NOD Oktober 2007

Discussie in 'NOD forum' gestart door Beastie, 24 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mieke74

Mieke74 Actief lid

30 jun 2007
    298
    0
    0
    Roosje, als ik jou was zou ik morgen of over een paar dagen nog es testen.

2. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    jeetje wat heb ik deze keer last van m'n komend eitje :( Echt pijn aan de baarmoeder en eileiders.

3. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Kan denk ik niemand zeggen... Ergens rond de 18e dag denk ik, maar kan ook de 20e of 17e zijn geweest.

4. Steffel

Steffel Actief lid

10 aug 2007
    153
    0
    0
    Ha meiden,

Ik heb net een test gedaan, ik dacht dat hij negatief zou zijn, maar ergens was ik toch nieuwsgierig, dus getest. (uitgaande van een cyclus van 32 dagen zit ik nu vier dagen voor NOD, vandaar)

Nu staat er een vaag lijntje...... En m'n lief is er niet eens. Hij heeft late dienst. :( :(

Ik heb het net ook al onder 'zwanger worden'geplaatst...

Meiden, ik test in ieder geval nooit meer alleen. Willen jullie eens kijken wat je van het lijntje vindt?

5. Sablovesgeof

Sablovesgeof Actief lid

4 jun 2007
    141
    0
    0
    Ik had vorige keer met dezelfde test getest en die gaf echt geen streepje maar bij jou zie ik toch wel licht een streepje.

6. Mieke74

Mieke74 Actief lid

30 jun 2007
    298
    0
    0
    steffel...ik zie ook een streepje en eeeh ze zeggen toch steeds...een streepje is een streepje?
    Spannend hoor!

7. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    ik zie en streepje meis....vind je hartstikke ROZE !!

een voorzichtig gefeliciteerd hoor !..enne..anders doe je er straks nog 1 , maar dan samen met je lief....

8. Steffel

Steffel Actief lid

10 aug 2007
    153
    0
    0
    Crisis zeg, ik heb helemaal de kriebels! Ik durf het nog niet echt (écht niet!) te geloven! Vooral ook omdat lief een paarweken geleden hoge koorts heeft gehad, we dachten dat z'n zaadjes gekookt waren... Nog maar even afwachten dus!

Ik kan niet wachten tot m'n lief er is! (waarschijnlijk pas om 23.30...)

9. Jessy2403

Jessy2403 Lid

24 jun 2007
    67
    0
    0
    leerlingadministratrice/applicatiebeheer
    Winschoten
    Hey meiden,

even een banner check. Stevig geklust de afgelopen dagen en nu maar hopen dat 24 oktober de rode duivels niet weer om de hoek komen.

10. roosje1201

roosje1201 Actief lid

20 aug 2007
    327
    0
    0
    haaaj

ja als de ongi wegblijft dan doe ik vant weekend of zo nog eens een test of volgende week maandag ik zie wel

liefs mij

11. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

Als je wilt weten wanneer je eventueel uitgeteld zou zijn,kan je de calculator gebruiken op deze site zit aan de linkerkant <<<En dat weer invullen in je zwangerschapsbanner...

12. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

OEPS verkeerde quote hihi zag je naam ik dacht gelijk ff qouten ;)

13. noukie

noukie Bekend lid

31 jan 2007
    891
    0
    0
    oh wat spannend zeg maar ik zie toch ook echt wel een streepje steffel....

14. Jessica83

Jessica83 Fanatiek lid

6 mrt 2007
    1.512
    2
    0
    Nieuwegein
    @ Steffel: ook ik zie een streep hoor. Spannend hoor. We duimen voor je.

15. kim1205

kim1205 Lid

7 okt 2007
    65
    0
    0
    Kinderopvang
    Amsterdam
    Hoi!

Aanstaande zondag ( of maandag) is mijn NOD dag..... Ik weet niet of jullie mijn " probleem" herkennen, maar ik weet niet meer of sommige symptonen die ik heb psychisch zijn ( omdat ik graag zwanger wil worden) of dat ze echt ergens op wijzen: Ik heb pijn in mijn tepels, ze zijn hard ( lekker verhaal) en heb al ruim een week regelmatig krampen laag inder in mijn buik alsof ik ongesteld moet worden. ( nog nooit eerder die krampen gevoeld) en bovendien heb ik niet veel zin in avondeten en ben ik gebroken als ik van mijn werk kom. Ik weet het niet meer hoor, het is echt spannend......

groetjes,
    Kim

16. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

21 sep 2007
    6.596
    0
    0
    Noord Holland
    Oh steffel nou ik zie hem duidelijk staan op de foto hoor! Ik denk toch wel dat je roze kleurt :D Ik hoop het voor je!

17. Shartje

Shartje Actief lid

1 jul 2007
    483
    0
    0
    afina en steffel alvast een voorzichtige felicitatie meiden !

x

18. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi allemaal,

Vandaag toch maar getest en helaas negatief. Dus afwachten maar weer!

19. Djinti2011

Djinti2011 Bekend lid

8 aug 2007
    772
    0
    0
    Medewerkster order fullfillment
    Eindhoven
    Ow ships, ik heb hier ook niets laten horen, maarre... ook hier zijn vandaag de rode duivels gearriveerd, helaas...

Dus ik mag in rood en we gaan er de komende weken eens ff flink tegenaan...

@Afina: van harte meis, geniet ervan!

@prismeis: hier hetzelfde probleem... ik heb zelf geprobeerd wat meer rust te nemen erin en ik geef nu ook niet aan wanneer we precies "moeten"... maar ik weet het zelf natuurlijk wel, en probeer 'm dan op allerlei manieren "warm" te krijgen voor een potje klussen ;)...

Als jij aangeeft, vanaaf moeten we schat... dan denk ik dat 90% van de mannen het niet lukt om te "presteren"... weet niet of ik het juist heb, maar kan me er ook wel its bij voorstellen...

Suc6 nog voor de rest van de meiden, er is nog plaats genoeg in het vliegtuig en de maand is ook nog lang genoeg, dus zet 'm op!

Liefs,
    Con

20. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Hoi hoi,

Meiden die een positieve test in handen hebben: VAN HARTE GEFELICITEERD!.

Groetjes Taby.

Deel Deze Pagina