meiden die zwanger zijn gefeliciteerd meiden die ongi zijn geworden...balen! ik zit nog steeds op het wachtbankje.....spannend!
Hoi hoi! Ik zie mezelf op geel staan, maar had een tijdje terug een berichtje gestuurd dat ik helaas op rood kan Volgende maand beter.... Groetjes Azeb
Hier nog niets te bekennen. Ik ben aan het denken om te gaan testen, heb ik nl nog helemaal niet gedaan. Maar kan dat ook nu nog, of moet dan s' ochtends?
Passagierslijst voor het roze vliegtuig 01: Pipo1973 & Diana81 & Bianca24 & Racebabe & Eevitaa & Vlinder79 & Marieke15 & Zoe10 & Fientje26 & Mad & Muuske64 & Yvett 02: Jusi & Djam & Aleida & SheDevil & Silvana81 03: Azeb & Marrie28 & Sunnycloud & MarielleB & Blondie 04: Sann & Claire & marleentje26 & Mss Ace 05: Pluisje79 & Morgaantje & Coco & MissPuma & Hanna1974 & Pas getrouwd & PinkieWinkie & Rach84 & Lautje24 & Monique1983 & Krokus 06: Daantjuh & Daantje82 & Xanado83 & Miepie80 & Beastie & Nina1983 & Diva 07: Taliaa & Marieke74 & Zazaziezo & Droppie123 & Marjolein79 & Charlie01 & Sanoo & Nickyz & Tinus1979 08: Nikkie80 & Boogschutter78 & Maria79 & FreeWilly8 & Manny82 & Dimmel & Wies31& Ijsbeertje & Mariek 09: Yvetje1982 & Newstepinlife & Shraron & Barbeestenboel & April & linda78 & anno103 & Wiesje 10: Yuna28 & Tijgertje23 & Madeliefjuh & Afina80 & dayenne & roosje1201 11: Marieke21 & Stef & Fairy Tale & Mieke74 & Teunisje & Visjes & Enise 12: Julita & Snoozie & Tatty Teddy & Loesjuh & Aagje1 & Libra & Prismeis 13: QueenBee & Heidi77 & Jessica83 & Zoe1976 & Shartje & Bimba & Wens3 14: Anouk1974 & Butterfly1 & Arianne22 15: Pendrag & Naomi33 & Hster 16: Steffel & Leentje79 & Anne79 & MenM & Marieke1610 17: Kirstenvf & Mamajanneke & Roos80 & Weethetwel & Arbo1978 18: Sablovesgeof & Diddl9 & Batchie & LadyZorra & Eimat 19: Roxanne & Lautjuh 20: Lola1982 & Serden & Bianca75 Cynthia26 & Lise & Sjarlottuh 21: Manon F & Yustin & Puzzycat24 & Essiee 22: Imafo & Trust1 & Go4baby & Maudi & Truus1980 & Nin0 & Ellenk & Natas1 & Nieuwbegin 23: Nikkijane & Lafemme & Dib & Claud27 & Sam8 & MupKUH 24: Jessy2403 & Sann 25: Kadetje & Noukie & YAYA1 & Meisje1988 & Marieke15 & Poeki 26: Tezz & SanneMart & Biancatje & Marrie28 & Roshi & Phemme 27: Niesje1980 & Zico & Dani86 & Kareltje 28: Shirbeuk & Susanbenjamins & Marin & Lientje10 & Rainstarrr & Sunnycloud & Daydreamy & Sjolie 29: MarielleB & Marina99 & Racebabe & Mss Ace & Diana81 30: Pipo1973 & Taby & Ijsbeertje 31: Visjes & Klavertje44 & Marieke74 & Vlinder79 & Aleida 181 passagiers voor de super snelle roze Airline. 61 Ongi.....11 Zwanger.... 9 Negatief......2 Twijfel.... 2 Onbekend.... 0 MK..... Testmarathon 1 Oktober: 1. Zoe10 ZWANGER!!! 2. Mad 3. Zico 4. Diana81 Testmarathon 4 Oktober (dierendag!) : 1. Marieke15 2. Eevitaa ZWANGER!!!! 3. Silvana81 4. Mss Ace 5. Coco ZWANGER!! 6. Morgaantje Testmarathon 10 Oktober (10-10) : 1. Yuna28 2. Newstepinlife 3. Roosje1201 Testmarathon 15 Oktober: 1. Pendrag 2. Shartje 3. Fl3xgirl ZWANGER!!! 4. Dayenne Testmarathon 20 Oktober: 1. Nony 2. Hster 3. Bianca75 4. sablovesgeof 8. Lise Testmarathon 25 Oktober: 1. Jessy2403 2. Noukie 3. Yustin Testmarathon 30 Oktober: 1. Susanbenjamins 2. Meisje1988 3. Lientje10 Ik heb door middel van wat zoek werk de lijst geupdated. Ik kwam ook tegen dat Mariek zwanger is! Gefeliciteerd!
