Hallo allemaal, Allereerst: Brotherhood van harte gefeliciteerd! Mystic Sun, wat spannend zeg. Ik zal voor je meeduimen dat de uitslag positief zal zijn. Sanne, voor jou ook spannend dan. Ik hoop dat je dadelijk een duidelijke positieve test hebt. Friezin, hoe lang na het testen ontstond het 2de streepje? Ze zeggen namelijk dat als je langer dan 15 minuten wacht het ook een opdroogstreepje kan zijn. Als het streepje echter meteen ontstaat is het volgens mij zeker dat je zwanger bent ook al is de streep nog zo vaag, duimen dus. Pioen, een beetje jaloezie is volgens mij wel normaal hoor. Iedereen wil graag die positieve test in handen hebben, maar dat betekend niet dat je niet blij kunt zijn voor een ander. Verder kun je inderdaad ook pas laat positief testen, zeker als je ei laat is geweest. Er zijn zelfs vrouwen die pas bij 3 weken overtijd positief testen, maar dat komt natuurlijk minder voor. Hier verder geen nieuwe dingen. Het is ook nog wel vroeg, maar spannend is het wel. Als ik deze maand zwanger ben is ons kindje tijdens onze huwelijksreis verwekt, vind ik toch wel speciaal Ik hoop het zo, maar ja, wie niet he. Groetjes Toetje
ja hoor ook uit limburg. ik moet bekennen dat meedoen op een forum helemaal nieuw is en ik geen wiz-kid ben. dus mogelijk af en toe wat hulp nodig hahaha!
Owww, das geen probleem hoor, daar hebben meerdere meiden last van en als je hulp nodig hebt, je hoeft t maar te vragen, er staan genoeg hulptroepen klaar om je te helpen! Pas gestopt met de pil of toch al langer bezig voor een kindje? En wat is je NOD? Als je die doorgeeft, kan je op de lijst!
@miracles ben aan het hopen op een eerste kindje. Ben gestopt met de pil begin juni (na 16 jaar). Had 1e cyclus 60 dgn en de tweede 33 dagen. Heb met ovutesten en temp. mijn ei geloof ik gevonden en wellicht ook nog goed "geklust" dus tel ik daar maar 14 dagen bij op en kom ik uit op 17 okt. Wordt inmiddels gek van mezelf maar wil het ook nog allemaal niet aan vrienden of familie melden.
@Djaar, spannend! Dan is t weer aftellen tot de NOD, zal je ff op de lijst zetten. Wij zijn ook bezig voor ons eerste beebje, inmiddels 8 maanden nu! Is ook niet altijd even makkelijk, ben net weer ongi geweest, dus we gaan weer voor een nieuwe ronde!
PASSAGIERSLIJST NOD OKTOBER 1: Limmeke & Marientje & xgabyx & jesenmo & Makey & Celinaaa & Nikky1 & Nicole & illydv & Niki & Maartje S 2: Demi26 & Joyce84 & Juuls & Rupsje11 3: JedidJah & Debsje1977 & saar24 & maybe & Alies05 4: Fio & Jutte & black daliya & Nadine29 & UK2008 & elke1976 & Marb & monica076 & usMommy & Rootje79 & suusje1987, Friezin 5: Trutje & Saskia1982 & Alice & cjpt & KwiePark & LadyAnn & Love Child & Pioen & gyino & Brotherhood & Lilith 6: Moosje25 & Giegel & Sammie88 & daantje27 & Michelle04 & droppie & frownupsidedown & Vermanen & Loes79 7: Nynke1980 & Vanillivi & Naiobi & Natjes & Merels 8: Melanina & loulou79 & Lonny & Alexandra2008 & Jolan25 & Dragonfly & Michelle04 & Gaby 9: Sanne & Lieseleentje & berenbotje & MiaMel & Suzie80 & Shaar & ilona77 10: Miepke & BrusjeVoorLynn & Lisannemiek & Sylverone & Aaliyah86 & sam1986 11: Natasja74 & Jessy1983 & Debbedebs & Muis82 & Ellen27 & Tessa8 & Mercedes 12: FreeWilly8 & Kleintjekees & daisy28 13: Lien84 & Shyness & Nrg50 14: Daiquiri & mamavan1 & Katjak79 & Curly79 & annie1979 & Toetje & Calani 15: IreneH & Hanneke78 & MyPrecious & Lenos & Spriet & Puzzcat24& tamtam78 & dinkelman 16: Bowen & Senna04 & WyckydClausy & Suusje23 & Jammie 17: Pearl29 & Minnie22 & Moontje & miranke & Milla Rose & Mystiklady & Redirose & djaar77 18: Zwangerworden & Emme & beebie82 & wendyvanliemde & Pally24 & Klingel & kimmetjuh1981 & Stier11 19: Alexia R & veronika & Jamilla 22 & Sterre82 20: Milolove & Naliey & Milkhd & Sylvana81 21: SuuuS & Alies05 & Simmer 22: Saskia28 & Kaatje80 & IlonaHokkeling & Spirit70 & Ellenk 23: Smallville 24: Robin77 & Miekiepluis& Sannie82 25: Zinah & Marty & ikje80 & Dreamer83 & hanna1974 26: mama van Tessa & Dreamer1971 & Bia74 & Bootsy & jeanine1982 & usMommy 27: winnie pooh & nikky1 28: cin1979 & Afrola & Rootje79 29: Silverone & 00Wendie00 30: Miracles & Bos 31: zuurtje & Girl84 & jesenmo & yolandabenny & Giegel TESTMARATHON 1 oktober: -Celinaaa 2 oktober: - Rupsje11 4 oktoberwerelddierendag!!!) - Jutte - Marb - Debsje1977 5 oktober: -Lilith -frownupsidedown -Moosje25 6 oktober: - Mystic Sun (uitslag HCG bloedonderzoek huisarts) 7 oktober: - Naiobi - Friezin - Vermanen 8 oktober: - Suzie 80 (1 dag voor mijn NOD, maar dan ben ik vrij) 9 oktober: - berenbotje - MiaMel - LieseLeentje 10 oktober - gyino - sylverone - Tessa8 14 oktober: - black daliya - Calani 15 oktober: - Hanneke78 - BrusjeVoorLynn - Spriet - Puzzcat24 18 oktober: - Lenos 26 oktober - mama van Tessa 167 passagiers voor de roze jet!! 10 Zwanger, 14 Ongesteld, 5 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 1 Cyclus van slag Om de lijst te veranderen: klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.[/*:m:3t7wf87j] Vul je informatie in.[/*:m:3t7wf87j] Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [IMG ]http://i294.photobucket.com/albums/mm87/JedidJahtje/DSC03788.jpg[/ IMG][/*:m:3t7wf87j] En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen [/*:m:3t7wf87j] Djaar, je staat dr op!
@miracles dank je. ik was even aan het stunten om mijn banner etc juist te krijgen dus moest even eea checken. Al 8 maanden bezig is een hele tijd. Mijn zusje is al ruim 1 jaar aan het hopen en vertelde me vandaag dat ze dit jaar nog bekijkt hoe het gaat en dan in jan naar de huisarts wil om serieuze stappen te zetten. Ik wilde haar zo graag zeggen dat ik meteen met ovutesten en temp begonen ben en gemikt geklust heb (voor zover mogelijk omdat mijn vriend net deze week weinig thuis was) maar heb vriend beloofd mijn mnd te houden totdat het gelukt is en we op 12 weken zitten. Men weet niet beter of we hebben het erover en hebben nog geen serieuze poging ondernomen. Heb dus een uitlaatklepje nodig
PASSAGIERSLIJST NOD OKTOBER i294.photobucket.com/albums/mm87/JedidJahtje/DSC03788.jpg 1: Limmeke & Marientje & xgabyx & jesenmo & Makey & Celinaaa & Nikky1 & Nicole & illydv & Niki & Maartje S 2: Demi26 & Joyce84 & Juuls & Rupsje11 3: JedidJah & Debsje1977 & saar24 & maybe & Alies05 4: Fio & Jutte & black daliya & Nadine29 & UK2008 & elke1976 & Marb & monica076 & usMommy & Rootje79 & suusje1987, Friezin 5: Trutje & Saskia1982 & Alice & cjpt & KwiePark & LadyAnn & Love Child & Pioen & gyino & Brotherhood & Lilith 6: Moosje25 & Giegel & Sammie88 & daantje27 & Michelle04 & droppie & frownupsidedown & Vermanen & Loes79 7: Nynke1980 & Vanillivi & Naiobi & Natjes & Merels 8: Melanina & loulou79 & Lonny & Alexandra2008 & Jolan25 & Dragonfly & Michelle04 & Gaby 9: Sanne & Lieseleentje & berenbotje & MiaMel & Suzie80 & Shaar & ilona77 10: Miepke & BrusjeVoorLynn & Lisannemiek & Sylverone & Aaliyah86 & sam1986 11: Natasja74 & Jessy1983 & Debbedebs & Muis82 & Ellen27 & Tessa8 & Mercedes 12: FreeWilly8 & Kleintjekees & daisy28 13: Lien84 & Shyness & Nrg50 14: Daiquiri & mamavan1 & Katjak79 & Curly79 & annie1979 & Toetje & Calani 15: IreneH & Hanneke78 & MyPrecious & Lenos & Spriet & Puzzcat24& tamtam78 & dinkelman 16: Bowen & Senna04 & WyckydClausy & Suusje23 & Jammie 17: Pearl29 & Minnie22 & Moontje & miranke & Milla Rose & Mystiklady & Redirose & djaar77 18: Zwangerworden & Emme & beebie82 & wendyvanliemde & Pally24 & Klingel & kimmetjuh1981 & Stier11 19: Alexia R & veronika & Jamilla 22 & Sterre82 