Ik denk dat ook wel...ook al zit ik nog maar in ronde 4 maar mn mannetje is nou eenmaal wat ouder en heeft al jaren een liesbreuk... maar wil er niet meer naar het ziekenhuis. Ik weet ook niet of dat invloed kan hebben maar het zet je wel aan het denken... Trouwens ik weet niet meer wie mij op de lijst heeft verplaatst (nog bedankt) maar waarschijnlijk blijf ik toch op 25-10 met mn NOD. Temp was weer gestegen en lijkt erop dat ik nu mn ei krijg...dus gewoon hetzelfde als andere cyclus. Sorry dat ik zo lastig ben
Dames, bedankt voor de vlucht. Het was mij aangenaam, maar na 2 positieve testen en misselijkheid voor mij even geen heftig vervoer meer hoor! Dus gooi mij maar in het roze Veel succes allemaal! Liefs!
Passagierslijst voor het roze vliegtuig 01: Pipo1973 & Diana81 & Bianca24 & Racebabe & Eevitaa & Vlinder79 & Marieke15 & Zoe10 & Fientje26 & Mad & Muuske64 & Yvett 02: Jusi & Djam & Aleida & SheDevil & Silvana81 03: Azeb & Marrie28 & Sunnycloud & MarielleB & Blondie 04: Sann & Claire & marleentje26 & Mss Ace 05: Pluisje79 & Morgaantje & Coco & MissPuma & Hanna1974 & Pas getrouwd & PinkieWinkie & Rach84 & Lautje24 & Monique1983 & Krokus 06: Daantjuh & Daantje82 & Xanado83 & Miepie80 & Beastie & Nina1983 & Diva 07: Taliaa & Marieke74 & Zazaziezo & Droppie123 & Marjolein79 & Charlie01 & Sanoo & Nickyz & Tinus1979 08: Nikkie80 & Boogschutter78 & Maria79 & FreeWilly8 & Manny82 & Dimmel & Wies31& Ijsbeertje & Mariek 09:Yvetje1982 & Newstepinlife & Shraron & Barbeestenboel & April & linda78 & anno103 & Wiesje 10: Yuna28 & Tijgertje23 & Madeliefjuh & Afina80 & dayenne & roosje1201 11: Marieke21 & Stef & Fairy Tale & Mieke74 & Teunisje & Visjes & Enise 12: Julita & Snoozie & Tatty Teddy & Loesjuh & Aagje1 & Libra & Prismeis & Mayo1982 13: QueenBee & Heidi77 & Jessica83 & Zoe1976 & Shartje & Bimba & Wens3 14: Anouk1974 & Butterfly1 & Arianne22 15: Pendrag & Naomi33 & Hster 16: Steffel & Leentje79 & Anne79 & MenM & Marieke1610 17: Kirstenvf & Mamajanneke & Roos80 & Weethetwel & Arbo1978 18: Sablovesgeof & Diddl9 & Batchie & LadyZorra & Eimat 19: Roxanne & Lautjuh 20: Lola1982 & Serden & Bianca75 Cynthia26 & Sjarlottuh 21: Manon F & Yustin & Puzzycat24 & Essiee 22: Imafo & Trust1 & Go4baby & Maudi & Truus1980 & Nin0 & Ellenk & Natas1 & Nieuwbegin 23: Nikkijane & Lafemme & Dib & Claud27 & Sam8 & MupKUH 24: Jessy2403 & Sann & Therese 25: Kadetje & Noukie & YAYA1 & Meisje1988 & Marieke15 & Poeki 26: Tezz & SanneMart & Biancatje & Marrie28 & Roshi & Phemme & Lise 27: Niesje1980 & Zico & Dani86 & Kareltje 28: Shirbeuk & Susanbenjamins & Marin & Lientje10 & Rainstarrr & Sunnycloud & Daydreamy & Sjolie 29: MarielleB & Marina99 & Racebabe & Mss Ace & Diana81 30: Pipo1973 & Taby & Ijsbeertje 31: Visjes & Klavertje44 & Marieke74 & Vlinder79 & Aleida 182 passagiers voor de super snelle roze Airline. 61 Ongi.....13 Zwanger.... 10 Negatief......1 Twijfel.... 2 Onbekend.... 0 MK..... Testmarathon 1 Oktober: 1. Zoe10 ZWANGER!!! 2. Mad 3. Zico 4. Diana81 Testmarathon 4 Oktober (dierendag!) : 1. Marieke15 2. Eevitaa ZWANGER!!!! 3. Silvana81 4. Mss Ace 5. Coco ZWANGER!! 6. Morgaantje Testmarathon 10 Oktober (10-10) : 1. Yuna28 2. Newstepinlife 3. Roosje1201 Testmarathon 15 Oktober: 1. Pendrag 2. Shartje 3. Fl3xgirl ZWANGER!!! 4. Dayenne Testmarathon 20 Oktober: 1. Nony 2. Hster 3. Bianca75 4. sablovesgeof Testmarathon 25 Oktober: 1. Jessy2403 2. Noukie 3. Yustin Testmarathon 30 Oktober: 1. Susanbenjamins 2. Meisje1988 3. Lientje10 @ Mayo1982 je staat erbij. Heel veel succes! @ Therese, ook jij staat erbij. Zet hem op. @ Steffel: SUPER @ Apirl: GEFELICITEERD @ Lise, ik heb je verplaatst
steffel en april gefeliciteerd! lientje: bedank voor het duimen meid Heidi ik hoop dat je snel wat meer duidelijkheid krijgt. Lastig he....dat rustig afwachten tot je ongi wordt. ben je nog misselijk of is dat al weer een beetje weggetrokken. Hier nog steeds met vlagen misselijk maar gelukkig niet meer overgegeven. Wel last van mn darmen en wat krampen die daar vermoedelijk ook vandaan komen. Ik heb de hele tijd het gevoel vlinders in mn buik te hebben maar hihihihi dat zullen de zenuwen wel zijn. liefs
Steffel en April: GEFELICITEERD! Super! April, even je banner aanpassen. Er staat nu dat je 56 weken zwanger bent....
