NOD Oktober 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door Maidin, 4 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jessy83

Jessy83 Actief lid

3 jul 2008
    159
    0
    0

2. Ellenk

Ellenk VIP lid

Kom op lieve kletsters... Moed niet laten zakken hoor! *dikke knuf*

Hier bijna positieve ovu dus weer mooi morgen positief, kan niet missen.

3. black daliya

black daliya Actief lid

15 mei 2008
    103
    0
    0
    huismoeder
    almelo
    inderdaad ik heb ook geen roze afscheiding,en ik weet niet wat ik voel toen ik in juni de mk kreeg had erg zere(.)(.) en nu vol ik me opgeblazen.

4. loulou79

loulou79 Actief lid

29 jan 2008
    390
    0
    0
    Lieve dames in een dip. hier een hele dikke knuffel voor jullie!

5. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    hey jessy.

balen dat je even in een dipje zit. helaas kennen we dat allemaal wel. hoop dat je het snel weer ziet zitten en ja het is niet makkelijk als mensen er zo makkelijk over denken. zwanger worden is een wonder en niet zo gewoon als sommige denken. helaas zullen sommige mensen dat nooit begrijpen.

dikke knuffel voor jou.

6. friezin

friezin Bekend lid

4 jul 2006
    898
    4
    0
    leeuwarden
    Goedenavond,

Hier alles nog rustig: geen :evil: te bekennen en hopelijk ook niet in aantocht.

Ik heb nu pijn in mijn liezen. Het voelt als steekjes.

Nou een prettige avond allemaal

Groeten
    Friezin

7. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Al getest friezin? Je klinkt heel zwanger ;)

8. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    Is er hier trouwens iemand die een dagboek bijhoudt of iets dergelijks? Ik zit er wel eens aan te denken om het 1 en ander op te schrijven aan de ene kant als verwerking, en aan de andere kant om delen ervan later aan mijn kindje te kunnen laten zien zodat het weet hoe erg het gewensd was. Alleen wat me tot nu toe tegenhoud is dat ik bang ben dat het te confronterend is om het zwart op wit te zetten en die emoties weer te voelen.

Iemand ervaring mee? Of met iets soortgelijks misschien?

Begin trouwens wat gerommel te voelen, kl*te RD ook, hadden ze nou gisteren gekomen had ik niet al 2 dagen in spanning gezeten en vandaag voor niks testen gekocht.

Oh voor de anderen die in een dipje zitten (tis inderdaad misschien de maanstand)

**knuffels van mij voor jullie!**

9. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    als ik jou was zou ik gewoon een dagboek beginnen. als het niet bevalt kun je dat ding alsnog heel hard in de open haard gooien toch.....
    misschien helpt het je wel met dingen verwerken/begrijpen....

10. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113

Ik heb nooit een dagboek bijgehouden vóór ik zwanger was, maar ik ben wel donderdag begonnen in 'mijn 9 maanden dagboek'. Daarin kun je vanalles bijhouden om te laten lezen aan je kindje. En ik heb er wel eens over nagedacht om al mijn posts hier op het forum te printen en te bundelen... Misschien doe ik dat wel als ik bijna ga bevallen.

11. friezin

friezin Bekend lid

4 jul 2006
    898
    4
    0
    leeuwarden
    Ik heb twee keer getest..te vroeg waarschijnlijk.
    Bij beiden zag ik even later wel een lichte streep, maar misschien waren dat wel indroogstrepen.

Maar..vanmiddag heb ik weer een test gekocht..dus.....misschien ga ik morgen weer testen

Groeten van Friezin

12. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    Kon me niet inhouden en net toch maar getest, wilde van de onzekerheid af zijn. En het is echt mijn dag niet want de eerste test werkte niet en de 2e was erg duidelijk negatief... ga maar eens lekker in bad en effe janken ofzo haha, misschien helpt dat!

13. friezin

friezin Bekend lid

4 jul 2006
    898
    4
    0
    leeuwarden
    Hoi,

Heb je vanavond getest? Als ik jou was zou ik het ook met ochtendurine proberen. Ze zeggen dat dit beter is.

