hallo meiden Ik ben nieuw hier en ik hoop dat ik ff mee mag kletsen. Ik heb 4 en 5 een positieve Digitale CB Ovulatie test gehad. En we hebben 2,4,5 en 7 geklust dus ik hoop dat dat helemaal goed gelukt is. De 19de is mijn NOD dag en ik kan niet wachten tot die dag der is. Ik heb al een zoontje en bij hem heb ik altijd negatieve zwangerschap testen gehad en uiteindelijk toen ik der achter kwam was ik 16 weken zwanger. Dus ik verwacht eigenlijk niet dat ik ooit een positieve test zal zien, maar we zien we. Succes voor de meiden die aan het wachten zijn. Ik wacht gezellig met jullie mee. Liefs Laura
goedemorgen dames ik heb vandaag een heerlijk dagje vrij (heb wel genoeg te doen voor school) ik zal nu in mijn vruchtbare dagen zitten en we hebben gister geklust. ben eens benieuwd of het wat mag brengen deze maand! ik zal even de vorige pagina's doorlezen zodat ik op de hoogte ben XXX
in welke ronde zit je linda? want als jenet gestopt bent kan het met het ontpillen te maken hebben dan heb je ook alle symptomen
Goedemorgen dames. Ik mag weer in het rood, na een cyclus van 15 dagen (je je leest het goed ) ben ik weer ongi geworden. Ben er wel blij mee, klinkt raar, maar ik heb de afgelopen tijd een beetje afstand genomen. Net een nieuwe baan, beetje stress thuis en ik wist het allemaal even niet meer. Soms heb je dat, dan ben je de "weg" even kwijt. Maar goed, met vriendlief afgesproken dat we er weer voor gingen zodra ik ongesteld was geworden en dat punt is nu aangekomen! Ik heb er tot nu toe zoveel moeite voor moeten doen dat ik het jammer vind om onze droom niet te volgen. Ik ga er niet meer zo intensief mee bezig als dat ik eerst deed, dat koste mij teveel energie. Mijn NOD valt in november (als alles goed gaat), dus ik verhuis daar naar toe!
Heb toch vanmorgen maar een testje gedaan (1 dag voor nod). Hoe goed ik ook m'n best doe.....geen streep te bekennen. Dus...of te vroeg getest of kom maar op met die Ben ergens ook wel blij dat ik geen 2 streepjes zag...manlief is aan het werk. Vind dat hij de eerste moet zijn die het mag weten dus dan had ik het nog tot vanavond voor me moeten houden...dat was dan een héééle moeilijke opgave geweest! Merk dat ik de spanning nu ook een beetje meer los kan laten...hè hè 8) Ik wacht dus nog even rustig af!
@xanado, ik zou voor de zekerheid testenmaja, ik ben misschien geen goed advies. Ze zeggen wel eens dat een innnesteling oud bloed is, dus wie weet. Al je test weet je het zeker, want als die neg is dat is dit "gewoon" en hele rare ongi geweest... toitoi meis! Hier nog altijd geen ongi inzicht..... Verder ook geen symptomen hoor. he een vraagje meiden: symptomen krijg je HCG toch? En als je neg test dan heb je niet genoeg HCG in je lichaam, dus is het niet raar dat je geen symptomen hebt? sommige meiden maken maar laat HCg aan, dus die krijgen over het algemeen dan toch ook later symptomen? of praat ik nu onzin? nou, ik doe nog een yel voor mn eigen lichaam: yelyelyel, taliaas lichaam kan het wel
Ik zocht het vliegtuig om te kijken hoe de zaken ervoor staan maar het enige wat ik lees is ongi ongi ongi rood rood rood ! Kom op dames ik wil ROZE zien en lezen (en zijn). Liefs
Moest ver terug zoeken naar het vliegtuig zeg.. kunnen inderdaad wel wat meer ROZE namen bij! Zet hem op meiden! Gr Droom
Hey, ik ga verhuizen naar november, hopen dat ik meer geluk heb in de ferrari. Heb ik altijd al eens in willen zitten.
@talia, Ik weet niet of er een gouden regel is. Ik teste 2 dagen na NOD positief, met een lichte streep, dus niet veel HCG, maar had daarvoor al ruim een week ontzettend pijnlijke en grotere borsten. Uiteindelijk kreeg ik ook een miskraam. Weinig HCG kan soms ook er op duiden dat het niet helemaal goed zit. Zit dus niet veel anders op dan afwachten en hopen. Ik hoop het mee voor je!
Ik had het idee dat we zo goed bezig waren met z'n allen, maar we blijven alweer een paar dagen steken op 7... Ik zal mij ook even toe-yellen: Pak dat eitje nu maar snel Kom op jongens, je kan het wel! OMG, wat wordt je hier flauw van!
@ kadetje: ik heb niet echt krampen, maar een zeurderige pijn en die zit duidelijk aan één kant. Ik weet dus eigenlijk ook niet of dat het kan zijn bij jou.
uch uch uch, jongen zwem maar vlug. ik wacht al wel een tijdje, toe zwem maar naar mn eitje ohoh, niveau daalt... @anna, wat verdrietig zeg! ik zei ook niet dat het een gouden regel was hoor. het was gewoon een redenatie.. Verder: gister mn schoonpama op bezoek, zie hadden viavia gehoord dat ze opa en oma werden. en ze konden zich alleen maar bij ons een beebje voorstellen. Dus dat werd even voorzichtig ter tafel gebracht.. heb er een beetje lacherig over gedaan... Ma had zelfs al bij de beebkleertjes gekeken. (ze ging er trouwens wel vanuit dat het niet klopte hoor, omdat ze het viavia had gehoord). Het deed ineens zo'n pijn in mn hartje.. Zo'n steek van binnen, wat zou ik het toch graag willen. *zucht*
Aaaah, zo ontzettend zielig! Waarom doen mensen dat toch? Vragen of je zwanger bent... Echt heel vervelend! Maar ik vind je yell meesterlijk!