Kan denk ik niemand zeggen... Ergens rond de 18e dag denk ik, maar kan ook de 20e of 17e zijn geweest.
Ha meiden, Ik heb net een test gedaan, ik dacht dat hij negatief zou zijn, maar ergens was ik toch nieuwsgierig, dus getest. (uitgaande van een cyclus van 32 dagen zit ik nu vier dagen voor NOD, vandaar) Nu staat er een vaag lijntje...... En m'n lief is er niet eens. Hij heeft late dienst. Ik heb het net ook al onder 'zwanger worden'geplaatst... Meiden, ik test in ieder geval nooit meer alleen. Willen jullie eens kijken wat je van het lijntje vindt?
Ik had vorige keer met dezelfde test getest en die gaf echt geen streepje maar bij jou zie ik toch wel licht een streepje.
steffel...ik zie ook een streepje en eeeh ze zeggen toch steeds...een streepje is een streepje? Spannend hoor!
ik zie en streepje meis....vind je hartstikke ROZE !! een voorzichtig gefeliciteerd hoor !..enne..anders doe je er straks nog 1 , maar dan samen met je lief....
Crisis zeg, ik heb helemaal de kriebels! Ik durf het nog niet echt (écht niet!) te geloven! Vooral ook omdat lief een paarweken geleden hoge koorts heeft gehad, we dachten dat z'n zaadjes gekookt waren... Nog maar even afwachten dus! Ik kan niet wachten tot m'n lief er is! (waarschijnlijk pas om 23.30...)
Hey meiden, even een banner check. Stevig geklust de afgelopen dagen en nu maar hopen dat 24 oktober de rode duivels niet weer om de hoek komen.
haaaj ja als de ongi wegblijft dan doe ik vant weekend of zo nog eens een test of volgende week maandag ik zie wel liefs mij
Als je wilt weten wanneer je eventueel uitgeteld zou zijn,kan je de calculator gebruiken op deze site zit aan de linkerkant <<<En dat weer invullen in je zwangerschapsbanner...
Hoi! Aanstaande zondag ( of maandag) is mijn NOD dag..... Ik weet niet of jullie mijn " probleem" herkennen, maar ik weet niet meer of sommige symptonen die ik heb psychisch zijn ( omdat ik graag zwanger wil worden) of dat ze echt ergens op wijzen: Ik heb pijn in mijn tepels, ze zijn hard ( lekker verhaal) en heb al ruim een week regelmatig krampen laag inder in mijn buik alsof ik ongesteld moet worden. ( nog nooit eerder die krampen gevoeld) en bovendien heb ik niet veel zin in avondeten en ben ik gebroken als ik van mijn werk kom. Ik weet het niet meer hoor, het is echt spannend...... groetjes, Kim
Oh steffel nou ik zie hem duidelijk staan op de foto hoor! Ik denk toch wel dat je roze kleurt Ik hoop het voor je!
Ow ships, ik heb hier ook niets laten horen, maarre... ook hier zijn vandaag de rode duivels gearriveerd, helaas... Dus ik mag in rood en we gaan er de komende weken eens ff flink tegenaan... @Afina: van harte meis, geniet ervan! @prismeis: hier hetzelfde probleem... ik heb zelf geprobeerd wat meer rust te nemen erin en ik geef nu ook niet aan wanneer we precies "moeten"... maar ik weet het zelf natuurlijk wel, en probeer 'm dan op allerlei manieren "warm" te krijgen voor een potje klussen ... Als jij aangeeft, vanaaf moeten we schat... dan denk ik dat 90% van de mannen het niet lukt om te "presteren"... weet niet of ik het juist heb, maar kan me er ook wel its bij voorstellen... Suc6 nog voor de rest van de meiden, er is nog plaats genoeg in het vliegtuig en de maand is ook nog lang genoeg, dus zet 'm op! Liefs, Con