Balen Nadine! Hopelijk heb je meer geluk in de volgende ronde. Blijf je nog net in het vliegtuig of ga je door naar de motor?
Balen! Steeds meer rode namen... Ik had gisteravond een beetje bruinige vloei, zo begint het bij mij altijd. Ik kijk het nog even aan maar verwacht dat ik vandaag ook op rood kom... Sterkte voor alle meiden die op rood staan en alle zwangere meiden GEFELICTEERD! Wat moet dat een heerlijk gevoel zijn! Ik wil ook! Ik wil ook! Niet dat ik mag klagen met mijn tweede ronde! Respect voor alle meiden die er al veel langer mee bezig zijn!
PASSAGIERSLIJST NOD OKTOBER 1: Limmeke & Marientje & xgabyx & jesenmo & Makey & Celinaaa & Nikky1 & Nicole & illydv & Niki & Maartje S 2: Demi26 & Joyce84 & Juuls & Rupsje11 3: JedidJah & Debsje1977 & saar24 & maybe & Alies05 4: Fio & Jutte & black daliya & Nadine29 & UK2008 & elke1976 & Marb & monica076 & usMommy & Rootje79 & suusje1987, Friezin 5: Trutje & Saskia1982 & Alice & cjpt & KwiePark & LadyAnn & Love Child & Pioen & gyino & Brotherhood & Lilith 6: Moosje25 & Giegel & Sammie88 & daantje27 & Michelle04 & droppie & frownupsidedown & Vermanen & Loes79 7: Nynke1980 & Vanillivi & Naiobi & Natjes & Merels 8: Melanina & loulou79 & Lonny & Alexandra2008 & Jolan25 & Dragonfly & Michelle04 & Gaby 9: Sanne & Lieseleentje & berenbotje & MiaMel & Suzie80 & Shaar & ilona77 10: Miepke & BrusjeVoorLynn & Lisannemiek & Sylverone & Aaliyah86 & sam1986 11: Natasja74 & Jessy1983 & Debbedebs & Muis82 & Ellen27 & Tessa8 & Mercedes 12: FreeWilly8 & Kleintjekees & daisy28 13: Lien84 & Shyness & Nrg50 14: Daiquiri & mamavan1 & Katjak79 & Curly79 & annie1979 & Toetje & Calani 15: IreneH & Hanneke78 & MyPrecious & Lenos & Spriet & Puzzcat24& tamtam78 & dinkelman 16: Bowen & Senna04 & WyckydClausy & Suusje23 & Jammie 17: Pearl29 & Minnie22 & Moontje & miranke & Milla Rose & Mystiklady & redirose 18: Zwangerworden & Emme & beebie82 & wendyvanliemde & Pally24 & Klingel & kimmetjuh1981 & Stier11 19: Alexia R & veronika & Jamilla 22 & Sterre82 20: Milolove & Naliey & Milkhd & Sylvana81 21: SuuuS & Alies05 & Simmer 22: Saskia28 & Kaatje80 & IlonaHokkeling & Spirit70 & Ellenk 23: Smallville 24: Robin77 & Miekiepluis& Sannie82 25: Zinah & Marty & ikje80 & Dreamer83 & hanna1974 26: mama van Tessa & Dreamer1971 & Bia74 & Bootsy & jeanine1982 & usMommy 27: winnie pooh & nikky1 28: cin1979 & Afrola & Rootje79 29: Silverone & 00Wendie00 30: miracles & Bos 31: zuurtje & Girl84 & jesenmo & yolandabenny & Giegel TESTMARATHON 1 oktober: -Celinaaa 2 oktober: - Rupsje11 4 oktoberwerelddierendag!!!) - Jutte - Marb - Debsje1977 5 oktober: -Lilith -frownupsidedown -Moosje25 6 oktober: - Mystic Sun (uitslag HCG bloedonderzoek huisarts) 7 oktober: - Naiobi - Friezin - Vermanen 8 oktober: - Suzie 80 (1 dag voor mijn NOD, maar dan ben ik vrij) 9 oktober: - berenbotje - MiaMel - LieseLeentje 10 oktober - gyino - sylverone - Tessa8 14 oktober: - black daliya - Calani 15 oktober: - Hanneke78 - BrusjeVoorLynn - Spriet - Puzzcat24 18 oktober: - Lenos 26 oktober - mama van Tessa 166 passagiers voor de roze jet!! 10 Zwanger, 14 Ongesteld, 5 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 1 Cyclus van slag Om de lijst te veranderen: klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.[/*:m:1k9wmztm] Vul je informatie in.[/*:m:1k9wmztm] Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [IMG ]http://i294.photobucket.com/albums/mm87/JedidJahtje/DSC03788.jpg[/ IMG][/*:m:1k9wmztm] En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen [/*:m:1k9wmztm] Mezelf ook op rood gezet.
