NOD Oktober 2007

Discussie in 'NOD forum' gestart door Beastie, 24 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. naomi33

naomi33 Bekend lid

18 aug 2006
    835
    0
    0
    tuinbouw
    emmen
    hoi

hier al buikpijn hoofdpijn dus zal el niet zo lang meer duren
    dat de ongi komt :(
    gisteren al wat bruin verlies :evil:

2. joss81

joss81 Fanatiek lid

18 mei 2007
    1.153
    0
    0
    zwolle
    Wat kloten he meiden om weeeer ongi te worden!?
    Waar blijven al die extra zwangeren van deze maand?

Hier nog niets, maar wel vreselijk raar weeig gevoel in de maag vanmiddag, was er gewoon beroerd van.....nu last van brandend maagzuur....maak ik mezelf gek? Morgen toch maar ff testen denk ik.

3. Opening

Opening Niet meer actief

steffel en april heel erg gefeliciteerd en geniet ervan

gelukkig voel ik me alweer wat beter alleen ik wordt erg moe van dat hoesten

4. serden

serden Actief lid

31 mei 2007
    233
    0
    0
  5. serden

serden Actief lid

31 mei 2007
    233
    0
    0
    zwangere dames gefeliciteerd!

6. Nikkie80

Nikkie80 Fanatiek lid

9 aug 2007
    2.252
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Steffel en April gefeliciteerd meiden!

Heb vanochtend een test gedaan, negaief (CB digi). Ik voel me echt zo ontzettend kl*te! Maar ik heb nog steeds wit verlies, last van krampjes, misselijk, pijnlijke borsten....
    Ben nu dus al 4 dagen overtijd!
    Zijn andere tsten gevoeliger dan die van CB digi? Heb mijn mannetje gevraagd of een andere test te halen bij de Etos.....ik wil het niet geloven nl....
    Ik heb niet het idee elk moment ongi te worden....

Morgenvroeg of zondagochtend ga ik opnieuw testen...maar dan van een ander merk.
    Hebben ze sensitest of matcare bij de Etos?

7. claud27

claud27 Actief lid

13 aug 2007
    129
    0
    0
    zwangere dames van harte gefeliciteerd en nu lekker genieten :D
    dames die ongesteld zijn geworden echt balen veel succes in de volgende ronde.
    voor alle wachtende veel succes wij zitten ook op de wachtbank [-o<

liefs claudia

8. Mieke74

Mieke74 Actief lid

30 jun 2007
    298
    0
    0
    Steffel en April gefeliciteerd, te gek!

Hier hebben de :evil: :evil: zich inmiddels laten zien...zet mij dus maar in het rood :cry:
    Eens zal het een keer raak zijn.....toch? [-o<

9. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Hier ook ongi, kreeg ineens buikpijn en trok helemaal mijn been in en ineens bak bloed. Was net iemand aan het inwerken :(

Op naar november!

10. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Oja ik had de laatste erg veel pijn in mijn borsten, net alsof ze bont en blauw waren, nu nog steeds.
    Maar ook dit hoeft blijkbaar niks te betekenen.

11. Visjes

Visjes Bekend lid

2 jan 2007
    592
    0
    0
    Hi meiden,

Ik ga morgenochtend testen als m'n temp hoog blijft... zo spannend! Doen er meer mee?

X Visjes

12. noukie

noukie Bekend lid

31 jan 2007
    891
    0
    0
    spannend visjes ;)
    nee ikke mag nog lang niet testen....
    balen meiden die ongesteldheid!

13. Shartje

Shartje Actief lid

1 jul 2007
    483
    0
    0
    Heidi, FreeWilly, naomi, nikkie, mieke, loesjuh:
    Dikke knuffel meiden !

x

14. mayke1980

mayke1980 Fanatiek lid

15 apr 2007
    1.017
    0
    0
    Docent wiskunde vmbo
    Nijmegen
    Probeer de testen van de apotheek eigenmerk eens. deze gaven bij mij allemala positief terwij de CB en etos uitbleven....
    Iedereen succes.
    Mayke

15. Gezond

Gezond Niet meer actief

Taliaa: Heee meis... volgens mij had ik ook gereageerd op een berichtje die vandaag binnengekomen is van je.. maar maakt niet uit:)
    Het is toch verstandig om in combinatie met de echo toch ook even een bloedtest te laten doen. Hier kunnen ze dan ook de andere hormonen even in bepalen....
    Ik duim voor je dat ie positief zal zijn morgenvroeg! ;)

Noukie: Heel verstandig om je niet gek te laten maken! Ik hoop dat het je gaat lukken... Sterkte van mij in ieder geval! ;)

Heidi77: Sprak je vandaag al bij school... maar meid wat balen dat het weer niet raak is...! Je doet er wel wat nuchter onder... maar tis balen toch!?
    Ik duim voor je dat het snel raak mag zijn!
    En als er wat is... of je wilt iets weten... Je weet me te vinden he? ;)

MenM: Balen dat deze ronde voor jou ook niet raak is geweest... Getsie wat een ellende dat zwanger worden...!

Roosje: Ik zou zeker over een aantal dagen nog eens testen... Dat je een week overtijd bent zeg maar. Dat is trouwens ook de periode waarvan de gynaecologen ook zeggen om te gaan testen... Vanaf dan is ie betrouwbaar.
    In het bloed is het na een dag of 3 overtijd betrouwbaar en bij urine een dag of 7.

Sterkte allemaal!

16. Gezond

Gezond Niet meer actief

Ik zie dat ik nu een heleboel dames ben vergeten... zoveel dat ik even de namen niet meer weet ;)

Alle dames die ongi geworden zijn... Balen! Heel veel sterkte en op naar de volgende ronde! Mijn duimen draaien alvast!

17. Gezond

Gezond Niet meer actief

Voor wat mezelf betreft:

Ik ben afgelopen dinsdag op de verjaardag van de gynaecoloog geinsemineerd... En ik geloof niet in toeval.. maar wat wil nu... Als ik zwanger zou zijn ben ik op mijn eigen verjaardag uitgerekend ;)

Maar goed... ik heb nu al pijnlijke borsten... Nu weet ik wel dat dat niets zegt! En ook ben ik heeeeel gevoelig van onder en heb steeds een vage buikpijn... Kweet het wel... tzegt allemaal niks... maar toch.. Je voelt het wel he...

En ik moet nog 11 dagen voor ik kan testen... zucht

18. noukie

noukie Bekend lid

31 jan 2007
    891
    0
    0
    oh therese jij moet ook nog zo lang wachten...jij ook sterkte! en het is best lastig he om niet van alles te voelen enzo!
    knuf noukie

19. Ellenk

Ellenk VIP lid

Ik moet ook nog zo lang ;)
    Pff. Ik verbeeld me nu ook las te krijgen van mijn borsten en ik heb ook weer giga afscheiding. Dat had ik toen ik zwanger was ook heel erg. Ik kan me nu niet meer herinneren of ik dat in deze periode van mijn cyclus normaal ook altijd had. Tzal wel

20. bapsie

bapsie Niet meer actief

moet ook nog zoo lang...
    hoop dat mn cyclus weer wat normaal word want vind 35 dagen wel lang...

moet alleen niet kijken in vergelijking met andere dames maar baal toch beetje...

Deel Deze Pagina