Hoi meiden, zit weer ff in een dipje. Ben nog niet ongi, maar voel me net zoals de maanden dat ik het ook werd, dus het zal deze maand wel weer niet raak zijn. Zie het af en toe niet zitten. Mijn MK is al weer een half jaar geleden en zou dan naar ronde 6 gaan. Begin bijna de hoop te verliezen dat het nog gaat lukken.
Nee, ik wacht nog even .... maar ik lees hier alle verhalen mee.... en een goeie vriendin van me is zwanger... en dan zie ik die buik, vind ik echt mooi.... Maar ik wacht nog even, maar heb deze maand wat gezeur gehad met mn pil, dus maybe...... En jij?! Wilt het een beetje lukken?!.....
@suzie: blijf moet houden meid. ik weet hoe je je voelt maar ook voor jou en mij komt er een keer een tijd dat we ook een klein wonder in ons buik hebben. helaas moeten wij gewoon wat meer geduld hebben.... @suuus: oh oke. weet je al wanneer je wel wilt stoppen met de pil? wij gaan nu ronde 8 in. ben in januari dit jaar gestopt met de pil en sinds februari gaan we ervoor het wil dus nog niet echt lukken.....
Nog drie dagen dan mag ik testen! Ben zo benieuwd. Misschien dat ik er morgen alvast een testje tegenaan gooi, ik ben zo nieuwsgierig!
Hoi Suzie80, ik weet hoe rot het soms kan zijn (zie mijn bericht van eerder vandaag ;o) maar nooit de hoop verliezen hoor! Flink touw toegegooid om je uit je dipje te trekken hahaha Ik ben inmiddels ook bijna over mijn dip heen door me even lekker te laten gaan bij mijn collega hier. soms erg fijn om even alles van je af te kunnen praten. Succes meid!
Ik probeer het wel, maar soms is het zo moeilijk. Word er gewoon echt verdrietig van. @cjpt fijn dat je je hart kan luchten. Dat heb ik niet echt (nooit meer iemand die aan je vraagt hoe het nu gaat, behalve blikken op je buik). Ik probeer te blijven volhouden.
@ meiden met een dipje....KOP OP! Het komt wel goed. Je mag hier alles kwijt hoor. Daar zijn we per slot van rekening toch ook voor! Ik duim voor jullie allemaal, dat het maar snel raak mag zijn!
Gewoon lekker door blijven gaan, ooit is het raak ... Ik stop als me vriend er ook klaar voor is. Hij is nu bezig met een winkel overnemen van een kennis enzo... En we wonen nog thuis, dus wil het liefst eerst alles geordend hebben..... maar you never know, het is sowieso altijd welkom, maar nog niet echt bewust
gewoon lekker door blijven gaan is makkelijker gezegd dan gedaan. vooral als je al even hebt mogen proeven van het zwanger zijn..... maar ik hoop dat jij dat nooit hoeft te ervaren als je vriend zover is.
Ja dat is ook iets waar ik bang voor ben, dat ik zwanger ben en het dan verlies vreselijk..... maar je weet wel dat het kan. Dus wees niet getreurd en wees lekker knus met je vent..... Dan komt het vanzelf wel...
ik weet pas zeker dat ik het kan als ik een kleine gezond op de wereld heb gezet : behaalde resultaten in het verleden bieden geen garantie in de toekomst. het komt vast allemaal goed. ik moet geduld hebben alleen is dat voor mij nogal lastig want wil NU hebben jullie al wel plannen om samen te gaan wonen?
Ik wil het allemaal al heel graag, maar me vriend is er niet zo vlot mee.... hij is enigs kind en word thuis nog lekker vertroeteld hahaha..... en omdat hij in januari die winkel officieel gaat overnemen, wilt hij nog niet al die kosten hebben elke maand, vooral in het begin nog even niet. Dus we wachten nog heel even ....
**breekt even in*** Speciaal voor de dippers dikke knuff en kop op! *breekt weer uit en rent terug naar november*
oke. nou ja beetje rondkijken alvast is ook al leuk. hebben jullie al lang een relatie? als ik te veel vragen stel geef je maar geen antwoord. ben altijd benieuwd hoe het bij andere is... 8)
Met kerst zijn we officieel 2 jaar samen.... en het gaat nog steeds perfect En jij?!? Jij bent ook nog best vrij jong toch...... al helemaal gesetteld?!
* begin ego bericht* zo het huis is weer lekker schoon. even genieten van mijn bakje koffie nu.... straks nog even verder met tuinset schoonmaken en binnen zetten. laatste wasje uit de was halen. nog even een vest verven en dan koken. heb ik toch weer een hoop gedaan vandaag. voelt altijd weer goed als je alles hebt gedaan wat je wilde en het resultaat er mag wezen ondertussen druk met het regelen van een personeelsfeestje. valt niet mee hoor op het laatste moment nog iets te regelen. oh en mijn ongi is ook weer over (als er vanavond niet weer ineens helder bloed komt net als gisteravond *einde ego bericht*
ik ben 23 en woon sinds vorig jaar november samen en we hebben nu zeven en een half jaar een relatie en kennen elkaar nu 8 jaar. helemaal gesetteld dus....
Ohhh, dat is goeddd! Dan kennen jullie elkaar al van jongs af aan... Dan is het te doen in jou geval.... en dan kan ik beter nog even wachten als ik jou zo hoor!