Hoi Moontje Helemaal logisch dat je ons even gaat verlaten. Toen ik zwanger wilde worden in 2006 heb ik dat op een gegeven moment ook gedaan. Had ook het gevoel dat ik er te veel mee bezig was: ik wilde zo graag zwanger raken. En toen...was het in één keer raak! Toeval of niet? Geen idee? Ik was toen trouwens ook met verhuizen bezig. Succes met verhuizen en ik hoop dat het snel raak zal zijn Groeten Friezin
Stand van zaken hier: Geen te bekennen Gisteren wel buikpijn gehad, maar dat zakt ook weer weg naar een tijdje. Mijn man vindt mij maar een rare. Hahaha. Hij zei: "Je maakt het wel spannend". Vandaag ga is mijn doel dus echt wel de drogist. Zal ik eens even een test halen en misschien ga ik dan morgenvroeg testen. Als ik durf Hopelijk zijn bij jullie de ook niet op bezoek gekomen. Groeten Friezin
hey iedereen echt balen voor degene die hun hebben gehad veel succes in de volgende ronde nou ik had gisteren wel een drukke dag ik kon ni wachten en had gisteren al getest maar negatief maar nog altijd ni ongi dus blijven duimen men borsten zijn nog niet gespannen dus ook goed nieuws want da had ik wel vorige keren ben gisteren met men vriend ook naar de babyboom geweest in brussel is wel ne keer leuk om te doen hoor en dan erna bij ons ma gaan eten en dan heb ik het tegen ons ma gezegd dat we bezig zijn voor een boeleke dus dat ze haar mag verwachten om OMA te worden ze heeft positief gereageerd dus een last van men schouders en nu kan ik ook met al men vragen en twijfels bij haar terecht echt leuk hoor ik ga deze week nog ne keer testen weet alleen ni wanneer ga het zolang mogelijk proberen uit te stellen tot in het weekend
Chips Jutte! Dat was niet de afspraak, maar ergens ook wel gezellig dat je met me mee gaat naar november. Duim voor je dat het de volgende maand wel raak is.
ik heb een testje gewaagd hoor dames! weer NEGATIEF. Misschien over een paar daagies meer geluk. knuffss
Goedemorgen meiden, Nou ja.... goedemorgen? Ik ben ziek thuis... Hopelijk snel weer wat beter, dit is niks. Toch even achter de computer nu. Niks doen is echt niks voor mij. Jutte: balen zeg dat je ongi bent geworden! heel veel succes in de volgende ronde. Ik ben hier aan het wachten op mijn ei. Nog een dag of 5 als ik weer een fijn regelmatige cyclus heb.
Ik heb precies hetzelfde en ben deze maand begonnen met temperaturen. Nog even afwachten of ik een duidelijk schema krijg.
Je banner kan je weghalen of vernieuwen door links op profiel te klikken. Daar staat de URL van je banner. Als je die weghaalt is je banner van het scherm verdwenen.
Toen ik stopte met de pil had ik ook zoiets van : waarom kan ik dit niet gewoon vertellen? Dat geheime daar hou ik gewoon niet zo van. Dus heb ik het verteld aan een paar mensen om mij heen. Dat is wel fijn, dan kan je er toch af en toe over praten, of tips krijgen enzo. Toen was ik na een half jaar zwanger.... aan iedereen verteld... maar helaas... een miskraam. Nu weet dus iedereen dat wij graag een kindje willen en dat bevalt me best. Ja het is waar... ik krijg nu heel vaak de vraag HOE gaat het? Met de bedoeling: En... ben je al zwanger? Of.... zijn jullie al weer bezig? Kijk, zelf zou ik zoiets nooit vragen aan iemand. Ja aan mijn zus, maar niet zomaar aan een collega. Ik werk in het onderwijs en je wil niet weten hoeveel ouders dit al aan mij hebben gevraagd. Maar aan de andere kant.... het medeleven doet mij wel goed. Maar ik weet ook... dit is voor iedereen anders.
