht. Gisteravond verwisseld en toen was er alleen op het topje van de tampon een minimaal beetje oud bloed te zien. Vanochtend een hele schone tampon :S Nu heb ik maar een inlegkruisje voorgedaan, maar er is gewoon niets meer te bekennen. Wat kan dit betekenen? Hoe groot zou de kans wezen dat ik toch nog... Nee laat maar, ik moet het uit m'n hoofd zetten, ik kan toch niet alsnog zwanger zijn? Liefs, Con
je kan oud bloedverliezen rond je nod of iets ervoor zolang het geen helder rood bloed is kun je nog zwanger zijn.....Dus wens je veel succes...gr heidi
He bah, ik hoop dat de testeer vandaag meer geluk hebben dan roosje... jammer meid.. Ik hoop dat je snel zekerheid hebt... iedereen die nog moet testen... kom op ik wil veel roze zien....
Goeiemorgen allemaal, Ben er een tijdje niet geweest. Dit is ronde 9, we hebben in ronde 7 een miskraam gehad. Het is weer afwachtten wat deze maand ons gaat brengen. x
Mogge! Roosje balen hoor, veel succes bij de volgende ronde. En voor de rest van de testers: Geef mij maar eens een mooi roze kadootje!(ben jarig vadaag). Succes. Liefs, Lientje
@Delayla: hè jeetje, wat naar meis... veel sterkte ermee. @Lientje: Van harte gefeliciteerd met je verjaardag... om 10.00 uur koffie met gebak? Ik heb een vrije dag vandaag. Net m'n hond naar de hondentrimster gebracht, en nu zit ik me eigenlijk te vervelen. Wordt naar van mezelf, zit mezelf zo vreselijk in de weg...
Hee Heidi, Wat spannend zeg ! Ik heb wel ervaring met cb testen, maar ik heb nog nooit zón blokje gezien. ik heb geen idee of het iets betekent, maar ik weet wel dat als ik deze uitslag zou hebben, dat ik dat dan heel spannend zou vinden ! Ik ben erg benieuwd hoe dit af loopt. liefs Kadetje
**** LAng zal ze leven lang zal ze leven....*** Ik zal maar neit verder gaan, zing erg vals Gefeliciteerd meis....
Hee meiden, Herkent iemand dit ? Ik zit vandaag op dag 14, maar heb al 2 dagen een kramperig gevoel in mijn onderbuik. Het lijkt op ongi-krampen. Kun je die krampen rond je eisprong voelen, of is het iets anders. Ik heb deze krampen nog nooit gevoeld. Het is voor mij totaal onbekend. Is er iemand zwanger die dit herkent ? Mijn buik is ook erg opgezet, heb gevoel dat er veel spanning op staat, en hij voelt hard aan. auw ! liefs Kadetje
De laatste 2 mnd voel ik idd op deze manier mijn ei, behoorlijke krampen en als ik te hard ga zitten een gevoel alsof er iets scheurt van binnen... Het kan dus je eisprong zijn...
Hoi meiden, Ik heb even een vraagje, Ik ben zaterdag ongie geworden en dat was echt minimaal zondag bijna geen bloed en maandag ochtend was t weg maadag avond was t weer terug en dinsdag middag was t weer terug. Ik snap er even niets meer van want nu heb ik kramp in me buik. Helllupppp ik wordt gek van me lichaam.
hallo allemaal, wie kan mij helpen?ik had gisteren mijn NOD, en nu heb ik net een test gedaan, was negatief. hep alle symtomen, maar heb wel een cycles van 23 dagen. zou ik te vroeg getest hebben, heeft iemand van jullie dit ook ooit meegemaakt.? alvast bedankt liefs
Hier gelukkig geen misselijkheid meer vanochtend. pfffff, nog een paar dagen wachten. Wel weer een mooie hoge temperatuur vam 36,7 (normaal altijd 36,6 in de tweede helft van mn cyclus, dus hoger dan anders ) x