Vandaag was dus mijn testdag met vijf dagen over tijd. Gisterenavond eerst roze/bruinig slijm gehad. Dus ik dacht: laat maar, ongie. Later op de avond weer weg, nog later op de avond weer terug, vannacht en vanmorgen niets meer. Dus toch getest. Zie het resultaat in mijn album: Zo negatief als maar kan Moeheid is weg (denk ik toch van een buikgriepje geweest ofzo). Ik heb nog wel steeds een opgeblazen gevoel in m'n buik. Vanmorgen kreeg ik met moeite mijn ontbijt weg, m'n koffie smaakt me niet. Ik heb 't maar bij één kopje gelaten ipv twee, maar was na een halve al zat. Toch heb ik wel trek, maar ik wordt er gewoon misselijk van. Geen last van ongiekrampen, wel een beetje buikpijn, maar ik kan 't niet plaatsen. Men zegt: 'geen bloed geeft moed'. Laat ik er eerst toch maar vanuit gaan dat mijn cyclus idd op z'n kop staat en dat ik over een dag of wat gewoon ongie wordt. Mocht dat niet zo zijn, test ik, denk ik, begin november wel opnieuw. Wie weet slaat m'n cyclus wel gewoon een maand over.
FreeWilly8: Dikke knuffel meid. Ik hoop voor je dat je alsnog posi mag testen of anders je cyclus gauw weer op gang mag komen. Die onzekerheid is gewoon super vervelend. In i.i.g. veel beterschap x
hey Freewilly, hier hetzelfde, ik kon me niet meer inhuoden en heb toch maar getest net.. Helaas ook negatief Heb een beetje de zelfde klachten als jij. Bij mij zet de ongi ook niet door en ook heel moe. Hoopdat mijn ongi nu maar snel komt dan kunnen we tenminste weer verder. Ik denk niet dat ik het volhou om tot begin november niet te testen als de ongi niet komt. Komt het vaker voor dat je een cyclus overslaat?
Nee, eigenlijk niet. Ja, vroeger wel eens gehad. Toen was m'n cyclus ong. 45 dagen. Maar na de pil niet meer. Alleen miskraam gehad vorige maand, dus misschien komt 't daarvan. Helaas wat oud bloed gesignaleerd net. Denk dus echt dat ik gewoon ongie wordt. Nou ja, als 't toch moet, laat 't dan maar komen, kunnen we idd weer verder en weet ik iig ook dat m'n lichaam nog gewoon werkt. Dan houden we voor de komende ronde maar een lange cyclus aan. Hoewel ik hoop dat 't weer inkort tot ong. 28 dagen, anders moet ik telkens wel lang wachten voor ik wat weet.
Freewilly je lichaam kan ook nog van slag zijn na de MK he! heb zelf begin sept MK gehad en daarna geen ei gezien en na 36 dagen toch ongi,terwijl ik normaal cycly heb van 28-30 dagen! Moed houden meid!
Zo ik be ner een heeeeeeeeeele tijd tussen uit geweest omdat ik er niet teveel mee bezig wil zijn...... Maar nu is het weer spannend aan het worden EN doen mijn tepels al een week ontzettend zeer..... ik heb af en toe een steekje in mijn buik maar nog niet echt ongi pijn. Ben lekker op vakantie geweest een maand lang en helemaal niet gedacht aan zwanger worden, dus wie weet. Maanden terug heeft Lolly voor me gependeld (zie onder) en ik heb er best een goed gevoel over dat het wel eens raak zou zijn dit keer, eerder nooit eigenlijk! Maar wachten duurt zo lang he ! Liefs Joss
hm, mn compie is van slag denk ik, dus nog maar een keertje: Steffel: hoe is het nu? nog een keer getest? enenen? Freewilly: balen van je neg test... Maar geen (rood) bloed geeft moed he! hier nog altijd geen ongi in zicht, helemaal geen klachten.. Heel vaag voel ik al 2 weken ofzo in mn onderrug wat vage krampjes,maar als ik ongi word is dat altijd heel erg. Verder nooit last van. Ik heb verder ook helemaal geen klachten of symptomen. Dus... Ik ben bang dat ik maandag de HA weer kan bellen, wehhhh
Oooh meiden! Het is zooo spannend dit! We hebben inmiddels 4 Matcare testjes gedaan en 4 ienie-mienie-pietepeuterige streepjes geproduceerd. De streepjes verschenen binnen 3 minuten, dus volgens mij zijn het geen indroogstreepjes. Vanmiddag gaan lief en ik alle mogelijk merken testen in huis halen, toch nog een beetje onzeker.... Och freewilly... balen zeg... ik had het zo voor je gehoopt...
oeioei steffel, je weet het wel spannend te maken hoor! haal de cb digitaal! dan staat het zwart op wit! ohhhh spannend, je laat het ons wel weten he? mn duimen draaien voor jou! (ullie) Ik wil ROZE zien!!