WHOEI!! Steffel en april: Gefeliciteerd!!!! Echt super de puper! Hier nog altijd niks Geen ongi in zicht, geen klachtjes, gewoon helemaal niks Oei, mijn lichaam heeft nog 2 dagen Ff voor de duidelijkheid: als ik ma niet ongi/ zwanger ben ga ik naar de dok, ik heb afgelopen maandag nog getest: negatief, wanneer zal ik weer testen? Vandaag? morgen? of zondag? wat zouden jullie doen?
Ik zou er zondagmorgen nog een testje tegenaan gooien. Just to be sure.. Maar goed ik ben ook (zoals velen met mij geloof ik) een testfreak....
@Hster; bedankt voor het toevoegen! Heb niet getempt, dat heb ik trouwens nog nooit gedaan. Eerst maar zo proberen en anders over een paar maanden zien of tempen wat is Mijn cyclus is wat vreemd, de ene keer heel kort, de laatste keren behoorlijk lang! Dus meer klussen voor de zekerheid. En aangezien ik niet echt mijn eisprong voel is het helemaal lastig. Maar mijn NOD staat nu dus op 26 okt. Enige pluspunt is dat dat een vrije dag is, dus rustig testen als de ongi uitblijft
Steffel en April, van harte! Geniet ervan. Bij mij heeft de ongie vanmorgenvroeg doorgezet. Gisterenavond zagen mijn man en ik ineens dat mijn linkerborst veel kleiner is als de rechter. En de rechterborst vertoonde duidelijk zichtbare blauwe aderen, dus ik ging weer wat hopen. Maar helaas, niet dus... Flink buikpijn ook, dus maar weer een paracetamol genomen. De rest van de klachtjes zoals misselijkheid enzo, gooi ik dan maar op buikgriep, ben gewoon niet helemaal fit, dus denk echt dat 't zoiets is (geweest). Lieve allemaal, dankjulliewel voor het medeleven. Vond ik erg fijn. Zwangeren: nogmaals gefeli! Wachtenden: succes! Ik stap in de roze mercedes en ga met goede hoop de vijfde ronde in. Vind het natuurlijk wel jammer, maar weet nu iig waar ik aan toe ben. En uiteindelijk zijn we nog geen halfjaar bezig, dus we gaan er vanuit dat 't één van de komende maanden wel lukken zal. Greetz, FreeWilly
Heel slim om het gewoon nog een tijdje te proberen met lekker veel klussen! Ik heb het tempen zo lang mogelijk uitgesteld, eigenlijk pas na een jaar mee gestart en nu alleen op verzoek van de gyn weer begonnen. Doordat het elke ochtend moet kan je eigenlijk niet meer niet aan zwanger worden denken. Dus stel dat nog maar lekker uit. Wie weet is het gewoon snel raak!