Goedemorgen! Bij degene waar bij de op bezoek gekomen zijn: balen en heel veel succes in de volgende ronde Hier nog steeds geen gezien. Gelukkig: geen bloed.. geeft moed. Ik ben wel bang dat ze steeds gearriveerd zijn. Elke keer loop ik naar de wc om te kijken (maar het is dan afscheiding..veel last van). Ik heb af en toe gemene steken in mijn buik. Daarnaast heb ik soms buikpijn wat even later weer afzakt (gelukkig). Gisteren getest en ik zag (nu nog trouwens, ga hem steeds bekijken), dat er een hele vage streep stond. Mijn man was het niet zo met mij eens. Ik heb zin om nog eens te testen, maar........mijn testen zijn op :x . Als ik morgen nog niet ongi ben, ga ik een sprintje trekken naar de drogist om een test te kopen (iemand nog tips voor een goede test) O het wachten duurt lang, lang lang. Iedereen op het wachtbankje: succes met wachten. Groeten Friezin
Ja echt balen voor de gene die op rood staan. Het ging zo goed de eerste paar dagen met dat roze. ik wil ook zo graag op roze! Maar wie niet hier. over een paar daagies ga ik weer testen. En meiden die op rood staan, veel succes met de volgende ronde! Meiden die gaan testen THINK PINK! En meiden die op het wachtbankje zitten, ik weet dat het lang duurt. Heel veel succes!
Hoi Friezin Als je een goede test wilt hebben met een duidelijke en snelle uitslag zou ik de clear blue nemen. Bij mijn 1e had ik die gebruikt, ik plaste erover, ik had dat ding nog vast en het was erg duidelijk dat ik zwanger was. knuffss
Hoi Lonny, dan moet ik die maar hebben. Ik wil natuurlijk snel duidelijkheid. Bedankt voor de tip Groeten Friezin
Thnx meiden voor de steun ... kan ik wel gebruiken ben best wel aan het balen maar gelukkig me vriend blijft er nuchter onder Nou en ik wil jullie niet zien he er is helaas(gelukkig) niet veel plek op de motor dusssssssssss allemaal ROZEEEE Ohja goedemorgen trouwens en een fijne Zondag toegewenst (ondanks het vieze weer)
Nadine, kwiepark en Elke balen dat de zijn gekomen! Het is voor iedereen een flinke teleurstelling als dit gebeurd maar ik wil vooral Elke een extra dikke knuffel geven, ik weet wat voor moeilijke periode ze achter de rug heeft en daar nog steeds middenin zit en ze wil zo graag een broertje of zusje voor haar Charlotte die helaas niet bij haar mocht blijven.
Ik kom even spieken hier en wat een zwangeren al! Allemaal van harte gefeliciteerd en geniet ervan Voor degene op het wachtbankje en degene die voor de volgende ronde gaan veel sterkte, ik hoop dat het voor jullie al raak is of snel mag zijn! Liefs caro
thnx meid Nou ja, de krampen zijn er, maar net als Friezin alleen afscheiding/slijm, geen rood te bekennen. Maar ja, volgens mij banner moet ik nog een dag afwachten. Vanmorgen weer een test gedaan, maar zelfs de controlestreep werd niet volledig rood, dus een misser....de ovulatietest die ik toen maar even gebruikte gaf een hele lichte tweede streep, dus ook al geen overtuiging daar....zucht.... Denk dat er vandaag wel 's komen, ik wacht dus even af, anders morgen maar eens een cb halen... Zie dat er nu meer rood dan roze zijn, jammer zeg, het ging zo goed! Kom op, meer roze in het vliegtuig! Nadine, balen zeg... Pioen, natuurlijk ben je jaloers, heel normaal! Black Daliya, kan me voorstellen dat je het niet weg kunt halen, dat gevoel van zwanger zijn....zucht......wat is dat mooi! Hoop dat het snel weer raak is voor je! Nou en de rest de groetjes, ik ga ff dvd'tje kijken en onze dochter bezig houden en slipstaren.................
Hoi Jutte, nou ik hoop dat die domme gewoon bij jou wegblijven en je binnenkort een positieve zwangerschapstest hebt. Succes ermee Groeten Friezin
*pinkt traantje weg* Dank je Spirit70! Hopelijk heb jij meer geluk deze maand en krijgt jullie Nick* gauw een brusje! X
Verdorie ff niet gespiekt en meteen heel veel rood. Dat is niet de afspraak meiden Verwen jezelf maar ff lekker. Ik duim voor iedereen waarvoor het spannend is.. Laterrrrrrrr
Ik heb ondertussen geen goed gevoel meer. Dit komt omdat ik best wel veel buikpijn heb momenteel. De wc wordt druk bezocht om te checken of de gearriveerd zijn. Tot nu toe nog niet. Pffff Bij mijn eerste bevalling heb ik een knip gehad. Het litteken gaat meestal zeer doen als ik ongi wordt. Meestal al een aantal dagen voor die tijd. Tot nu toe heb ik mijn litteken nog niet gevoelt. Misschien toch een postief teken. Groeten Friezin
Zoals de meeste ben ik ook ervaringsdeskundige geworden op het gebied van testen. Die bij mij het eerst en het meest duidelijk positief resultaat gaven, waren de cassetes van het kruidvat die 2 voor 5 euro en die kun je ook bestellen bij sensi test.
NADINE! ECHT BALEN....vind het rot voor je......HEEEEEELLL VEEEEELLL succes de volgende ronde...ik duim voor je.....