Passagierslijst voor het roze vliegtuig 01: Pipo1973 & Diana81 & Bianca24 & Racebabe & Eevitaa & Vlinder79 & Marieke15 & Zoe10 & Fientje26 & Mad & Muuske64 & Yvett 02: Jusi & Djam & Aleida & SheDevil & Silvana81 03: Azeb & Marrie28 & Sunnycloud & MarielleB & Blondie 04: Sann & Claire & marleentje26 & Mss Ace 05: Pluisje79 & Morgaantje & Coco & MissPuma & Hanna1974 & Pas getrouwd & PinkieWinkie & Rach84 & Lautje24 & Juffie & Monique1983 & Krokus & Prismeis 06: Daantjuh & Daantje82 & Xanado83 & Miepie80 & Beastie & Nina1983 & Diva 07: Taliaa & Marieke74 & Zazaziezo & Droppie123 & Marjolein79 & Charlie01 & Mariek & Sanoo & Nickyz & Tinus1979 08: Nikkie80 & Boogschutter78 & Maria79 & FreeWilly8 & Manny82 & Dimmel & Wies31& Ijsbeertje 09: Yvetje1982 & Newstepinlife & Shraron & Barbeestenboel & April & linda78 & anno103 & Wiesje 10: Yuna28 & Tijgertje23 & Madeliefjuh & Afina80 & dayenne & roosje1201 11: Marieke21 & Stef & Fairy Tale & Mieke74 & Teunisje & Visjes & Enise 12: Julita & Snoozie & Tatty Teddy & Loesjuh & Aagje1 & Libra 13: QueenBee & Heidi77 & Jessica83 & Zoe1976 & Shartje & Bimba & Wens3 14: Anouk1974 & Butterfly1 & Arianne22 15: Pendrag & Naomi33 & Hster 16: Steffel & Leentje79 & Anne79 & MenM & Marieke1610 17: Kirstenvf & Mamajanneke & Roos80 & Weethetwel & Arbo1978 18: Sablovesgeof & Diddl9 & Batchie & LadyZorra & Eimat 19: Roxanne & Lautjuh 20: Lola1982 & Serden & Bianca75 Cynthia26 & Lise & Sjarlottuh 21: Manon F & Yustin & Puzzycat24 & Essiee 22: Imafo & Trust1 & Go4baby & Maudi & Truus1980 & Nin0 & Ellenk & Natas1 & Nieuwbegin 23: Nikkijane & Lafemme & Dib & Claud27 & Sam8 & MupKUH 24: Jessy2403 & Sann 25: Kadetje & Noukie & YAYA1 & Meisje1988 & Marieke15 26: Tezz & SanneMart & Biancatje & Marrie28 & Roshi & Phemme 27: Niesje1980 & Zico & Dani86 & Kareltje 28: Shirbeuk & Susanbenjamins & Marin & Lientje10 & Rainstarrr & Sunnycloud & Daydreamy & Sjolie 29: MarielleB & Marina99 & Racebabe & Mss Ace & Diana81 30: Pipo1973 & Taby & Ijsbeertje 31: Visjes & Klavertje44 & Marieke74 & Vlinder79 & Aleida 179 passagiers voor de super snelle roze Airline. 38 Ongi.....9 Zwanger.... 10 Negatief......1 Twijfel.... 1 Onbekend.... 0 MK..... Testmarathon 1 Oktober: 1. Zoe10 ZWANGER!!! 2. Mad 3. Zico 4. Diana81 Testmarathon 4 Oktober (dierendag!) : 1. Marieke15 2. Eevitaa ZWANGER!!!! 3. Silvana81 4. Mss Ace 5. Coco ZWANGER!! 6. Morgaantje Testmarathon 10 Oktober (10-10) : 1. Yuna28 2. Newstepinlife 3. Roosje1201 Testmarathon 15 Oktober: 1. Pendrag 2. Shartje 3. Fl3xgirl ZWANGER!!! 4. Dayenne Testmarathon 20 Oktober: 1. Nony 2. Hster 3. Bianca75 4. sablovesgeof 8. Lise Testmarathon 25 Oktober: 1. Jessy2403 2. Noukie 3. Yustin Testmarathon 30 Oktober: 1. Susanbenjamins 2. Meisje1988 3. Lientje10 Zo, die stond een eind weg. Maar ik heb 'em maar ff bijgewerkt. @MupKUH. Als ik goed geteld heb is je NOD dus op de 23e? Ik heb je op de lijst erbij gezet. Dit is dus onze zgn. passagierslijst voor het roze vliegtuig. @Lautjuh, je staat er ook bij @Eimat: ik heb je verhuisd naar de 18e @Yustin, je staat bij de testmarathon voor de 25e @Mensen die ongie zijn geworden. Jammer, hopen op meer succes in de volgende ronde. @Roosje1201 & Linda78, ik heb jullie groen gemaakt. Nou, volgens mij klopt 't zo weer.