Passagierslijst voor het roze vliegtuig 01: Pipo1973 & Diana81 & Bianca24 & Racebabe & Eevitaa & Vlinder79 & Marieke15 & Zoe10 & Fientje26 & Mad & Muuske64 & Yvett 02: Jusi & Djam & Aleida & SheDevil & Silvana81 03: Azeb & Marrie28 & Sunnycloud & MarielleB & Blondie 04: Sann & Claire & marleentje26 & Mss Ace 05: Pluisje79 & Morgaantje & Coco & MissPuma & Hanna1974 & Pas getrouwd & PinkieWinkie & Rach84 & Lautje24 & Monique1983 & Krokus 06: Daantjuh & Daantje82 & Xanado83 & Miepie80 & Beastie & Nina1983 & Diva 07: Taliaa & Marieke74 & Zazaziezo & Droppie123 & Marjolein79 & Charlie01 & Sanoo & Nickyz & Tinus1979 08: Nikkie80 & Boogschutter78 & Maria79 & FreeWilly8 & Manny82 & Dimmel & Wies31& Ijsbeertje & Mariek 09:Yvetje1982 & Newstepinlife & Shraron & Barbeestenboel & April & linda78 & anno103 & Wiesje 10: Yuna28 & Tijgertje23 & Madeliefjuh & Afina80 & dayenne & roosje1201 11: Marieke21 & Stef & Fairy Tale & Mieke74 & Teunisje & Visjes & Enise 12: Julita & Snoozie & Tatty Teddy & Loesjuh & Aagje1 & Libra & Prismeis & Mayo1982 13: QueenBee & Heidi77 & Jessica83 & Zoe1976 & Shartje & Bimba & Wens3 14: Anouk1974 & Butterfly1 & Arianne22 15: Pendrag & Naomi33 & Hster 16: Steffel & Leentje79 & Anne79 & MenM & Marieke1610 17: Kirstenvf & Mamajanneke & Roos80 & Weethetwel & Arbo1978 18: Sablovesgeof & Diddl9 & Batchie & LadyZorra & Eimat 19: Roxanne & Lautjuh 20: Lola1982 & Serden & Bianca75 Cynthia26 & Sjarlottuh 21: Manon F & Yustin & Puzzycat24 & Essiee 22: Imafo & Trust1 & Go4baby & Maudi & Truus1980 & Nin0 & Ellenk & Natas1 & Nieuwbegin 23: Nikkijane & Lafemme & Dib & Claud27 & Sam8 & MupKUH 24: Jessy2403 & Sann & Therese 25: Kadetje & Noukie & YAYA1 & Meisje1988 & Marieke15 & Poeki 26: Tezz & SanneMart & Biancatje & Marrie28 & Roshi & Phemme & Lise 27: Niesje1980 & Zico & Dani86 & Kareltje 28: Shirbeuk & Susanbenjamins & Marin & Lientje10 & Rainstarrr & Sunnycloud & Daydreamy & Sjolie 29: MarielleB & Marina99 & Racebabe & Mss Ace & Diana81 30: Pipo1973 & Taby & Ijsbeertje 31: Visjes & Klavertje44 & Marieke74 & Vlinder79 & Aleida 182 passagiers voor de super snelle roze Airline. 62 Ongi.....13 Zwanger.... 9 Negatief......1 Twijfel.... 2 Onbekend.... 0 MK..... Testmarathon 1 Oktober: 1. Zoe10 ZWANGER!!! 2. Mad 3. Zico 4. Diana81 Testmarathon 4 Oktober (dierendag!) : 1. Marieke15 2. Eevitaa ZWANGER!!!! 3. Silvana81 4. Mss Ace 5. Coco ZWANGER!! 6. Morgaantje Testmarathon 10 Oktober (10-10) : 1. Yuna28 2. Newstepinlife 3. Roosje1201 Testmarathon 15 Oktober: 1. Pendrag 2. Shartje 3. Fl3xgirl ZWANGER!!! 4. Dayenne Testmarathon 20 Oktober: 1. Nony 2. Hster 3. Bianca75 4. sablovesgeof Testmarathon 25 Oktober: 1. Jessy2403 2. Noukie 3. Yustin Testmarathon 30 Oktober: 1. Susanbenjamins 2. Meisje1988 3. Lientje10 @ freeWilly8: Wat balen zeg. Op naar de volgende ronde, weel plezier in de mercedes! En zoals je zegt, het is nog vroeg volgende ronde is het vast raak.
