Thnx ik was echt zo aan het balen gister maar ja nieuwe ronde nieuwe kansen zullen we maar zeggen wordt alleen gek van me cyclus hij verandert steeds dus ik ben bijna verplicht de ovutesten te gebruiken hoewel ik dat liever niet doe want krijg je meteen het gevoel van Oei NU MOET ik en mijn vriend kan helaas niet zo goed tegen de druk als het MOET. Maarja laten we hopen dat zuurtjes pendel uitkomet en ik zwanger raak in oktober en begin november een mooie positeive test in handen heb En ik wens jou heel veel geluk en geniet ervan meid
Ik begrijp het wel, ik heb het zelfde met mijn vriend gehad, nog bijna ruzie gekregen vanwege de ovu testen. Dus wij hebben afgesproken dat ik ze gebruik maar hem er niet over bijpraat. Zo weet ik wanneer het is en hij weet niet beter dan dat het altijd is zoals het was. Al had ik net besloten om te stoppen met die ovu testen het is toch een soort van verslaving net als de zwangerschapstesten. Maar dat hoeft gelukkig niet meer. Tenzij dus de vlokkentest verkeerd uitvalt. maar goed. Nu eerst maar even proberen te genieten.
Hoi meiden, Weer even bijgelezen. Kwiepark: jammer dat je op rood bent. Veel succes in de volgende ronde!
Meiden wat een rood vandaag! Echt onwijs balen... In elk geval heel veel succes in de volgende ronde! Enne, waar blijft dat roze vandaag?
Hey dames! Hoe is het hier? Zie een paar erbij,maar we houden toch frisse moed? Het kan nog alle kanten op! Hier waar we wonen staat de weg blank en denk dat het op meer plekken zo is Maar mijn vriend heeft met zijn camera op pas geweest en belde SBS6 Ze willen misschien zijn beelden gebruiken! Heel spannend! Oeh ze bellen net... Word vervolgt...
en ik had mijn hub deze maand aan multivitamines gezet van solgar...of dit meegeholpen heeft? Geen idee...
Jammer dat er veel meiden op rood staan! Mijn temp blijft nog rustig laag en daar baal ik wel van. Betekend dus ook nog geen ei. Nou ja, rustig afwachten dan maar.
Ik zei ook al tegen mijn vriend ik vertel je niet wanneer me ovutest posi ist zegt hij nou ik weet zelf ook wel ongeveer wanner je ei is =\- 2 weken vanaf nu tja hahahaha
ow haha zie dat ik mn ei vandaag heb hebben om de dag geklust tot nu toe behalve gisteren zal je net zien dat ie toen geweest is
Ik ben 5 dagen overtijd en nog steeds een nega test en geen ongi te bekennen! Ik weet bijna 100% zeker dan ik mijn eisprong heb gevoeld, dan moet je toch 2 weken later ongi worden? Als je later ongi wordt, is je ei toch ook later geweest? Misschien is mijn lichaam nog wel van slag door de pil. Dit is pas ronde 2, maar ik ben nog nooit overtijd geweest. Ik wacht nog tot woensdag, dan ben ik een week overtijd, dan test ik nog maar een keer...zucht. Heeft iemand dit ook weleens gehad?
Jeetje, ik heb een paar dagen niet gekeken en meteen heel veel rode namen erbij! Balen! Hopelijk komen er ook nog een paar roze bij...
spannend rupsje ik weet niet precies of je precies 2 weken na je eisprong je ongi moet krijgen heb ook wel eens gehoord dat je hem laat in je cyclus kan hebben en dat je toch een regelmatige cyclus hebt maar of dit waar is weet ik niet hoor succes met afwachten phoe ik zou echt gek worden knuf
Nou ik word ook gek vanmorgen negatief getest en nog geen ongi te bekennen, heb wel pas op dag 19 mijn ei gehad, nu is het dag 29. Dan is het natuurlijk mogelijk om nog niet positief te testen. Denk ik.. Haha. Hmmm...weet iemand hier een antwoord op? Ja ik weet dat er niks anders op zit dan wachten maar t is best frustrerend Fijne dag allemaal
hallo, ik ben nieuw hier en wil graag zo af en toe eens meepraten over de spannende dagen tot de nod en alle gevoelens die daarbij horen.
