Afina en Steffel, gefeliciteerd! Das echt een streep hoor Steffel! Nog een half uur en dan komt ie thuis. Liefs, Lientje
Hallo dames, Zojuist even flink terug gelezen in al jullie geklets. Moest erg lachen om de 'wiebeldagen' Moet eerlijk zeggen dat mijn lief in het begin ook niet zo was van het 'wiebelen op commando'. Maar nu in ronde 16... ziet hij ook wel in dat het anders echt niet gaat lukken. Dus nu maken we er gewoon een spelletje van. Proberen het na ongi om de dag te doen en dat zo lang mogelijk vol te houden. lukt niet altijd hoor... @ steffel: ik zie ook een duidelijk streepje. Dus ik zou zeggen, zo meteen gelijk testen als je lief thuis is. Ik duim voor je! @ Pooh: wederom hartelijk dank voor het bijhouden van het vliegtuig. Super! Hier begint het weer spannend te worden. Sinds vanavond begint het weer te rommelen in mijn buik. Lichte ongi krampen... terwijl temp vanochtend nog ongekend hoog was... :-k Ik lees ook wel eens dat deze krampen het begin van een zwangerschap aankondigen... maar ik ben bang dat het de aankonidging is dat ik het vliegtuig zal moeten verlaten. Morgen maar even een tampontestje doen... Zucht.
Of toch innesteling? zit nu op dag 19 met mijn ei op dag 11... dus 8 dagen later. Innestelling kan ook ongikrampjes teweeg brengen, toch? O ik voel me als of ik mezelf weer vreselijk voor de gek aan het houden ben, en vastlkamp aan strohalmen. Heb wel vaker na ongeveer een week krampen gehad en telkens toch weer de domper...
gefeliciteerd Ik heb mn NOD denk ik 25/10. Dus voorlopig nog wachten. Ik ben onregelmatig ongi. Dus vandaar dat ik denk dat het 25/10 mijn NOD is. De tijd zal het leren. En anders is mijn NOD misschien al 22/10. Ik heb geen idee. doei
Hoi allemaal... Gefeliciteerd voor de zwangere dames onder ons....SUPER! en nu genieten he? Mijn Nod zit op 18 oktober, dat is 30 dagen...maar ik heb dus al 24 dagen en 34 dagen gehad...dus ja wie zal het zeggen... Had vorige maand overal last van mijn ongie buikpijn rug opgezette buik....maar nu gelukkig niet .... Heb alleen gevoelige tepels en een zere onderrug soms..... Pfff.....maar ik heb totaal niet het gevoel zwanger te kunnen zijn en dat is minder...tenzij ik nog last ga krijgen van dingetjes...? De tijd zal het leren... Hopelijk komen er nog meer dames in het roze!
goedemorgen dames ik heb niet echt een goede morgen ik heb een beetje een balk in mijn hoofd...blllhhh dus straks maar ff een asprine ik ga even wat rust inlassen hoor meld me zaerdag wel weer of ik ongi ben of niet,,,Dames veel succes...gr heidi
Afina: GEFELICITEERD Dames, ga zo door weer meer roze erbij! Ik begin te denken dat de ongi krampjes van gisteren misschien toch een innesteling zijn... klein beetje bruinbloed vanochtend...voor een ongi is dat toch echt te vroeg.
Afina en Steffel gefeliciteerd Ik heb ook alleen getest hoor Steffel! en een prachtige zoon. Nu nr 2 nog. We zijn druk aan het werk geweest en mijn temp was nog niet omhoog vanmorgen. Vanavond maar weer dus! Ik weet eigenlijk niet hoeveel tijd er tussen de eisprong en temperatuurstijging zit.
Aan alle zwangere meiden: Proficiat! Hier nog geen tekenen van ongi.... Heb wel pijnlijke borsten en een beetje rommelen in de buik. Ben ook verschrikkelijk moe maar dacht eigenlijk dat ik de griep heb )gisteren ook hoge temp van 38' Kan koorts eigenlijk de ongi uitstellen.. Wil anders als ik morgen nog niet ongi ben gaan testen.... Spannend!
afina gefeliciteerd meid ! Hier nog steeds een hoge temp en ik zit nu op dag 15 na mn ei. heb voor de handigheid maar een lange cyclus aangehouden want had de vorige keer een lange luteale fase. Verder een wat rommelende buik, wat lijkt mn darmen te zijn. wel een beetje buikpijn dus en veel windjes laten. nah, we zien wel...nog een paar daagies succes aan alle dames x