ellenk; ja zondagochtend is t beste... Maar ben er eigenlijk best een beetje mee bezig Hoewel ik weet eigenlijk niet zwanger te kunnen zijn. Maar toch, heb nu toch wel al ruim 2 weken steeds ongipijntje, en pijntjes in mn onderbuik, zicht hoe kun je jezelf gek maken zeg... dommedoos dat ik ben He freewilly, balen succes in de raceauto, ik hoop dat je ik snel mag volgen! (klinkt gek, maar is wel zo) Ga maar lekker aan de chocolade en laat manlief extra lief zijn
hai meiden, ik MOET het even kwijt, haha. Ik ga 25 oktober naar tarzan, heb er kei zin in gister geprobeerd: geen kaartjes. Vandaag weer gekeken, wel kaartjes; 1e rang heb er zin in, lekker wat anders aan mn hoofdje
Hoi Talia... Ik zie dat je een week overtijd bent... Normaal gezien is dat een veilige marge om te testen hoor... Als ik jou was zou ik gewoon morgenvroeg met ochtendurine testen (die is altijd wat geconcentreerder). Als die test negatief is en je bent maandag nog niet ongi, zal hij/zij waarschijnlijk nog een test doen... of je doorsturen naar het lab om je bloed te laten prikken.. Je HcG zit nl. eerst in je bloed en daarna in je urine. Op het moment dat de bloedtest dan uitwijst dat je niet zwanger bent... is dat ook zo... Dan zal je waarschijnlijk een echo krijgen om te zien wat er dan wel aan de hand is... Zou een cyste kunnen zijn bijvoorbeeld... En die moet dan eerst weg... Is er een mogelijkheid dat je een kuurtje Provera krijgt om je cyclus weer aan de gang te krijgen... Maaaaaaaaaaaaaaar voordat ik je nu helemaal het hoofd op hobbel maak... want dat is niet mijn bedoeling... Eerst even testen nog... Als je trouwens naar de huisarts gaat en hij/zij biedt geen bloedtest aan, kan je er ook naar vragen he Succes en ik duim voor je dat je zwanger bent!
Heel goed meis.... Lekker voor de tijd uit eten of er na nog een drankje doen. Hoofdje leeg en een paar uur ongegeneerd genieten!
@ therese: dank je voor je reactie. Maar zie mij banner: ik heb al primulut gehad, werd toen eindelijk weer "echt" ongi, nu in deze cyclus alweer 7 dagen overtijd, (zit nu op dag 45)en heb maandag al neg getest. Nu dus maandag weer naar de dok. Ik zal idd ook om een bloedtest vragen maar hij heeft al gezegd dat als ik niet gewoon ongi ben geworden ik een echo ga krijgen maar goed, dan weet ik wel meer. Ik denk dat ik toch vanmiddag maar "even" ga testen.. maak mezelf nu alleen maar heel erg gek liefss
ah ellenk... wat een lieve reactie, dat ben ik ook echt van plan. ga met mn vriendin, echt een meidendagje eerst lekker shoppen, dan lekker eten, musical en nog een drankje idd! heb er zin innnnnnnn
Tarzan is zoooooooooooooo leuk! Ik ben ook geweest en zou er zo weer heen willen. Nu hier flink aan het klussen geslagen. Ik moet er 2 weken flink tegenaan maar sla weleens over. Moet geen verplichting worden, wil wel zin hebben zeg maar. Dat is voor mij meestal geen punt maar als ik moe ben....pfffff. Zwangeren: super gefelciteerd. Red devil lady's: op naar de volgende ronde; balen! En alle wachtenden: succes!
blij te horen dat tarzan leuk is ik heb er echt zin in.. Ik zit nu lekker koekies in thee te soppen, heel slecht, maar heb echt vreetzin... (wil nog 3,5 kilo afvallen) pffft, slecht bezig.. Heb btw besloten morgenochtend weer te testen, dalijk ff een testje kopen. liefss
@april en steffel gefeliciteerd! super zeg... meiden die ongesteld zijn geworden balen zeg! hier nog rustig op de wachtbank...ik ga me deze maand niet gek laten maken door alle pijntjes en veranderingen die ik voel in mijn lichaam pfff lastig hoor
heeej dames had ff een vraagje had vandaag lichte steken bij mijn linker lies ben nog steeds niet ongi negatest nog steeds troebele urine nog steeds last van boobs vandaag weer klein beetje ongi krampen nu al weer voorbij kan het ook zijn dat mijn ei veeeeeel later was zeg maar en dat ik byvoorbeeld vant weekend nog maar eens moet testen liefs mij
hoihoi ik mag rood...Alweer .........Maar nu heb ik wel weer is een keer een normale menstruatie.....Dat was afgelopen keren niet zo.... Dus ik denk dat de pil bij mij nog niet uitgewerkt was..... gr heidi
@Taliaa: wat zou het tof zijn als je toch posi test! @Heidi77: jammer meid. Ik had zo voor je gehoopt! Kom je ook gezellig in de Ferrari? Hopelijk wij allebei posi in de volgende ronde!