maar dat is tijdens je ongi en bij elke ongi? bij is is het op een paar druppels na over en heb het nooit. sorry hoor dat ik zoveel vraag aan jullie.
He wat vervelend zeg. Maar willen ze dan niet dat je zwanger wordt ofzo? Weet je dat wel zeker trouwens, want straks vinden ze het juist hartstikke leuk en heb je je voor niets druk gemaakt. Maar wel fijn dat zijn familie het hartstikke leuk vind en jullie steunt. liefs, Katja
hoi cjpt, ik weet dat mijn moeder vanaf het begin dat ze wist dat ze zwangers was een dagboek bij hield. ik vind het echt geweldig om te lezen hoe zij de hele zwangerschap heeft door gemaakt. ga het ook zeker doen zodra ik zwanger ben. of ik het nu al zou doen weet ik nog niet. misschien alleen als ik ga temp en zo dat is handig als je in de molen komt. wel heb ik ooit mijn gedachtens op papier gezet. niet speciaal over zwanger worden of zo maar gewoon weg je gevoel en spinnels neerzetten hielp echt. ja het kosten me wat tranen en vaak als ik het nog steeds terug lees maar het heeft me zo veel goeds gedaan omdat je dan veel objectiever naar het verhaal kijkt. ik vind het wel een aanrader om te doen als je met niemand kan praten en je toch iets wilt vertellen. heel veel sterkte er mee. gyino
@ bos: ik heb inderdaad ook altijd 1 of 2 dagen na me ongi nog last van mijn borsten. ze zijnd an niet hard maar manlief moet er ook niet te ruw mee omgaan om zo te zeggen. hier nog niet echt een ongi gevoel. morgen ga in naar de ha ivm een aanhoudende darmklachten. heb al ruim 3 dagen niks gegeten. nu vast ik wel vaker maar dan plan ik dit toch altijd wel goed en bouw ik dit op naar het vaste toe zodat me lichaam niet ineens een klap krijgt. ben zelf erg onzeker of ik wel of niet zwanger ben. heb geen steken gevoelt die ik normaal altidj wel voel bij me naderende ongi. goed ik zal zien wat de ha morgen te zeggen heeft. ik ga nu naar bed. heel veel liefs dames. en over de maanstand als je hem kan zien is zij op het eerste kwartier een tussen grens. twijfel en geen vertrouwen maar wel richting de positieve kant. volgende week dinsdag 14-10 is het volle maan. gr. gyino
@Bos: het begint echt een week voor mijn ongi en hodt dan tijdens mijn ongi nog 2 dagen aan. Dat heb ik nu 2 keer gehad, daarvoor had ik nuvaring (dus geen echte ongi)....
Ik hou een soort dagboek bij. Sowieso op FF mn temp en de bijbehorende dingen. En verder op de computer hou ik wat dingen bij en schrijf mn gedachten en gevoelens op. Ik doe het niet om het later aan ons kindje te kunnen laten lezen trouwens, dat is niet de insteek. Meer voor mezelf om terug te kunnen lezen hoe het was.
ze willen ooit wel opa en oma worden maar ze vinden ons nog te jong en bla bla bla... we moeten nog van ons leven genieten... maar als we een kindje hebben hoeven we haast niks op te geven want we doen nooit iets. jha zo nu en dan op visite bij vrienden... alleen met het werk en financieel zal er veel veranderen maar qua uitgaan enz niet want we doen niks...wel bijvoorbeeld naar de dierentuin ofzo maar dat hoef je dan niet op te geven...toch...? ach jha, ik denk dat als het zover is dat ze het wel leuk vinden... en stiekem weten ze wel dat we graag een kindje willen. mijn vader zegt regelmatig voor de gein (met een bigsmile) van ben je zwanger... ik heb me moeder afgelopen zaterdag verteld over me maansteen...heb wel verteld dat het is voor me slapeloosheid...maar ik weet zeker dat ze diep van binnen weet waar het echt voor is... maar ik wil er nog niet met ze over praten omdat ik die preek even niet aankan... gelukkig kan ik er wel met mijn schoonfam over praten...