Hallo meiden, Ik heb hier al even niet meer gereageerd. Hele drukke dagen achter de rug....gelukkig gaat de tijd dan wat sneller. Ik ben dat wachten nu wel beu! Ik ben al een paar dagen wat misselijk.....bah! Ik hoop dat het iets te maken heeft, met een evt. zwangerschap....?!?! Voor de meiden die ongi zijn geworden....balen! Ik hoop dat de motor in November jullie meer geluk brengt! Veel sterkte. Ik duim voor jullie. Ik hoop dat ik jullie geen gezelschap kom houden in november. Voor alle meiden die op roze staan: Gefeliciteerd! Ik duim voor jullie dat alles goed zal gaan. groetjes
@ Kwiepark, inderdaad, wel gezellig hè, zo op die Motor, jij je rijbewijs al? Kan ik dan bij je achterop zolang.....? @ Puzzcat, wij hebben een aantal mensen wel laten weten dat we graag een tweede kindje zouden willen, maar een heleboel ook niet! Onze beste vrienden weten het, die wisten het de vorige keer ook en inderdaad, dan hoef je niet na te denken om te zeggen "ja, stel nou dat ik volgende maand zwanger ben dan....", wat nog wel eens voor komt in onze situatie van vele veranderingen momenteel. Ook op mijn werk zijn een paar collega's die het weten, ach ja, waarom niet? Maar er zijn mensen die het niet weten, omdat die er zoveel druk op leggen. Bijvoorbeeld één van mijn nichtjes, ik weet dat zij een tweede wil en graag tegelijk met mij zwanger wil zijn. Ja, ik heb dan zoiets van....stel dat het bij één van ons niet lukt, dan ligt er nog meer druk op, zeker als het bij de anders wel lukt. Ik ga daar dus geen afspraken over maken! @ Cjpt, ja fijn hè, dat je hier gewoon ff lekker alles kan roepen! Hoewel, ik moet wel zorgen dat het anoniem blijft, want dat eerdergenoemde nichtje leest ook hier ergens mee.....hahaha.... Moest dus al goed over een naam nadenken, wel leuk, een meisjesnaam voor jezelf bedenken waar niets echts uit naar boven komt!
bij ons zijn er ook een aantal die het weten. onder andere de ouders en broers en zussen, beste vriendin en een aantal collega's. maar ook pas sinds anderhalve maand. we hadden het wel geheim gehouden tot mijn vriendin vertelde dat ze zwanger was en met pijnlijke opmerkingen kwam dat wij wel de volgende waren en ik net midden in mijn vmk zat. ook kwamen wij een bekende tegen bij de vk die bij mijn schoonouders in het dorp woont en ja in een dorp word wel wat af geroddeld en wij wilde niet dat ze het via via hoorde. ben wel blij dat er mensen zijn die het weten hoor. ik wil er graag over praten maar mijn als het aan mijn vriend lag was het een geheim tot 12 weken zwangerschap. cjtp: wat een vervelende situatie. hopen dat je snel samen zwanger mag zijn.
Ik mag ook op rood helaas.... Vanmorgen ietsie rood gespot... Nouja.. Volgende ronde weer beter! Nu weet ik in ieder geval waar ik aan toe ben.. Zou iemand mij op rood willen zetten? (5 okt) Alle andere meiden succes met wachten of gefeliciteerd met je zwangerschap! Liefs ik
Dankje... Nee ik pendel niet voor vreemden. Heb dat ook nog nooit gedaan.. Nu maar hopen dat ik in oktober nog bevrucht raak volgens alle pendels hihi. Afwachten maar weer...
ja wel te hopen ja. mijn pendels staan op november maar ben uitgegaan van een cyclus van 28 dagen en dan zit ik nog net ik oktober. maar kan ook dat mijn cyclus nog van slag is en dat zou betekenen dat ik in november uitkom. vind het lastig om te bepalen van welke cyclus ik uit moet gaan. vind november weer zo ver klinken. wat zou jij doen?