20: Milolove & Naliey & Milkhd & Sylvana81 21: SuuuS & Alies05 & Simmer 22: Saskia28 & Kaatje80 & IlonaHokkeling & Spirit70 & Ellenk 23: Smallville 24: Robin77 & Miekiepluis& Sannie82 25: Zinah & Marty & ikje80 & Dreamer83 & hanna1974 26: mama van Tessa & Dreamer1971 & Bia74 & Bootsy & jeanine1982 & usMommy 27: winnie pooh & nikky1 & burningkarma 28: cin1979 & Afrola & Rootje79 29: Silverone & 00Wendie00 30: Miracles & Bos 31: zuurtje & Girl84 & jesenmo & yolandabenny & Giegel TESTMARATHON 1 oktober: -Celinaaa 2 oktober: - Rupsje11 4 oktoberwerelddierendag!!!) - Jutte - Marb - Debsje1977 5 oktober: -Lilith -frownupsidedown -Moosje25 6 oktober: - Mystic Sun (uitslag HCG bloedonderzoek huisarts) 7 oktober: - Naiobi - Friezin - Vermanen 8 oktober: - Suzie 80 (1 dag voor mijn NOD, maar dan ben ik vrij) 9 oktober: - berenbotje - MiaMel - LieseLeentje 10 oktober - gyino - sylverone - Tessa8 14 oktober: - black daliya - Calani 15 oktober: - Hanneke78 - BrusjeVoorLynn - Spriet - Puzzcat24 18 oktober: - Lenos 26 oktober - mama van Tessa 168 passagiers voor de roze jet!! 10 Zwanger, 14 Ongesteld, 5 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 1 Cyclus van slag Om de lijst te veranderen: klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.[/*:m:3g7fdk9w] Vul je informatie in.[/*:m:3g7fdk9w] Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [IMG ]http://i294.photobucket.com/albums/mm87/JedidJahtje/DSC03788.jpg[/ IMG][/*:m:3g7fdk9w] En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen [/*:m:3g7fdk9w] Ik hoop dat ik het zo goed heb gedaan lol
Alle zwangeren gefeliciteeerd! Alle meiden die ongi zijn geworden ...... onze tijd komt nog? zucht ....hopelijk zo snel mogelijk .... ik heb de eerste 5 rondes een cyclus gehad van ongeveer 28 dagen, de laatste cyclus duurde 42 dagen! deze ronde heb ik 2 weken na mijn 1e dag van menstruatie vruchtbaar slijm gehad, dus ik ga er van uit dat mijn ei enkele dag daarna is geweest. Ik heb op de vermoedelijke innestelings dag een beetje bruin afscheiding verloren ( maar niet zo veel), en gister en vandaag weer een beetje ..... ik zou, als ik uitga van een 28 dagen cyclus, aanstaande vrijdag ongi moeten worden .... moet ik al ervan uitgaan dat het niet goed afloopt? beetje wanhopig ....
Ik ken t gevoel van er met niemand over kunnen praten, al weet mn beste vriendin er wel vanaf, omdat ik t voor haar gewoon niet kan verzwijgen! Maar mis t wel dat ik t vooral met mn moeder niet kan bespreken, mn hubbie wil er namelijk t liefst nog niemand wat over vertellen dat we aan t proberen zijn! Wij zijn nu inmiddels wel in de mmm (medische molen) terecht gekomen, doordat ik er mbv tempen en ovu-testen achter kwam dat mn Luteale Fase (dus fase tussen ei en ongi) bij mij veel te kort blijkt te zijn... Afgelopen woensdag heb ik bloed moeten laten prikken en nu krijg ik de 21e de uitslag!
hey dames Mijn vriend zijn video en foto's (nieuws) zijn te zien op omroep friesland! http://www1.omropfryslan.nl/Mear_Nijs_52607.aspx WOOHOO
inderdaad het niet met je moeder kunnen/wilen delen is moeilijk. het is juist de persoon die je het het meest wilt vertellen. ik weet alleen dat als ik haar vertel dat het nu echt serieus is ik een "lading" over me heen krijg (allemaal positief) maar dat legt er weer "druk" op. Dus het is fijn om dit te kunnen doen. Voor alle anderen ik wens iedereen veel succes en hoop snel positieve berichten te kunnen lezen.
Leuk! Kon alleen niet lezen wat er geschreven staat, hihihihi Maar goed, als ik iets in t limburgs opschrijf heb je precies t zelfde, maar vond t wel grappig!
hai meiden, hier nog steeds geen heb net getest was negatief maar, nu weet ik ook dat ik een te laag hcg hormoon aanmaak. dus we wachten af.......