@ Naliey. Tja tegenwoordig is 21 wel aan de jonge kant, maar als je er aan toe bent dan ben je er aan toe toch? Genieten kan ook mét kindje en daar hoef je echt geen 30 voor te zijn. Liever niet zelfs. VAnaf je 21e wordt je vruchtbaarheid alleen maar slechter (tuurlijk valt dit in het begin hartstikke mee, maar toch) en dat is niet voor niets denk ik dan maar. Ben je trouwens al lang bezig? Ik hoop voor je dat het snel raak is en dat je familie dan superleuk reageert! liefs, Kat
oeps.. zie het nu pas staan... 12e ronde. Weet je dat we dan precies even lang bezig zijn. Wat grappig. Nou ja eigenlijk niet zo grappig natuurlijk want het is wel lang! :-s Nou ja, ik moet wel eerlijk zijn dat we het wel een paar maanden op een heel laag pitje gehad hebben, maar toch. Nu ga ik echt slapen, welterusten allemaal
@ iedereen, bedankt voor de knuffels .... heb ze echt even nodig gehad vandaag ...... @ cjpt ik vind het een heel leuk idee om een dagboek bij te houden, maar dan zit ik te denken, ga je je dan juist nog meeeer bezighouden met zwanger worden? zucht .... dilemma .... Als je ervoor voelt om het te doen, dan moet je het doen, ik sta achter je @ alle dames die nog moeten testen .... succes en ik hoop op heel veel roze .... ( bij mij heb ik t al opgegeven, heb al wat bruine afscheiding)
ik moet je teleurstellen de auto en het huisjes is vol.We hebben maar voor 4 personen bedden daar anders had je wel mee gemogen hoor We gaan naar park Sandur in Emmen Drenthe en een heel mooi park heb ik gehoord het zal mij benieuwen. Maar hier nu druk met huisje op orde krijgen en de was en kijken wat er nu weer eens mee moet aan boodschappen en kleding handdoekken enz
Goeie morgen Meiden, weer een nieuwe dag.... ik duim heel erg voor jullie! Ik gun het jullie, die het ZOOO graag willen! Ging het allemaal maar wat makkelijker Dan besparen we een hoop verdriet .... P.s... Zo mooi! http://nl.youtube.com/watch?v=L7cOJ8sSzwg
Gisterenmiddag naar gyn geweest. Ik ben vandaag 24 dagen overtijd en nog altijd niets. Er is nog niets te zien op echo, maar opnieuw bloed genomen en ze gingen bijkomende testen aanvragen. Er zit dus nog een heel heel klein kansje in dat het toch positief is. Ik mag om 11 u bellen voor de uitslag. Ik heb wel degelijk mijn eisprong gehad
goedemorgen allemaal voor degene die vandaag gaan testen veel succes. en voor degene die vandaag de gaan ontmoeten :x Even een persoonlijke update (voor degene die het interesseerd) mijn temp is weer gestegen en is nu 37,3 (normaal 36,7 of 36,8) sinds mijn vermoedelijke eisprong (temp 1 dag naar 36,6 met 2 pos. ovutesten en 2 dagen veel helder slijm) stijgt het dagelijks met 0,1 ?! Dit is dag 5 na de eisprong dus als er wat wil gaan nestelen dan begint die tijd zich nu aan te dienen. Ik voel me niet anders dan normaal. Ik heb het warm dat is het enige (vriend gebruikt mij nu als kachel en normaal is dat echt andersom ) Ik wordt wel een beetje gek van mijn eigen gedachten en heb helaas weing afleiding. Hopelijk brengt deze dag positieve dingen en vliegen de komende dagen om.