Dat heb je idd goed geteld, kwam zelf ook op die datum uit. Het zal ongeveer die datum zijn. Ben pas met de 2e ronde bezig. Dus helemaal precies weten doe ik het niet. Iig bedankt.
@ Free Willy, ik hoop voor je dat je posi gaat testen! Spannend hoor! Ik vind het knap dat je nog niet getest hebt....
Bedankt voor de felicitaties. 38 alweer pfff Nouja, gelukkig waren ze op de zaak mild. "Dat zou je niet zeggen hoor..." We luiden vandaag alvast onze klusperiode in, want alle tekenen wijzen op een naderende eisprong. Gezien mijn wat langere cyclus afgelopen maand ben ik even kwijt wanneer het nou precies zou moeten zijn. Op naar de verjaardagswiebel dus. (zoals het hier ergens zo schattig genoemd werd). Jammer genoeg veel nega testen en rode hier! Kop op meiden, we komen er wel hoor. We gaan in ieder geval nog steeds voor zomerbabies. Liefs, Lientje
Hihi, moet zo lachen om die "wiebeldagen"! Vraag me toch echt af hoe dat gaat bij iedereen. Wij zijn nog maar bij ronde twee, daarbij zijn we net getrouwd en op reis geweest, dus bij ons wordt nog veel gewiebeld . Maar mijn man wil absoluut niet wiebelen voor een beeb, dat vind ie echt zo onromantisch (ben geen spermadonor, krijg ik dan te horen). Ik moet dus echt opletten dat ik niet alleen rond mijn ei wil wiebelen, maar gewoon de hele maand door. Helaas werkt het lichamelijk vaak wel zo: rond mijn ei heb ik vanzelf meer zin. Hebben jullie dat ook? Hoe gaat jullie man/vriend daarmee om? Wiebelen jullie extra rond jullie ei en vindt hij dat ook oke? Eerst vrijden we wanneer we gewoon zin hadden. Gelukkig vindt mijn kerel het eigenlijk wel interesant hoe het allemaal werkt. Ik heb het hem dan ook allemaal uitgelegd. Hij snapt nu ook dat ik niet de hele maand door vruchtbaar ben, maar eigenlijk maar ongeveer 24 uur per maand. Hij begrijpt nu ook dat het gewoon handig is om in een bepaalde periode vaker te vrijen. Wij zijn allebei niet van die enorme klussers, dus voor ons is het ook gewoon praktisch als ik aangeef wanneer mijn vruchtbare periode is. Mijn kerel wil dan ook graag dat ik aangeef wanneer de klusperiode is, anders kunnen we wel wachten tot sint juttemes totdat we zwanger zijn... We zijn deze week dus aan het klussen.
Nog een late quote, maar ik bedacht me ineens dat je dit had gepost. Mijn man kwam gisteren thuis met twee puzzles van 1.000 stukjes voor me cadeau . Dus, kom gezellig puzzelen hier
Hoi Marin, Mijn man weet ook wel hoe het werkt, maar is er niet zo bewust mee bezig. Hij let niet zo erg op de wiebeldagen. Hij is er altijd wel voor in, dus wat dat betreft maakt het hem niet zo uit. Nou moet ik zeggen dat wij niet alleen in de bewuste week wiebelen hoor, dat zou ik zelf ook niet willen en hij inderdaad ook niet. Ik let er dan wel extra op, dat wel. Liefs, Lientje
Hoi dames, Ik heb vandaag last van bruine afscheiding, had het al verwacht, want had al een paar dagen last van de bekende ongi pijn in mijn onderbuik. Morgen zal mijn ongi wel doorbreken. Mijn temp is namelijk ook helemaal gezakt!
wat voel je precies kriebelen dan? ik heb steeds vlinders in mijn buik zal dat mijn eierstokken zijn dan? beetje stomme vraag maar t valt me erg op dat ik ook veel kriebels heb ik hoor t wel en ik ga zondag de 14de testen
Hey Susanne, Vind het geen stomme vraag, zit zelf ook vol met vragen. Op dit moment voelt het meer als kneusingen, afwisselend met kriebels. De kriebels voelen wel beetje aan als vlinders, maybe wel gewoon de spanning. Gister voelde ik echt steken links en rechts onder. Denk mijn eisprong...
Zo, weer even wat pagina's bij gelzen Ongi dames, veel succes in de komende ronde ! En anderen, succes met wachten op de posi test