Whow wat een roze weer! Gefeliciteerd allemaal dames. Ik zit nogsteeds op de wachtbank, maar heb er geen positief gevoel over..Ik zou ook zo graag eens iets willen voelen...De innesteling zou a.s. Zaterdag ongeveer moeten zijn...
Hey meiden, Ik dacht, ik werk de lijst even bij: gewoon twee roze erbij! Echt helemaal super. Dames geniet er maar lekker van. Mijn eigen lijf speelt gekke spelletjes met me. woensdag dus duidelijk roze/bruin verlies. Klein beetje daarna niets meer. Ik dacht.. innestelling. Gisteravond ineens veel wit waterig slijm En werd vanochtend wakker met mega ongi krampen, die nu weer weg zijn... En dus eigenwijs geweest en een testje gedaan. Natuurlijk negatief, zit nog voor NOD. Ik snap niets meer van mijn lijf. Ik hoop maar dat het roze een innestelling was...
@steffel nogmaals gefeliciteerd! @april ook gefeliciteerd @hster zal blijven duimen voor je...duim duim (ps zou je mij in bovenstaande lijst nog weer even terug op 25-10 willen zetten met mn NOD...? Dank je)
Ja dat is ook zo. Vanochtend dus wel krampen maar nog geen bloed. Dus houden we moed... Heb trouwens ook behoorlijk pijnlijke (.)(.) dus wie weet. Ik ben gewoon zo ongeduldig! Die drie dagen die ik nog moet wachten lijken wel voorbij te kruipen. Ook wel grappig, hoe je aan het begin van een ronde heel stellig kan zijn: ik doe mee aan de marathon van de 20e, daarvoor ga ik niet testen. Dan weet ik tenminste zeker dat ik niet te vroeg ben... en nu zit ik toch op de 12 al met een negatieve test in mijn handen. Eigen schuld...
Ik zit nu 1 dag na nod...nog geen bloed...maar wel buik krampen...nog niet zo heel erg maar vrees dat mijn er nu toch echt aan zitten te komen Had woensdag al negatief getest maar dat kon natuurlijk ook te vroeg zijn. Mijn zus heeft bij haar zwangerschappen ook steeds negatief getest terwijl ze wel zwanger bleek te zijn dus ik had stiekem nog wel een beetje hoop....nu ook nog wel een klein beetje trouwens. We zullen het wel merken vandaag.....zucht!
Wil iemand mijn NOD op 26 oktober zetten? Ik sta nu bij 20 oktober, maar volgens mij zijn mijn vruchtbare dagen toch nu en dus weer later dan ik dacht! En wil iemand mij dan van de testmarathon bij 20 oktober weghalen? Alvast bedankt! X Lise
Steffel en April... Van harte gefeliciteerd! Super! Geniet er lekker van....! Hester: Vervelend he wanneer je niet weet waar je aan toe bent... Ik hoop voor je dat je test gewoon positief is over 3 dagen!
Gedaan. Ook voor jou dus niet zoveel duidelijkheid. Ik hoop dat je je vruchtbare dagen goed hebt kunnen benutten. Lastig hoor. Heb je getempt of niet? Ik heb gelukkig vandaag vrij en het hele weekend vol gepland met leuke dingen, dan zijn die drie dagen zo voorbij.
Steffel en April, gefeliciteerd meiden. Succes hoor! Ga maar snel naar de zwanger zijn pagina's.... Wij komen daar ook vast snel
Ja hester... dan gaat het lekker snel he? Ik moet nog even de herfstvakantie door die ook altijd snel gaan hier... en trouwens de door de weekse dagen ook wel.... Ik vind het altijd zo erg als je net zwanger bent... dan kruipt de tijd ook zo... Maar dat komt denk ik ook omdat ik in de MMM zit... Dan ben je eigenlijk gedurende de hele cyclus bezig... en als er dan een zwangerschap is niets meer... Maar goed... komt allemaal vanzelf goed Ik duim voor iedereen!
Zou nu mijn ei moeten hebben, maar volgens mij is die zondag al geweest... Zou dus weer een korte ronde zijn deze keer. Laat ik het maar gewoon afwachten... Duurt alleen zo ontzettend lang nog! Heb testen besteld van deze site en ik wil ze proberen, hihi!