PASSAGIERSLIJST NOD OKTOBER 1: Limmeke & Marientje & xgabyx & jesenmo & Makey & Celinaaa & Nikky1 & Nicole & illydv & Niki & Maartje S 2: Demi26 & Joyce84 & Juuls & Rupsje11 3: JedidJah & Debsje1977 & saar24 & maybe & Alies05 4: Fio & Jutte & black daliya & Nadine29 & UK2008 & elke1976 & Marb & monica076 & usMommy & Rootje79 & suusje1987, Friezin 5: Trutje & Saskia1982 & Alice & cjpt & KwiePark & LadyAnn & Love Child & Pioen & gyino & Brotherhood & Lilith 6: Moosje25 & Giegel & Sammie88 & daantje27 & Michelle04 & droppie & frownupsidedown & Vermanen & Loes79 7: Nynke1980 & Vanillivi & Naiobi & Natjes & Merels 8: Melanina & loulou79 & Lonny & Alexandra2008 & Jolan25 & Dragonfly & Michelle04 & Gaby 9: Sanne & Lieseleentje & berenbotje & MiaMel & Suzie80 & Shaar & ilona77 10: Miepke & BrusjeVoorLynn & Lisannemiek & Sylverone & Aaliyah86 & sam1986 11: Natasja74 & Jessy1983 & Debbedebs & Muis82 & Ellen27 & Tessa8 & Mercedes 12: FreeWilly8 & Kleintjekees & daisy28 13: Lien84 & Shyness & Nrg50 14: Daiquiri & mamavan1 & Katjak79 & Curly79 & annie1979 & Toetje & Calani 15: IreneH & Hanneke78 & MyPrecious & Lenos & Spriet & Puzzcat24& tamtam78 & dinkelman 16: Bowen & Senna04 & WyckydClausy & Suusje23 & Jammie 17: Pearl29 & Minnie22 & Moontje & miranke & Milla Rose & Mystiklady & redirose 18: Zwangerworden & Emme & beebie82 & wendyvanliemde & Pally24 & Klingel & kimmetjuh1981 & Stier11 19: Alexia R & veronika & Jamilla 22 & Sterre82 20: Milolove & Naliey & Milkhd & Sylvana81 21: SuuuS & Alies05 & Simmer 22: Saskia28 & Kaatje80 & IlonaHokkeling & Spirit70 & Ellenk 23: Smallville 24: Robin77 & Miekiepluis& Sannie82 25: Zinah & Marty & ikje80 & Dreamer83 & hanna1974 26: mama van Tessa & Dreamer1971 & Bia74 & Bootsy & jeanine1982 & usMommy 27: winnie pooh & nikky1 28: cin1979 & Afrola & Rootje79 29: Silverone & 00Wendie00 30: miracles & Bos 31: zuurtje & Girl84 & jesenmo & yolandabenny & Giegel TESTMARATHON 1 oktober: -Celinaaa 2 oktober: - Rupsje11 4 oktoberwerelddierendag!!!) - Jutte - Marb - Debsje1977 5 oktober: -Lilith -frownupsidedown -Moosje25 6 oktober: - Mystic Sun (uitslag HCG bloedonderzoek huisarts) 7 oktober: - Naiobi - Friezin - Vermanen 8 oktober: - Suzie 80 (1 dag voor mijn NOD, maar dan ben ik vrij) 9 oktober: - berenbotje - MiaMel - LieseLeentje 10 oktober - gyino - sylverone - Tessa8 14 oktober: - black daliya - Calani 15 oktober: - Hanneke78 - BrusjeVoorLynn - Spriet - Puzzcat24 18 oktober: - Lenos 26 oktober - mama van Tessa 166 passagiers voor de roze jet!! 10 Zwanger, 14 Ongesteld, 5 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 1 Cyclus van slag Om de lijst te veranderen: klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.[/*:m:3q59psmi] Vul je informatie in.[/*:m:3q59psmi] Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [IMG ]http://i294.photobucket.com/albums/mm87/JedidJahtje/DSC03788.jpg[/ IMG][/*:m:3q59psmi] En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen [/*:m:3q59psmi]
Lijst geupdate... Tot december dames (maar liever niet in het NOD-topic )! November gaat voor ons niets worden ivm een ongelukkig qua datum vallende zakenreis van mijn vriend.