Badderse en hopelijk wordt die negatief toch nog positief

Groeten
    Friezin

14. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    @ cjpt: bleeeegh, wat stom :(

Ik hoop dat je menstruatie weg blijft en dat je over een paar dagen hartstikke positief test!

@ friezin: succes morgen ;)

15. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    vraagje voor iedereen.

heeft 1 van jullie wel eens pijnlijke borsten ook na je ongi?
    ik heb het sinds het stoppen met de pil wel voor mijn ongi maar nooit na mijn ongi.
    nu doen ze niet echt heel erg pijn maar het lijkt wel of er een beetje druk opzit vooral aan de zijkant en als ik aan mijn tepels zit is dat ook wel gevoelig. normaal NOOIT last van na mijn ongi. word er zo onzeker van.

had gister het idee dat mijn ongi over was. de hele dag geen bloed verloren en gisteravond ineens weer een inlegkruisje vol met helderrood bloed. :( vandaag alleen wat oudbloed maar dat waren totaal over de hele dag misschien vijf druppels.

16. Saskia28

Saskia28 Lid

2 sep 2008
    29
    0
    0
    He dames in de dip: heel veel sterkte! Hopelijk worden jullie straks allemaal beloond met een positief testje en mogen jullie vanuit de roze jet op een roze wolk stappen!

Ik zit ongeduldig op mijn ei te wachten. Helaas geeft de thermometer nog geen positieve berichten...

17. Brotherhood

4 aug 2008
    90
    0
    0
    Ik hou geen dagboek bij, maar op zich is het wel een goed idee.
    Ik zal hier eens beginnen met mijn eerste signalen wat betreft de zwangerschap :)

3/4 dagen na mijn eisprong, wat vlekjes in mijn gezicht, geen puistjes gewoon wat rode vlekjes.
    Wat doorzichtig vocht ongeveer 1 week na mijn ei sprong.
    8/9 dagen na mijn eisprong, klein, korte venijnige steekjes links onder in mijn buik.
    Geen verhoging, geen zere () ().
    Wat schoonmaak drift (en geloof mij dat is normaal gesproken NIHIL).

Kijk volgens mij heb ik nu het begin van mijn dagboek :).

Meiden in een dip.....allemaal heel veel sterkte de komende dagen het moet zo verschrikkelijk zijn als je het even niet ziet zitten.
    Bij ons is het ook heel dubbel, wij zijn dolgelukkig, maar mijn man heeft een erfelijke ziekte waardoor wij misschien dit kindje niet mogen houden, dus zo blij als we zijn, zo bang zijn we ook.

18. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    oh dat klink wel ernstig......

niemand ervaring met wel of geen pijnlijke borsten?
    ook als je het niet hebt hoor ik het graag. (sorry als ik zo aandring maar word onzeker van mijn eigen lijf)

19. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Een lieve moeder en vrouw zijn en zo nu en dan tek
    Delft
    rob zijn fam is niet moeilijk daarin die steunen ons ook enz.
    maar mijn fam daarin tegen die breken gelijk me beide poten...(niet letterlijk gelukkig) maar ik krijg wel gelijk commetaar en een hele preek...en daar heb ik geen zin in... als het zover is en ze horen het dan kunnen ze zeggen wat ze willen maar als ze het nu weten en ik krijg de preek raak ik gestresst en dan lukt het straks helemaal niet meer.

dus vandaar

20. Saskia28

Saskia28 Lid

2 sep 2008
    29
    0
    0
    Ik had nog wel een dag of 2 gevoelige tepels tijdens mijn ongi, dus het kan wel. De kans dat je toch zwanger bent is natuurlijk niet zo heel groot, maar ook weer niet onmogelijk. Vervelend dat je er zo onzeker van wordt, misschien kan je er toch nog een testje tegen aan gooien. Dan weet je het zeker.......

Deel Deze Pagina