PASSAGIERSLIJST NOD OKTOBER 1: Limmeke & Marientje & xgabyx & jesenmo & Makey & Celinaaa & Nikky1 & Nicole & illydv & Niki & Maartje S 2: Demi26 & Joyce84 & Juuls & Rupsje11 3: JedidJah & Debsje1977 & saar24 & maybe & Alies05 4: Fio & Jutte & black daliya & Nadine29 & UK2008 & elke1976 & Marb & monica076 & usMommy & Rootje79 & suusje1987, Friezin 5: Trutje & Saskia1982 & Alice & cjpt & KwiePark & LadyAnn & Love Child & Pioen & gyino & Brotherhood & Lilith 6: Moosje25 & Giegel & Sammie88 & daantje27 & Michelle04 & droppie & frownupsidedown & Vermanen & Loes79 7: Nynke1980 & Vanillivi & Naiobi & Natjes & Merels 8: Melanina & loulou79 & Lonny & Alexandra2008 & Jolan25 & Dragonfly & Michelle04 & Gaby 9: Sanne & Lieseleentje & berenbotje & MiaMel & Suzie80 & Shaar & ilona77 10: Miepke & BrusjeVoorLynn & Lisannemiek & Sylverone & Aaliyah86 & sam1986 11: Natasja74 & Jessy1983 & Debbedebs & Muis82 & Ellen27 & Tessa8 & Mercedes 12: FreeWilly8 & Kleintjekees & daisy28 13: Lien84 & Shyness & Nrg50 14: Daiquiri & mamavan1 & Katjak79 & Curly79 & annie1979 & Toetje & Calani 15: IreneH & Hanneke78 & MyPrecious & Lenos & Spriet & Puzzcat24& tamtam78 & dinkelman 16: Bowen & Senna04 & WyckydClausy & Suusje23 & Jammie 17: Pearl29 & Minnie22 & Moontje & miranke & Milla Rose & Mystiklady & redirose & Djaar77 18: Zwangerworden & Emme & beebie82 & wendyvanliemde & Pally24 & Klingel & kimmetjuh1981 & Stier11 19: Alexia R & veronika & Jamilla 22 & Sterre82 20: Milolove & Naliey & Milkhd & Sylvana81 21: SuuuS & Alies05 & Simmer 22: Saskia28 & Kaatje80 & IlonaHokkeling & Spirit70 & Ellenk 23: Smallville 24: Robin77 & Miekiepluis& Sannie82 & Kleintjevoorons 25: Zinah & Marty & ikje80 & Dreamer83 & hanna1974 26: mama van Tessa & Dreamer1971 & Bia74 & Bootsy & jeanine1982 & usMommy 27: winnie pooh & nikky1 28: cin1979 & Afrola & Rootje79 29: Silverone & 00Wendie00 30: miracles & Bos 31: zuurtje & Girl84 & jesenmo & yolandabenny & Giegel TESTMARATHON 1 oktober: -Celinaaa 2 oktober: - Rupsje11 4 oktoberwerelddierendag!!!) - Jutte - Marb - Debsje1977 5 oktober: -Lilith -frownupsidedown -Moosje25 6 oktober: - Mystic Sun (uitslag HCG bloedonderzoek huisarts) 7 oktober: - Naiobi - Friezin - Vermanen 8 oktober: - Suzie 80 (1 dag voor mijn NOD, maar dan ben ik vrij) 9 oktober: - berenbotje - MiaMel - LieseLeentje 10 oktober - gyino - sylverone - Tessa8 - lisannemiek 14 oktober: - black daliya - Calani 15 oktober: - Hanneke78 - BrusjeVoorLynn - Spriet - Puzzcat24 18 oktober: - Lenos 26 oktober - mama van Tessa 173 passagiers voor de roze jet!! 10 Zwanger, 20 Ongesteld, 5 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 1 Cyclus van slag Om de lijst te veranderen: klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.[/*:m:3daz702z] Vul je informatie in.[/*:m:3daz702z] Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [IMG ]http://i294.photobucket.com/albums/mm87/JedidJahtje/DSC03788.jpg[/ IMG][/*:m:3daz702z] En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen [/*:m:3daz702z] Pioen, dat is balen! Ik heb je op rood gezet. Veel succes in de volgende ronde. Ik duim voor je! Alle andere meiden, het wordt weer tijd voor wat roze!
Ja das lastig inderdaad... Gebruik je ovutesten? dat is wel erg handig om te bepalen wanneer je eisprong is. Ik heb ze deze maand wel gebruikt en kwam er achter dat mijn ei pas dag 19 is geweest.
Voor mij geldt dus hetzelfde, bijna iedereen weet het. Maar er zijn maar een paar mensen die voorzichtig af en toe informeren. Ja... behalve mijn oma dan... die vraagt gewoon heel hard waar iederee bijstaat EN HOE STAAT HET MET UHHHHH en maakt het dikke buiken gebaar.. maar dat is haar vergeven hoor vind het eigenlijk wel lief. Ik moet ook zeggen dat nu we langer bezig zijn er minder mensen naar vragen. Trouwens ik werd ook gek van de vragen toen we nog níet bezig waren 'wanneer beginnen jullie nou eens?" " wordt het voor jullie ook niet eens tijd" Pffff nou dan heb ik dit liever hoor.