Oh oh oh! Weer een probleem! vanochtend dan toch opnieuw een test! En binnen 10 min heel licht streepje (matcare), in het licht houden en dan kon je hem zien... Zal het dan toch? Liefs
PASSAGIERSLIJST NOD OKTOBER i294.photobucket.com/albums/mm87/JedidJahtje/DSC03788.jpg 1: Limmeke & Marientje & xgabyx & jesenmo & Makey & Celinaaa & Nikky1 & Nicole & illydv & Niki & Maartje S 2: Demi26 & Joyce84 & Juuls & Rupsje11 3: JedidJah & Debsje1977 & saar24 & maybe & Alies05 4: Fio & Jutte & black daliya & Nadine29 & UK2008 & elke1976 & Marb & monica076 & usMommy & Rootje79 & suusje1987, Friezin 5: Trutje & Saskia1982 & Alice & cjpt & KwiePark & LadyAnn & Love Child & Pioen & gyino & Brotherhood & Lilith 6: Moosje25 & Giegel & Sammie88 & daantje27 & Michelle04 & droppie & frownupsidedown & Vermanen & Loes79 7: Nynke1980 & Vanillivi & Naiobi & Natjes & Merels 8: Melanina & loulou79 &Lonny & Alexandra2008 & Jolan25 & Dragonfly & Michelle04 & Gaby 9: Sanne & Lieseleentje & berenbotje & MiaMel & Suzie80 & Shaar & ilona77 10: Miepke & BrusjeVoorLynn & Lisannemiek & Sylverone & Aaliyah86 & sam1986 11: Natasja74 & Jessy1983 & Debbedebs & Muis82 & Ellen27 & Tessa8 & Mercedes 12: FreeWilly8 & Kleintjekees & daisy28 13: Lien84 & Shyness & Nrg50 14: Daiquiri & mamavan1 & Katjak79 & Curly79 & annie1979 & Toetje & Calani 15: IreneH & Hanneke78 & MyPrecious & Lenos & Spriet & Puzzcat24& tamtam78 & dinkelman 16: Bowen & Senna04 & WyckydClausy & Suusje23 & Jammie & xxsuuzxx 17: Pearl29 & Minnie22 & Moontje & miranke & Milla Rose & Mystiklady & redirose & Djaar77 & indey 18: Zwangerworden & Emme & beebie82 & wendyvanliemde & Pally24 & Klingel & kimmetjuh1981 & Stier11 19: Alexia R & veronika & Jamilla 22 & Sterre82 20: Milolove & Naliey & Milkhd & Sylvana81 21: SuuuS & Alies05 & Simmer 22: Saskia28 & Kaatje80 & IlonaHokkeling & Spirit70 & Ellenk 23: Smallville 24: Robin77 & Miekiepluis& Sannie82 & Kleintjevoorons 25: Zinah & Marty & ikje80 & Dreamer83 & hanna1974 26: mama van Tessa & Dreamer1971 & Bia74 & Bootsy & jeanine1982 & usMommy 27: winnie pooh & nikky1 28: cin1979 & Afrola & Rootje79 29: Silverone & 00Wendie00 30: miracles & Bos & loulou79 & Bloempjuh23 31: zuurtje & Girl84 & jesenmo & yolandabenny & Giegel TESTMARATHON 1 oktober: -Celinaaa 2 oktober: - Rupsje11 4 oktoberwerelddierendag!!!) - Jutte - Marb - Debsje1977 5 oktober: -Lilith -frownupsidedown -Moosje25 6 oktober: - Mystic Sun (uitslag HCG bloedonderzoek huisarts) 7 oktober: - Naiobi - Friezin - Vermanen 8 oktober: - Suzie 80 (1 dag voor mijn NOD, maar dan ben ik vrij) 9 oktober: - berenbotje - MiaMel - LieseLeentje 10 oktober - gyino - sylverone - Tessa8 - lisannemiek 14 oktober: - black daliya - Calani 15 oktober: - Hanneke78 - BrusjeVoorLynn - Spriet - Puzzcat24 18 oktober: - Lenos 26 oktober - mama van Tessa 177 passagiers voor de roze jet!! 10 Zwanger, 21 Ongesteld, 5 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 1 Cyclus van slag Om de lijst te veranderen: klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.[/*:m:2xa31503] Vul je informatie in.[/*:m:2xa31503] Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [IMG ]http://i294.photobucket.com/albums/mm87/JedidJahtje/DSC03788.jpg[/ IMG][/*:m:2xa31503] En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen [/*:m:2xa31503] Ik heb mijzelf op rood gezet, ik mag naar november Succes verder meiden! Veel roze nog deze maand hoor! Ik kom hier zo af en toe nog ff mee spieken. knuffss lonny
hai meiden , ik heb vanacht om 5 uur mijn op bezoek gekregen. ik vlig door na de roze motor,maar kijk hier natuurlijk ook nog mee meiden heeeeeel veeel suc6 allemaal groetjes ps kan iemand mij op rood zetten
Gisteren geen nieuwe zwangere erbij gekomen Hier sinds gisteren behoorlijk misselijk, kzat in de auto naar huis en werd het me toch slecht. Ook vanmorgen misselijk toen ik opstond Ook last van hoofdpijn, veel plassen en gevoelige borsten vooral tepels....