Meiden die zwanger zijn gefeliciteerd, en alle andere hoop dat we ook in het roze mogen. Gaat goed deze maand! Liefs shirley
Puzzcat, ik ben gestopt met de pil in maart en heb een ontrekkingsbloeding gehad en ben daarna niet meer ongesteld geweest. Mag volgende week naar de gynaecoloog, dus afwachten maar. Groetjes Taby.
dames hier is wat bruin bloed geweest een keer maar en daarna slijm met iets een rood lijntje erdoor temp is nog altijd 37,4 dus ik kijk morgen wel weer kijken of ik dan weer moet kokhalzen etc....Ik heb ook last van verstopping.... Maar verder niks....dus ik hoop op het goede,,,,gr heidi
Bannercheck. Hier nog steeds niks, als er morgenmiddag niks is, ga ik testen. Daarna gaan we het weekend naar mijn ouders en ik geloof niet dat ik kan wachten tot na het weekend! Tenzij de duivels er tussendoor komt natuurlijk.
Niemand? Ik heb veel ongikrampen gehad van het weekend en dinsdag en veel witverlies.....kan het dan toch nog zo zijn?
het kan wel...ik zou morgenvroeg testen als je datwilt...ochten urine is geconcentreerder dus...succes
Afina: Gefeliciteerd!!! Voor mij wordt het nu ook heel spannend. Ik durf bijna niet naar de wc omdat ik bang ben rood te zien..... Normaal heb ik behoorlijk wat last van ongi, maar nu alleen maar vage krampjes.... Durf niet te zeggen waar dat van komt. Manlief had vandaag biefstuk gebakken en voor de zekerheid die van mij al helemaal doorbakken lief he! (banner doet ineens raar, heb officieel vandaag NOD, nog niet overtijd) Groetjes, Aagje
dames ik ga slapen ik heb denk ik een griepje te pakken al de hele week verkouden en zowat geen stem en heb nu ook koorts dus hoop niet dat ik heel ziek wordt
hallo dames, voor diegene die zwanger zijn GEFELICITEERD! Ik had afgelopen dinsdag mijn NOD, woensdag ochtend 2 testen gedaan 1 van predictor,negatief,en die andere van clearblue ook negatief..ik snap het niet meer..ik heb al 2 weken ongi krampen, wat ik normaal alleen op de dagzelf heb dat ik ongi wordt.ben zondag maandag en dinsdag super misselijk geweest, ik heb verstopping, ben chagrijnig enz enz.ik heb een cycles van 23 dagen en ben langer als een half jaar geleden gestopt met de pil..en tot nu nog steeds niet ongi,terwijl ik wel de krampen heb.. wie kan mij helpen heeft iemand hier ervaring mee?HELP ik wil zo graag... liefs linda
Hoi, Ik had het de laatste keer ook heel veel ongi krampen, maar niet ongi.....op het laatst wel heeft 2 weken geduurd maar krampen kan natuurlijk ook iets anders betekenen......GOOD LUCK
hallo dames ben ik weer! weet iemand of je misselijk wordt door het HCG want ik ben zoals jullie gelezen hebben wel misselijk maar een negatieve test.. liefs
Hoi Nony, Balen als er een kans voorbij gaat zo he? Maar eh, klussen kan juist heel ontspannend zijn hoor. Misschien moet je m eens midden in de nacht verrassen? hihihi Liefs, Lientje
Hallo dames Ik ben gisteren ongi geworden maar heb geen last gehad van mijn buik was mooi helder rood bloed. Nu heb ik vanavond toch wel hele erge steken. Nog nooit gehad. Bij een rare beweging of bij mijn buik intrekken zeg maar gaat er een steek van mijn naval helelmaal naar onderen. Misschien wel niets te maken met nod maar ik voel me al weken niet goed en ben anders ongi als anders (denk niet dat ik zwanger ben hoor) maar wil graag weten of dit misschien bj het ontpillen kan horen ben in mei gestopt en ben sinds midden aug. bewust bezig.