hoi dames even een banner check. heb morgen de eerste afspraak met de huisarts. ben wel benieuwd wat hij te zeggen heeft? marielleB
Even weer een berichtje vanaf deze kant. Ik heb vanmorgen bezoek gekregen . Maar ben nog steeds niet lekker (misselijk, onrustig, hoofdpijn,moe) en heb geen hevige buikpijn bij mijn ongi die ik normaal wel heb. Kan dit van het ontpillen komen?
Ik kan dus uit het vliegtuig gehaald worden en ga er ergens achter in november wel weer in. Wat balen dat het zo lang duurt. 35 dagen lijkt een eeuwigheid
hallo allemaal. wie is er met de eerste ronde bezig deze oktober maand? ik heb vrijdag 12 okt mijn nod. maar ik sta niet in de lijst bij de vliegtuig? hoe kom ik er bij? en dan nog even over he klussen, mijn vriend houd zich er dus ook helemaal niet mee bezig. hij heeft zelfs last dat hij niet....komt. ik probeer daar niet rottig over te doen, maar het was al een paar weken zo, hij denkt dat de spanning weg is...hebben jullie tips om het beter te laten gaan? hij kan zich volgens mij niet goed concentreren, en denkt alleen ik moet ik moet... wat ik zelf nu probeer, hem een beetje met rust te laten, mischien dat dat helpt? groetjes priscilla
Hallo meiden, Ik stond al in het rood omdat ik bruine afscheiding kreeg, wat voor mij altijd betekend dat de komen. Maar nog steeds geen , en vandaag was mijn NOD en toch maar een test gedaan, enne EEN LICHT STREEPJE! Het is zo onwerkelijk, morgenvroeg maar weer even testen
Hey Afina, Wat spannend! Ik had maandag (ruim voor nod) ook een heeeel dun blauw lijntje (denk toch indrooglijntje). Maar vandaag ook bruinslijm verlies (2 dagen voor NOD). Maar nu geeft jou verhaaltje mij nog een ietsiepietsie hoop. Spannend hoor, ik hoop dat je morgen of over een paar dagen een dikke vette streep krijgt! Maar als je nu zwanger bent, is het toch al langer dan drie weken meestal, of heb je een heel korte cyclus? Groet Snoozie
Ja dat snap ik ook niet helemaal, mijn cyclus duurt altijd heel lang dus ik ben een om wezen rekenen hoe ik mijn banner in moest vullen als ik gewoon een cyclus van 28 dagen had. 26-9 had ik mijn eisprong, dan moet het toch zo kloppen?
Passagierslijst voor het roze vliegtuig 01: Pipo1973 & Diana81 & Bianca24 & Racebabe & Eevitaa & Vlinder79 & Marieke15 & Zoe10 & Fientje26 & Mad & Muuske64 & Yvett 02: Jusi & Djam & Aleida & SheDevil & Silvana81 03: Azeb & Marrie28 & Sunnycloud & MarielleB & Blondie 04: Sann & Claire & marleentje26 & Mss Ace 05: Pluisje79 & Morgaantje & Coco & MissPuma & Hanna1974 & Pas getrouwd & PinkieWinkie & Rach84 & Lautje24 & Juffie & Monique1983 & Krokus 06: Daantjuh & Daantje82 & Xanado83 & Miepie80 & Beastie & Nina1983 & Diva 07: Taliaa & Marieke74 & Zazaziezo & Droppie123 & Marjolein79 & Charlie01 & Mariek & Sanoo & Nickyz & Tinus1979 08: Nikkie80 & Boogschutter78 & Maria79 & FreeWilly8 & Manny82 & Dimmel & Wies31& Ijsbeertje 09: Yvetje1982 & Newstepinlife & Shraron & Barbeestenboel & April & linda78 & anno103 & Wiesje 10: Yuna28 & Tijgertje23 & Madeliefjuh & Afina80 & dayenne & roosje1201 11: Marieke21 & Stef & Fairy Tale & Mieke74 & Teunisje & Visjes & Enise 12: Julita & Snoozie & Tatty Teddy & Loesjuh & Aagje1 & Libra & Prismeis 13: QueenBee & Heidi77 & Jessica83 & Zoe1976 & Shartje & Bimba & Wens3 14: Anouk1974 & Butterfly1 & Arianne22 15: Pendrag & Naomi33 & Hster 16: Steffel & Leentje79 & Anne79 & MenM & Marieke1610 17: Kirstenvf & Mamajanneke & Roos80 & Weethetwel & Arbo1978 18: Sablovesgeof & Diddl9 & Batchie & LadyZorra & Eimat 19: Roxanne & Lautjuh 20: Lola1982 & Serden & Bianca75 Cynthia26 & Lise & Sjarlottuh 21: Manon F & Yustin & Puzzycat24 & Essiee 22: Imafo & Trust1 & Go4baby & Maudi & Truus1980 & Nin0 & Ellenk & Natas1 & Nieuwbegin 23: Nikkijane & Lafemme & Dib & Claud27 & Sam8 & MupKUH 24: Jessy2403 & Sann 25: Kadetje & Noukie & YAYA1 & Meisje1988 & Marieke15 26: Tezz & SanneMart & Biancatje & Marrie28 & Roshi & Phemme 27: Niesje1980 & Zico & Dani86 & Kareltje 28: Shirbeuk & Susanbenjamins & Marin & Lientje10 & Rainstarrr & Sunnycloud & Daydreamy & Sjolie 29: MarielleB & Marina99 & Racebabe & Mss Ace & Diana81 30: Pipo1973 & Taby & Ijsbeertje 31: Visjes & Klavertje44 & Marieke74 & Vlinder79 & Aleida 179 passagiers voor de super snelle roze Airline. 38 Ongi.....10 Zwanger.... 10 Negatief......2 Twijfel.... 7 Onbekend.... 0 MK..... Testmarathon 1 Oktober: 1. Zoe10 ZWANGER!!! 2. Mad 3. Zico 4. Diana81 Testmarathon 4 Oktober (dierendag!) : 1. Marieke15 2. Eevitaa ZWANGER!!!! 3. Silvana81 4. Mss Ace 5. Coco ZWANGER!! 6. Morgaantje Testmarathon 10 Oktober (10-10) : 1. Yuna28 2. Newstepinlife 3. Roosje1201 Testmarathon 15 Oktober: 1. Pendrag 2. Shartje 3. Fl3xgirl ZWANGER!!! 4. Dayenne Testmarathon 20 Oktober: 1. Nony 2. Hster 3. Bianca75 4. sablovesgeof 8. Lise Testmarathon 25 Oktober: 1. Jessy2403 2. Noukie 3. Yustin Testmarathon 30 Oktober: 1. Susanbenjamins 2. Meisje1988 3. Lientje10 @ Afina80 wat een super nieuws! Super gefeliciteerd!
Wil iemand mij op groen zetten? Heb vanmorgen negatief getest...1 dag voor nod dus wie weet... Hoorde vanmiddag dat mijn zus tot 2 keer toe steeds negatief teste terwijl ze toch echt wel zwanger was. Ik heb dus nog hoop....Geen bloed geeft moed...toch?
Hoi dames, Alle zwangeren van harte gefeliciteerd! Even een vraagje heb eind vorige weeg of afgelopen weekend mijn ei gehad. Rond die periode leek het net of ik elke keer in mijn broek plaste, zoveel dunne vloei kwam er uit (erg vervelend). Nu had ik vandaag ineenkeer rekbaar slijm bij het afvegen, dit komt toch normaal rond je eisprong of het ik dit fout? Weet iemand hier meer over te vertellen? Hoor het wel groetjes Essiee
afina alvast een voorzichtige felicitatie hier nog geen last van krampjes of wat dan ook wat er op lijkt dat ik ongesteld ga worden
haajj ik had nog ff een vraagje mijn ongi is nog steeds niet op gang maar mijn boobs doen nog wel zeer had de test vanmorgen gedaan om kwart voor 7 en toen meende ik niets te zien maar vanavond om half 6 ging ik ff kijken maar toen was er wel een heeeeeeeeeel licht streepje te zien net zo dit als de controle streep kan het zijn door middel van licht val dat ik hem vanmorgen toch niet gezien heb
Roosje1201, wat voor test heb je gebruikt? Ik die van Mat Care maar daar was echt absoluut geen streepje te zien..met wat voor lichtval ook.
Vanaf wanneer kun je eigenlijk testen... Vanaf het moment dat de eicel bevrucht is of wanneer innesteling plaats heeft gevonden.
ik heb die van de da drogist gepakt maar daar heeft dan wel +- 10 tussen gezeten stel dat ik hem niet gezien heb vanmorgen omdat ie gewoon nog te vaag was ?\ liefs mij
Hangt toch een beetje van de test af? Op die van Mat Care staat dat je al vanaf 4 dagen voor nod kan testen maar volgens mij veschilt dat ook weer van persoon tot persoon. Er zijn ook mensen die pas 1 of 2 weken na nod positief testen.
Mieke, Ik heb al wel paar dagen dat ik geen oog dicht doe s nachts en gevoelige ()(). Normaal was mijn periode tussen ei en ook maar 8 of 9 dagen en nu zit ik dus al op 14 dagen, dussse......
ik had even een vraagje heb sinds ik ben gestopt met de pil elke maand last van mijn tepels tijdens mijn vruchtbare periode deze maand had ik op dag 18 vruchtbaar slijm en op dag 20 tot dag 26 pijnlijke tepels weten jullie misschien wanneer ik mijn eisprong heb gehad? Groetjes Sabrina